FHRA tiedottaa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja Harri Sassi, 1.10.2013.

  1. KJG

    KJG 3rd gear

    Ei ihme jos ei mikään koskaan muutu, kun ensimmäisenä ajatellaan asioita tällälailla.
    Eikö tälläisessä tilanteessa pitäisi pyrkiä tehostamaan kaikkia toimintoja, kuitenkaan panostamatta siihen lisää euroja? Ehkä ennemminkin niin että mietittäisiin onko tuohon vanhaan totuttuun jämähdytty liikaa (esim.markkinoinnissa).

    Asioiden uudelleenjärjestely vaatii toki rohkeutta ja kokeiluja, ilman niitä ei muutoksiakaan synny.
     
  2. studio57

    studio57 Gearhead

    jos sulla on joku idea toimivasta markkinoinnista niin pistäs ehdotusta fhran toimistolle tai mulle yv:nä..hyviä ideoita ei koskaan ole liikaa.
     
  3. ata

    ata Gearhead

    Kyllä se lippuvihosta luopuminen toisi heti jo säästöjä ja pelkällä voimassaolevalla jäsenkortilla korttiin painetun nimiselle henkilölle joku alennus jonka voisi saada vaikka joka päivä erikseen.

    Mutta drag racingiin ja sen seuraamiseen paikan päällä livenä, no itse vietin tämän päivän paikallisella dragstripillä täällä USA:n Coloradossa jossa oli paikalliset finaalit tänään (sportsman-luokkia ja vaparidragstereita ym., bracketia lähinnä), lipunmyyntiä ei ollut eli ei maksanut mitään, ei siellä kyllä katsojia ollutkaan, suurinpiirtein ainoana olin isossa istumakatsomossa... :) Sitten tuli minullekin kylmä. Suurin osa kisaajistakin oli siinä vaiheessa jo lähtenyt kun olivat itse pudonneet.
     
  4. gremlin

    gremlin Gearhead

    Varmaan viimiset 5-10 vuotta oon ihmetellyt ääneen moneesakin paikassa etta miks ei FHRA tee julisteita kisoisiin?
    Niiden tekeminen ei todellakaan maksa mitaan, kun täpätään painofirman mainos siihen alareunaan.
    FHRAlla on kymmeniä jäsenkerhoja mihin voisi jokaiseen lahettää 10-20 julistetta, ja pyynnön mukaan etta josko kerhojen jäsenet veisivät niitä paikallisesti huoltiksille ja markettien ilmotustauluille.
    Edes meilla Porissa, mikä on vain 80km Alastarosta, ei normi harrastajat edes tiedä milloin kisoja on. Mut hyvinkin saattavat lähteä mukaan kun niille mainitset että viikon päästä olis kisat.
     
  5. studio57

    studio57 Gearhead

    Toi on kyllä ihan hyvä idea jos löytyy kaverit jotka noita käy kiinnitteleen
     
  6. RockAnA

    RockAnA 2nd gear

    Sanoisin että sama vaivaa myös Pieksämäellä, ainakaan suuri yleisö ei tiedä että Motoparkissa ois ajot. Eikä varmaan kaikki harrastajatkaan.
     
  7. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Samaa mietin kesällä myös.
    Jäsenille vois vaikka laittaa A4 kokoisia kisajulisteita jäsenlehden mukana ja pyynnön josko työpaikoilleen tms niitä veisi. Kuitenkin kyseessä jäsenien kerho ja itse mielelläni avittaisin edes tuolla tavalla kerhon toimintaa.
     
  8. Hooki

    Hooki 1st gear

    Tuo gremlinin julisteidea mullekin tuli mieleen,kyllä noille varmaan jakajia jäsenkerhojen kautta löytyy, eikä niitä tarvi joka sähkötolpassa olla. Radalle.com ainakin käyttää tuota, vieläkin näkyy kylillä niitä mainoksia menneeltä kesältä. Ja kyllähän niiden tapahtumissa taitaa jengiä käydä... Tiedä sitten johtuuko tuosta, vai onko vaan enemmä "muotia" ku drag race. Lisäksi FHRA vois tehä julisteita joissa on koko kauden tapahtumat, jaettavaksi kevään näyttelyssä omalla osastollaan. Nää ainakii sellasia ideoita, josta ei tule pahasti turpaan jos ei toimi.
     
