67 Fury VIP-Street&Race projekti

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Henski, 20.10.2005.

  1. mätiäinen

    mätiäinen Gearhead

    Vaikka toi hahmo on hirveästi yrittänyt vanhaa väriä lattialta harjata talteen, niin veikkaa että joutuu kyllä ihan uutta väriä ottamaan purkista.
     
  2. 440

    440 Gearhead

    8) Ne värithän vois heittää viereisen Craisu 300km/h päälle kun on jo muutenkin pölyyntynyt tallissa.... :poff:
     
  3. gatorman

    gatorman 1st gear

    ei tainnu suuret puheetkaan auttaa asiassa :wc:
     
  4. sepi-ukko

    sepi-ukko Gearhead

    vip mainittiin muuten uudessa gti lehdessä erään bemarin esittelyn yhteydessä. Sorry jos lehden nimi aiheuttaa . . .
     
  5. C-barge

    C-barge Gearhead

    Ei oo Jukka hosunu rysyn kanssa. Muuten ois menny 300, mut pinnat ei ollu tarpeeks lipakat, nyt sekin asia korjaantuu.
    [​IMG]
    Mut uhoahan tuo lähinnä oli/on, ite en usko et 300 menee puhki ainakaan heti. Jos ei muuta ni välläri loppuu kesken, teoriassa 28" renkailla sen pitäis mennä 300 7000 kierroksella, mut luistoo tuppaa aina olee. Vaan sit ku 727 hajoo ni tilalle ylivaihteellinen 4L80E ja voidaan ruveta olee liki. Takapallot on kyl jo menneet sen liki 300.
    http://www.youtube.com/watch?v=PPzIop6LpwA
     
  6. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Jos mylly jaksaa kiertää ton 7Krpm niin 4L80E toosalla se kulkee 380km/h . Vaatii helvetin monilevyisen lukon turbaabiin ja woimaa :rotfl: .
     
  7. C-barge

    C-barge Gearhead

    Siin vaihees ehkä sit tarvis bärssevälitystä säätää. Mut kyl Jukka on aina tehny sen minkä uhoo vaik se sit vaatiski vähän aikaa ja ponnistelua.
     
  8. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Nyt on vissiin 3.23:1 ? 4.1: ja loikkariploota riittäis 300 ylitykseen.
     
  9. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    2,7x tai 2,9x mun muistikuvan mukaan kun sitä välläriä tutkittiin tallilla.
     
  10. C-barge

    C-barge Gearhead

    2.71 tai 2.73, harvoin välitys mitä 8 3/4 reppuun löytyy.
     
  11. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

  12. jukka63

    jukka63 1st gear

    ei tainnu suuret puheetkaan auttaa asiassa :wc:[/quote] Jep,vituttaa.Ei päässy kesällä ajamaan.Teknistä ongelmaa pukkas sen verran,että projekti venähti ja ajot jäi ajamatta.Loppu syksystä rupes peli toimii ihan kohtuullisesti.Jatketaan harjoituksia ens kesänä.Moottori kombinaatio on mielenkiintoinen.Mopar 528+2X Iso turbo+kaasari+E 85. Säätö vinkkejä ja omakohtasia kokemuksia otetaan mielellään vastaan :D
     
  13. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Vaihda kaasari ruiskuun, toimii kadulla paljon paremmin.
     
  14. 383cid iroc-z

    383cid iroc-z 1st gear

    mun mielestä kaasarikone on kunkku. ruiskun kyllä saa toimimaan hienosti hyvällä säädettävällä ecm:llä ja osaavalla dyno penkittäjällä, esim. AMW lappeenrannasta, joka omaa "kilpuriani" säätää.
    mutta jos on budjetti limiittiä, kaasarilla pääsee helposti huomattavasti pienemmällä budjetilla samoihin teholukemiin kuin ruiskuvehkeellä.
     
  15. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Tämä on siis ihan isojen poikien foorumilta luettua. E85/metanoli/etanoli ongelma on kaasarilla jumalattoman kokoset pääsuuttimet, et soppaa riittää. Mikä sit aiheuttaa ongelmia kaikkialla muualla paitsi täyskaasulla.
    Enkä nyt sanot et isot E85/alkoholin kestävät blow thru kaasarit on kovin halpoja.
    En sanos että kaasari on helpompi säätää, nyky kersat näppäilee läppärillä äkkiä säädöt kohdilleen vs et rupeat arpomaan kaikkia piirejä kohdilleen alipainekellon avulla kaasarissa..
     
  16. C-barge

    C-barge Gearhead

    No kyl tos on tuota puolta jonkinverran ajateltu, siin on vipin viimevuotinen bensapumppu ja regu mut painetta korkeimmillankin vaan kolmasosa, et eiköhän se kamantuotto riitä. Karbis taas on CS:n E85 blow thru aerosolimalli, et uskoisin sen skulaavan paremmin ku huonon ja huonosti säädetyn ruiskun.
     
  17. jukka63

    jukka63 1st gear

    Niin mullahan on toi sikakallis amerikan pajan tekele.Toimii suoraan ajossa kaasu pohjassa ihan ok.Mutta,kun on katuauto pitäis toimii osa alueillakin.Sen kanssa on tossa painittu ja saatu paranemaan.Jos nyt tekisin ja ois rahaa,panostaisun ruiskuun.Ei toi kaasariversio mikään edukas ollut,pelkästään 1500€ kaasarista.Mutta,näillä mennään ens kesänä kovaa. :D
     
  18. C-barge

    C-barge Gearhead

    Mä lähen kyllä!
     
  19. JariV

    JariV 2nd gear

    Jukka, voisin tarjota apua tohon säätämiseen ja läpipuhaltavan turbokaasarin modaamiseen. Kokemusta on. Palataan aiheeseen jos haluut.
     
  20. jukka63

    jukka63 1st gear

    Kiitoksia,pidetään mielessä kun keväällä alkaa testiajot.
     

Kerro tästä muillekin!