"Väne" hukassa, apuja.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja ripe, 7.9.2013.

  1. Mopar

    Mopar Gearhead

    Eihän Alkuperäisen tekstin mukaan väne mitään rahoja vienyt vaan jatkoi vuokran maksua, vai mitä rahoja tarkoitat, kai sillä jotain on, omiksi tarpeikseen :soosoo:
     
  2. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Jo näky silmät ja suu
    Ei voi olla kukaan muu
    Siellä, siellä se Väinö on

    Hyvä että löytyi, toivottavasti ketku(t) saa(vat) ansionsa mukaan.
     
  3. Hai

    Hai Double Gearhead

    Mä luin ketjun aloittajan viesteistä, että hukassa on ensisijaisesti Väne ja vuokria pimittänyttä tyyppiä ei ole näkynyt.
    Meikäläinen vetää siitä johtopäätöksen, että kyllä se toinenkin tyyppi, se vuokria pimittänyt "vähän kateissa" on.
    Väne löyty, mutta miten tämä toinen?
     
  4. juhapih

    juhapih Double Gearhead

    Pitäsköhän avata selvännäkijän palveleva puhelin...
     
  5. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Jonka luotto loppuu, kun se vastaa: Kuka siellä soittelee??
     
  6. Väne

    Väne Gearhead

    Vanha.. Mutta kerrankin sopii tilanteeseen :lol:

    Ja minä en tosiaan liity asiaan mitenkään vaikka välillä oon ihan hukassa :lol:
     
  7. ripe

    ripe 1st gear

    Tää tyyppi "rahastonhoitaja"
    Sitä ei ole näkynyt ja toivon etten häntä näkiskään (luulenpa ettei hänkään halua minua nähdä)
    Tällä näkymällä vuokranantaja hävis 28kk vuokran ja tämä meidän rahastonhoitaja sai siitä 28kk vuokrasta 3/4 ja lisäksi ilmasen tallin paikan tälle ajalle.
     
  8. wäinö

    wäinö 1st gear

    Täällähän minä....ja se sa.tanan hemmo myyny myös toisten omaisuutta jeepin vannesarja renkain hukassa isommat pallot olivat... ja kaikkee muutakin...
     
  9. signet

    signet Gearhead

    Nää ei ole koskaan hauskoja hommia,alunperin mukava porukka,hyvä talli,kiva vuokranantaja jne...jossain vaiheessa jotain muuttuu niin pahimmillaan tuhansia vuokrarahoja hukassa,toisten omaisuutta myyty tai hävitetty,peltipuhtaaksi hiottuja projekteja työnnetty pihalle ruostumaan...
    Näitä on vaan tapahtunut valitettavasti lähes joka kaupungissa...
     
  10. ripe

    ripe 1st gear

    Päivitetäs vähän tätä "tarinaa"

    Koitan olla varovainen etten joudu maksaan isoja korvauksia.

    No, tein asiasta rikosilmoituksen.
    Olin kuulusteluissa viime maanantaina.
    Tämä neljäs heppu sai haasteen varmaan alkukuviikosta?
    Minä olin viikon reissuhimmissa, lauantaina kävin tallilla.

    Tallissa oli vielä Vänen Jeeppi ja minun W123 korin coupe mersu.

    Tallissa oli käyty takapuolen ikkunan kautta.
    Jeeppi oli jätetty rauhaan, minun mersu kimppuun oli käyty. Mahdollisesti kirveen kanssa. Muutakin minun omaisuutta oli rikottu. Ovia, lokareita ym.

    Oliskohan asialla ollut joku satunnainen ohikulkija, en tiedä.
     
  11. elcamino0365

    elcamino0365 3rd gear

    Haiskahtaa vähän siltä että ei ollut ihan vaan "ohikulkija"... Aika outoa että kaikki vahingot osui vain sun kamoihin....
     

Kerro tästä muillekin!