Scandinavian Internationals 22-25 August 2013

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja JuhaKuu, 16.8.2013.

  1. Putte

    Putte 1st gear

    Ton voi kyllä unohtaa, sillä loppunopeus on hylätystä ajosta eli sitä ei ole olemassa.
     
  2. Putte

    Putte 1st gear

    Lujaa meni topikat, kun Halisen Jari on 4,177 ajalla viidentenä. Kärjessä on Nataas 4,05 ja toisena Neergard 4,06. Anita on kolmantena ja Antti neljäntenä. Toivon mukaan myös Timo saisi huomenna kelpo ajan ja kaaviossa nähtäisiin neljä suomalaista.
     
  3. jknR

    jknR Gearhead

    Ei sitten onnistu samalla kortilla ja sähköpostilla mitkä on rekisteröinnyt Paypaliin. Itsekkin olin hetken ihmeissään, mut sithän mä hokasin, et voinhan mä maksaa sen tolla eskortilla.
     
  4. jknR

    jknR Gearhead

    Oli ollut joku pieni polttoainevuoto. Huomena sitten kaavioon!
     
  5. jknR

    jknR Gearhead

    Osaiko joku selvittää lyhyesti, että minkälainen toi löpötesti on? Siis miten se todetaan, että on ollut vikaa polttoaineessa? Liikaa viinaa metanolissa? :p Loppunopeus oli vissiin kuitenkin toi vaatimattomat 417km/h?
     
  6. SuperGas

    SuperGas Gearhead

    Nyt saa viisaammat tarvittaessa korjata; veikkaisin ominaispainon testausta.
    Jos mettispytty on pitkään auki, vetää se ilmasta vettä itseensä ja paino nousee. Seuraa hylky. Jos sotkee mettiksen sekaan nitroa, nousee taas se paino. Vettä seassa vai nitroa? Ominaispainon mittaus ei tätä kerro...
     
  7. Rellu8

    Rellu8 Gearhead

    Tässä tapauksessa tankissa oleva "Foam" oli alkanut liukenemaan metskuun ja aiheuttanut hylkäykseen johtaneen syyn.
    Huomenna pojat vetää vielä kovempaa.
     
  8. jknR

    jknR Gearhead

    Kuulostaa järkevältä. Luulisin ettei toi Laukkasen Musti ainakaan tarvii voiman puolesta mitään huijausta sinne polttoainepuolelle. Palikat kun osuu kohdilleen, niin menee melko nopeesti ton varttimailin. Olematon loppunopeus, oli silti melko kova!
     
  9. jknR

    jknR Gearhead

    Pitääkin sitten avata streami aamusta!
     
  10. gremlin

    gremlin Gearhead

    Ton veden kanssa saa kylla metskuvehkeilla olla varovainen, sita kun huonolla sailytyksella keraantyy aika helpolla.
     
  11. SuperGas

    SuperGas Gearhead

    Juuri tätä vettä itse epäilin hylkäyksen syyksi. Tilkka tankissa sateisen yön yli ja se on siinä! Isoja vesipisaroita lilluu tankin pohjalla. On se metkaa värkkiä...
     
  12. jknR

    jknR Gearhead

    Erhis tyrkkäs seiskan puolelle. Olikohan 7.966.
     
  13. Jeemu1

    Jeemu1 1st gear

    juu ja 278km/h
     
  14. joteam1

    joteam1 Gearhead

    Hannu (Flink) ajelee brackettia ;) 6,66 aikaan. Ei ihan huonosti tuokaan!
     
  15. Putte

    Putte 1st gear

    Pojilla on auto hyvässä iskussa. Saas nähä kummassa ryhmässä ajavat finaaleissa, kun ovat ilmoittautuneet sekä streettiin että outlawiin.
     
  16. Putte

    Putte 1st gear

    Compissa meni molemmat suomalaiskuskit toiselle kierrokselle. Stock/Super stockissa jatkoon pääsivät Markkanen, Sulopuisto ja Mikkola, valitettavasti markkis ja Tare pudottivat kotimaisen kuskin jatkosta tai itseasiassa Eronenhan ei ajanut lainkaan eli Markkiksella oli soolo.

    Super Compissa sekä Laura Sassi että Ptrik Kivinummi putosivat ekalla rundilla, mutta Super Gasissä sekä Laura Saksa että Janne Noren menivät jatkoon. Junnuissa Molemmat Koskiset ja Petteri Liimatainen pääsivät toiselle kierrokselle.
     
  17. Putte

    Putte 1st gear

    Tällä hetkellä ajetaan pro modin kolmatta kvallirundia ja ajo on jo toisen kerran kesken. Aina kehutaan kuinka ruotsalaiset pysyy hyvin aikatauluissa, mutta esimerkiksi tänään prorundi alkoi vain tunnin myöhässä eli osaa ne sielläkin myöhästellä.
     
  18. Putte

    Putte 1st gear

    Laukkanen paransi juuri aikaansa 6,38 ja loppunopeutta katvan päälle 400. Vielä pitää parantaa vikalla rundilla kaavioon päästäkseen, sillä veikkaan vielä ainakin kahden kuskin ajavan Laukkasen takaa vitosen puolelle ja muutaman muunkin parantavan aikaansa.
     
  19. Putte

    Putte 1st gear

    Tami ei pystynyt kolmannella rundilla parantamaan aikaansa, mutta tasaisesti hän vetää. Kaikki kolme neppiä kolmen sadasosan sisään, Sijoitus tällä hetkellä kuudes.
     
  20. Putte

    Putte 1st gear

    Anita pamautti Topikoiden kolmannella kvallirundilla kärkeen ajalla 4,025.
     

Kerro tästä muillekin!