AmPro kokemuksia

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Työkalut, koneet ja tarvikkeet', aloittaja riviera56, 24.11.2013.

  1. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

    Tuumakoon hylsysarjaa hankkimassa. Onko teillä kellään AmPro merkkisiä?
    Ovatko hankinnan väärti?
     
  2. ERT2

    ERT2 1st gear

    Kohta 2 vuotta päivittäin Am Proa käyttäneenä ja välillä ko. kaluja jopa myyneenä... voin suositella. Minulla on ollut ongelmia ainoastaan niiden räikkälenkkien kanssa joissa on 4 kokoa samassa avaimessa.... rupeavat vaihtamaan suuntaa itsekseen, ellei muista välillä puhdistaa ja rasvata kunnolla.
     
  3. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

    Ok, kiitti mielipiteestä. Positiivisia kommentteja tullut muualtakin. Pistin hylsysarjan ja just nuo räikkälenkit tilaukseen.
     
  4. Jokeri

    Jokeri Double Gearhead

    En oo käyttäny enkä muuta ku kaupas hypistelly noita, mutta vaikuttais että pärjää ikh:n kamoille laadullisesti. Ei sen parempia mutta ei sen huonompiakaan. Ja mun mielestä harrasteluhommiin ei tarvi juuri sen parempia hankkiakkaan.
     
  5. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

    Joopajoo, harrastuskäyttöön ovat tulossa...ei niillä ammuta!
     
  6. simeoni

    simeoni Double Gearhead

    Löytyykö mistään 3/8 vääntiöllä tuumakoko hylsysarjaa?? Biltema myy omaansa ja puuilosta löytyy tuo AmPro mutta kumpikin on 1/2"
     
  7. Hävittäjä

    Hävittäjä 2nd gear

    Teng toolsilla sellanen sarja missä 1/4" & 3/8" vääntiön lyhyet ja pitkät hylsyt mutta ei räikkiä eikä muuta sälää. Eikä pahan hintanen.
     
  8. Tunnel Ram

    Tunnel Ram 3rd gear

    Eilen tuli paikallisessa varaosa liikkeessä vastaan nuo AMPRO hylsyt ja hylsysarjat. Tulipa ostettua 3/8" vääntiölle olevat hylsyt kun hintakin oli mielestäni kohtuullinen. Käyttökokemusia ei tosin vielä kauheasti ole.
     
  9. cuda69

    cuda69 Gearhead

    Boxo merkkisenä saa tuumasia 1/4 3/8 ja 1/2
     
  10. always bb

    always bb Gearhead

    AM prolla pitäs olla elinikäinen takuu, ei ole vielä tarvinnut kokeilla
    vaikka hylsyjä käyttänytkin. Jopa pulttikoneella. Biltemassa ainakin takuu
    10 vuodesta toimii, räikkä hajos, tiskille eka kysymys kuitti minä että
    siinähän se. Oli 6 vuotta vanha
     
  11. Rytari

    Rytari Gearhead

    mulla on semmonen ampron räikkäpakki missä on

    1/4 hylsyt 13mm ja 1/2" asti
    3/8 hylsyt 10mm-19mmja 3/8"-3/4" sekä pitkät 13-17mm
    1/2 hylsyt 17-30 ja tuumasia samaa kokoluokkaa, räikät kaikiin tietysti, lenkit 10-19 ja ruuvauspäitä.

    oon joutunut takuuseen vaihtamaan yhden 3/4-1/2 muunnospalan kun se katkes joskus 7 vuotta sitten kun pyöränpultteja väännettiin, sarjan sain muistaakseni lahjaksi v. 99 tai jotain ja aina on remonttia tehdessä ollut mukana, eli käytetty lähes päivittäin vuosien ajan, varmasti haukkunut hintansa, räikät huomattavasti paremmat kun esim. kamasalla.
     
  12. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

    Muuten tää menikin hyvin mutta kun se työkalunetti meni nurin ja jäi Amprot saamatta. Täytyy sitten hankkia kun rikastuu taas.
     
  13. signet

    signet Gearhead

    Myllykosken Autotarvike/Parts Garage.fi(bannerimainos tossa sivussa)myy Amproa,ja on tuumaisia myös hyllyssä.Itse olen käyttänyt vuosia,kätevää kun saa tarpeen mukaan ostaa seinältä,eikä tarvii tilailla.
     
  14. rahikainen2

    rahikainen2 2nd gear

    Hyvät on AmPron kamat. Ainaskin 1/2 hylsysatsi on kestänyt hyvin. Vääntövarsi nasahti särki, kun väänsin Audin kampuran pulttia momenttiin (200nm +180ast.), mutta ei kyllä ihmekään :soosoo: . Uuden sain ihan vaan hakemalla. Eivät edes kuittia kyselleet.
     

Kerro tästä muillekin!