  9. pile

    pile Gearhead

    julisteet vois olla sitten totuuden mukaisia muutenkin kuin tekstipohjalta.eli kuvia ,tilanteita niistä kärryistä jotka siellä oikeasti ajaa.
     
  10. Pate-68

    Pate-68 3rd gear

    Reilu Göstan aikakaudella oli vielä hienoja julisteita kun koff oli sponssaamassa olen itsekkin kiinitellyt niitä aikoinaan kauppojen ikkunoihin ja sähkötolppiin ihan toimiva idea mielestäni.
     
  11. KJG

    KJG 3rd gear

    studio57:n kanssa jo YV:tä vaihdeltukin.
    Uudemmissa kommenteissa toistuu ongelma joka on täysin totta. +100km säteellä asuvat eivät tiedä koska kisoja on, vaikea on lähteä niitä silloin katsomaan. Kaikki eivät käy FHRA;n sivuilla katsomassa kesän aikatauluja. Juliste idea on loistava. Sosiaalinen media on myös vauhdilla kasvava markkinointikanava, eikä kuitenkaan hirveän kallis verrattuna printtimediaan.

    Kristian
     
  12. Putte

    Putte 1st gear

    En ole varma oliko tällä kaudella, mutta viime kaudella FHRA:n nettisivuilla olleet kisabannerit oli tulostettavissa A4 kokoon ja ainakin jotkut niitä tulostivatkin jakoon. Tästä myös informoitiin jäseniä ja jäsenkerhoja, tai ainakin oli tarkoitus informoida.
     
  13. RockAnA

    RockAnA 2nd gear

    Tulostettu versus painettu on vähän.. Öö, miten sen sanoisi. Voihan sitä ladaan laittaa jalopuuratin mutta ei se kyyti siitään parane.
     
  14. Jza

    Jza Double Gearhead

    ^Täh? No toki riippuu kovasti tulostimesta, mutta niitä on kyllä semmoisiakin millä saa hitosti parempaa jälkeä kuin jollain jeesuksen aikaisella painokoneella...
     
  15. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Mulla itselläni ei ole käytössä tulostinta.
    Tuskin monet haluavat ylimääräistä tehdä, jos pitää tulostaa ja vielä kiinnitellä yms. niin voi jäädä samaan tulokseen kuin nyt on.
     
  16. ata

    ata Gearhead

    Ei kyllä moni hyväkään tulostin painokoneelle pärjää... nimimerkillä olen noita kerholehtiä taittanut aika paljon ja pitkään ja vaikka omistan aika hyvälaatuisen värilaserin kotona vedosten tekemiseen, niin aina on painettu lehti näyttänyt vielä paljon paremmalta...

    Mutta joku flyer olisi hyvä olla ainakin jaossa näyttelyissä FHRA:n osastolla tai jonkun jakamana, joissa olisi aikataulut kisoihin ja samalla ripustella niitä sopiviin paikkoihin.

    Samaten somea pitäisi hyödyntää noissa (Facebook ja Overdrive nyt esimerkiksi ainakin pitäisi olla aktiivisessa tiedotuksessa). Kisoista Facebookiin evetit joihin voisi sitten osallistua jolloin se muistuttaa niistä jne. Joo, kaikki eivät sitä halua käyttäa, ei kaikilla ole puhelintakaan edelleenkään vissiin, mutta niille jotka käyttävät se olisi todella kätevää ja hyödyllistä. Esimerkiksi julisteasian myötä mainittu radalle.com tekeekin juuri niin jo.
     
  17. Putte

    Putte 1st gear

    Noita flyereita on jaettu joka vuosi American Car Showssa FHRA:n omalla osastolla, niin tänäkin vuonna ja aika moni niitä mukaansa otti. Myös facebookissa on ollut jo useamman vuoden oma sivunsa kullekin kisalle. Ei vaan näköjään tavoita kaikkia sielläkään olijoita. Ja onhan Overdivessakin keskustelua jokaisesta kisasta ja näistä löytyy myös minun toimittamat varikkokartat.
     
  18. Anselmi

    Anselmi Gearhead

  19. BUICK:it

    BUICK:it 3rd gear

  20. Putte

    Putte 1st gear

Kerro tästä muillekin!