Chevy II

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja mopar freak, 16.12.2003.

  1. jarpat

    jarpat 3rd gear

    Nojoo, niin mullakin - nyt. Liitin oli väärin päin, eli vilkku paloi parkkina ja kun siihen lisää heikomman parkin vilkuksi, niin eihän se näy...

    Kiitos nopeasta vastauksesta.
     
  2. jarpat

    jarpat 3rd gear

    Onko kokemusta "hyväksi havaituista" ohjaus/auraus -kulmien säädöistä? Tehdasmanuaaliin ei varmaan kannata nojata, kun on renkaatkin kai vähän muuttuneet 50v aikana. Mut siis, 194 kutonen nokalla ja periaatteessa kaikki alkuperäistä - millasiin arvoihin tulis säätää..?
     
  3. Nova400

    Nova400 Gearhead

    Lukaisepa tämän aiheen sivut 1 ja 2, sieltä löytyy jotain.
     
  4. kime2

    kime2 Gearhead

    Asiaa :poff:
     
  5. jarpat

    jarpat 3rd gear

    Joo, olin noita jo kattellutkin.. aattelin vaan, että mahtaako löytyä uutta kokemuspohjaa viimesen kymmenen vuoden ajalta.. täytyy tarjota jonnekin noilla tiedoilla, sittenhän sen näkee/kokee..
     
  6. altzu

    altzu 1st gear

    kävin itte vaasassa vianorilla, niin niillä oli siellä konella arvot ! ja tuli hyvä ajettava !
     
  7. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Onkos kenelläkään mitään muistikuvia kuvan -65:stä?

    [​IMG]

    Värkin tunnistaa noista aistikkaasti levitetyistä takapyöränkaarista, ja fenderwell-peltisarjoista ja nelipistevöiden kiinnityksistä päätellen rakkineella vois olla jotain sudittelumenneisyyttä? Jonkun tarinan mukaan vaikuttanut Vantaalla...? Rekkari ZOM-XX
     
  8. kj

    kj 2nd gear

    Bowtie:
    Jos Chevyn rekkari on ollut jossain vaiheessa NAX niin se on tehty Hämeenlinnassa -70/-80 taitteessa.
    Mun ex.NHT-19 lienee tuhoutunut?
     
  9. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    En valitettavasti tiedä edellisiä rekisteritunnuksia...
     
  10. jarpat

    jarpat 3rd gear

    Onkos Sulla nyt jo tollanenkin..?
     
  11. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    No juu, jäi vähän niinkun käsiin tommonenkin... Ensin meinasin varaosiks mutta ei varmaan viitsi silpoa.
     
  12. Impala58

    Impala58 Gearhead

    Toi,Chevy II oli mulla joskus 90-luvun puolivälissä (noista levikkeistä tunnistaa)Kyllä sillä jotain kilpailu historiaa on,muistan myynti-ilmoituksen jostain vanhemmasta kasista(silloin oli virikone keulilla. Mulle tullessa se oli tekniikkana 292 trukki-kutonen ja pg(hyvin vääntävä tohon pieneen koppaan!Penkit edessä jostain 66/67 malli bucketit jälkiä oli kaarista sisällä.Ajelin sillä yhen talven ja tuli myytyä pois.
     
  13. jarpat

    jarpat 3rd gear

    Mullekin vois jäädä käsiin joku projekti, vaikka ilman tekniikkaakin...?
     
  14. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Jaa se on ollut sulla! Et muista yhtään missä kasissa myynti-ilmotus oli? Mulla todennäköisesti on kehti, mutta kun tietäis vaan mikä... Tuli meikäläiselle ilman tekniikkaa, väittämän mukaan on lukkoperällä mutta en ole vielä kurkannut kopan sisään. Bucketit on yhä tallessa joskin vähän kärsineenä... Ei sulla sattuis yhtään kuvaa olemaan autosta? Muistatko mikä oli rekisteritunnus sun omistuksessa?
     
  15. Impala58

    Impala58 Gearhead

    En kyllä muista missä kasissa oli,semmoinen mustavalkoinen rivi-ilmoitus!Löysin pari kuvaa(en osaa tänne niitä laittaa)rekkari oli TGJ-380
     
  16. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Saatko skannattua missään sähköiseen muotoon...?
     
  17. max

    max Double Gearhead

    Kile nimisellä hepulla oli Tuusulassa Recyclersien tallilla 80-90 luvun taitteessa hyvin samankaltainen Nova.
    Oli tiukanoloisella pikkulohkolla 302/327 ja kiersi päälle 8000rpm,ja meno oli hurjaa.

    Oli lisäksi fenderwellit ja rallivyöt.Melkein pistän pääni pantiksi,että kyseessä on tämä em.auto.Kile oli/on automaalari peltiseppä ja muistini mukaan taisi myös tämän itse metallisiniseksi suhata.
     
  18. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Mielenkiintoista tietoa, tämä Kile ei varmaan vaikuta Overdrivella...? Kuvaus täsmää kyllä melko hyvin, kohtuullisen hyvin on pohjatyöt tehty jos toi läjä on maalattu yli 20 vuotta sitten eikä ole ton huonompaan kuntoon mennyt.
     
  19. max

    max Double Gearhead

    Tais olla vielä niin,että Kile ymppäs siihen 8 3/4 varttisen Moparin perän,ja se oli todella tiheä,luokka 4.56:1
    Jos en väärin muista,niin Kile on alias Kimmo Kihlström.
     
  20. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Tässä hylsyssä on kyllä ihan Letukan 10-pulttinen, eli jos tossa on mopsin perä joskus ollu niin ei ole enää...
     

Kerro tästä muillekin!