Burnout Party 2013, Kiikalan lentokeskus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja einobody, 13.6.2013.

  1. BBC64

    BBC64 Gearhead

    Joku ihmetteli numerotarran irroittamisen tuskaa... Näitä paperipohjaisia numerotarroja käytetään BOP:n lisäksi muissakin RC Timersin kellottamissa tapahtumissa missä ei ole valmiiksi numeroituja kulkineita. Paperitarra lähtee helposti irti kun taittaa ja kastelee muutaman palan talouspaperia ja lätkäisee sitten taitoksen tarran päälle. Autoa ei tarvitse edes kaataa kyljelleen tämän takia. Tarra irtoaa muhittuaan taitoksen alla todella helposti, eikä irroitukseen näin tarvita piikkauskoneita tai muita työkaluja. Tätä kikkaa joskus aikoinaan mainostettiin vanhan verotarran irroitukseen tuulilasista ja pelaa myös tässä kohtaa hienosti.
     
  2. mke77

    mke77 Gearhead

    Blower Camino kirjoitti:Hyvät oli tsembalot mutta muutama palaute vaikken olekkaan ikuna järjestänyt mitään kisoja.

    A) Kellot pidemmälle niin katselualue laajenee.
    B) ambulanssit ja palokalusto 10m taaemmaksi niin näkee toisenkin puolen lippusiimoilta koko radan.

    Ei pitäs olla liian vaikee toteuttaa mutta monta vuotta jo on menty tällä kaavalla.




    lisäys sama se kajari torni voisi siirtää tai hommata nosturi samanlainen kuin porissa on
    -? kummone nosturi porisa on?
    -ja maaliviivalleekko päin ne ajan näyttötaulut täytyy siirtää?
    -palo ja pelastus kalusto on käytännön syistä liki, että heijän ei tartte kauheen kaukaa kävellä syömään/kaffelle...
    muutamii vuosii aikaa oli katsomo silläpuolen että näki yli...mut eipä sitä juur kukaan käyttäny...paitsi känniördääjät jotka taasen aiheutti häiriöitä...paha valvottava tommone katsomo rakenne...
     
  3. Fastback

    Fastback Gearhead

    Meillä Ford Natikoissa Riverside Timersin tarralaput kehoitetaan kiinnittämään t-paitaan ennen liimausta, näin tarraan jää sopivasti nukkaa ja sitten vasta lasiin kiinni. Irtoaa ilman kikkailuita. Jos ei toimi kerrasta, niin toistaa tarpeeksi monta kertaa t-paita kontaktin niin johan alkaa irtoamaan lasista. Sopiva toistomäärä täytyy tosin itse päätellä kantapään kautta.
     
  4. SpW66

    SpW66 Gearhead

  5. Blower Camino

    Blower Camino Gearhead

    Joo ei se katsomoa tartte. Se pelastuskalusto oli ihan hyvässä paikassa muuten kun vaan ottaa 10 metriä taaemmaksi ne. Sillon ne on lippusiimalinjan ja katsojien ikäänkun takapuolella mutta ihan periaatteessa samassa paikassa kun nyttenkin. sillon ne ei vaan peittäisi ollenkaan radalle näkymiä.

    Oikeenpuolenkin radalla ois ollut katselualuetta pidemmälle mutta kelloja ei sitten nääkkään enään. siksi itse haluaisin ne aavistuksen pidemmälle. Toki turvallisuus voi asettaa siinä esteitä..nythän ne on vielä "hidas" vauhtisessa paikassa.
     
  6. SpW66

    SpW66 Gearhead

    Alkaako vanhuus vaivata, kun ei muista hyviä käytöstapoja?
    Kiitos kaikille! Oikeasti, eikä vain sen vuoksi että pitää kiittää.
    Kilpailijoille, yleisölle, talkoolaisille ja yhteistyökumppaneille. Ja vielä niillekin jotka jäivät mainitsematta.

    Kaikki palaute otetaan kiitollisena vastaan. Monasti mietityt parannukset unohtuvat päivää ennen tapahtumaa, ikävä kyllä.
     
  7. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    Oli pahasti pito-ongelmia ekoilla vaihteilla ja siksi eteenpäin pääseminen oli lähdön jälkeen tuskallisen vaikeata. Vikalla vedolla tuli kuitenkin uus kiikalan rataenkka(8.86s.), mut kytkimen kustannuksella. :(
    Eli ajamalla reppuselässä paikalle ja ystävällisen kaverin avustuksella pakun kyydissä takas himaan. :lol:
     
  8. PenaDS

    PenaDS 3rd gear

    Mikä mahtaa olla autolla ajettu aika/loppunopeus ennätys kiikalassa?
     
  9. voijaggeri

    voijaggeri Gearhead

  10. Blower Camino

    Blower Camino Gearhead

    OHO. Mutta paljonko tuo meni ?
     
  11. Putte

    Putte 1st gear

    Mitä lie Kiikalassa mennyt, mutta seiskan aikkoja nuo yleensä paukuttaa tasaisesti radasta ja pidosta riippumatta, sill työntövoimaan ei pito vaikuta.
     
  12. PenaDS

    PenaDS 3rd gear

    Oho, aikamoinen laite! Lähinnä kyllä tarkoitin ennätyksiä kysellessä ihan mäntä-moottorilla ja yleisistä mittareista saatavissa olevilla poltto-aineilla kulkevia värkkejä.

    Eikös oksasen mosse mennyt ainakin alle 10s, samoin patiksen malibu?
     
  13. voijaggeri

    voijaggeri Gearhead

  14. Putte

    Putte 1st gear

    Eikös Uskalin Janne vetässyt prätkällä 8.8 aikoja tuolla.
     
  15. Blower Camino

    Blower Camino Gearhead

    Eikö joku autokin vetäny 3-4 vuotta sitten jonkun näytösvedon 8.x tauluun.
     
  16. voijaggeri

    voijaggeri Gearhead

    edell. sivu
     
  17. PenaDS

    PenaDS 3rd gear

    Tämä mulla tässä takana olikin, ajattelin et onkohan monikin menny autolla nopeammin :)

    Hyvin Kimmo veti pari alle 10 lähtöä, pienistä murheista huolimatta.(joku meikäläisen sähkökytkentä tai anturi etc.)

    Itse olin poissa maasta tuolloin, joten vajaalla miehityksellä tiimi sai kisata. Alastaron finaaleissa olen mukana mikäli saamme ongelmat ratkaistua siihen mennessä.
     

Kerro tästä muillekin!