Hienoja Aspeneita, onko niitä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja AteV8, 28.10.2013.

  1. 69

    69 Gearhead

    [​IMG]
     
    0rs0n ja Ciccarelli tykkäävät tästä.
  2. ford-84

    ford-84 3rd gear

    [​IMG]

    toi kelpais 8)
     
  3. 69

    69 Gearhead

    Tonttiin ja levitykset [​IMG]
     
  4. laakkius

    laakkius Gearhead

  5. Tunnel Ram

    Tunnel Ram 3rd gear

  6. 69

    69 Gearhead

    Tällänen tuli naamakirjassa vastaan. Hieno laite ja vois kai 4-ovisestakin tommosen tehdä vaikka ei yhtä urheilullinen olekkaan. [​IMG]
    Ainakin hieno nimi autolla 1977 Dodge Valiant Super Bee
     
  7. musta78

    musta78 Gearhead

    On kyllä hieno.Täst mie tykkään.
     
  8. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Olihan tuossa uusimmassa mobilistissa ihan komean näköinen farmari, esitekuvahan se oli. Mutta ei se vihreä volarekaan keulasta hassumman näköinen ollut.
     
  9. esmi

    esmi Gearhead

    -77 parhaimman näkönen Aspen edestä ja takaa!10v4d tolpalla ajannu aikanaa!Perän heijastin osat ku ois valona, ois mukavan täys perä punastavaloa!
     
    bottipoika tykkää tästä.
  10. elcamino0365

    elcamino0365 3rd gear

    Kyllä tolla jo kehtais kummasti kurvailla!!!!
     
  11. Gp64

    Gp64 3rd gear

    Mulla on just tollanen ku toi oranssi on :) R/T malli
     
  12. JB

    JB 1st gear

    Joskus muinoin Kemi-Tornio kulmilla, pyöri just tuomonen oranssi levikekupee. Vuosituhannen vaihteen aikoja tais olla. Jos oikein muistan, niin tais olla 360:llä. Oiskohan ollu R/T.
    Vieläköhän tuo on hengissä?
     
  13. jariha

    jariha Double Gearhead

    sulla tais olla vielä "vähän" projektina r/t?
     
  14. Gp64

    Gp64 3rd gear

    Mulla on toi just sama mikä on Kemissä ollu. Auto on 318 koneella ollu vissiin aina.Aspeni on tosiaan aito R/T malli.Tällä hetkellä purettu täysin osiin ja kori hiekkapuhallettu. Tarkotus entisöidä auto tässä muutaman vuoden sisällä.
     
  15. wolfrace

    wolfrace 1st gear

    Hyvinkäällä majailee valkoinen erikoisella punaisella vinyylikatolla ja alkuperäisellä kattoluukulla varustettu loistokuntoinen coupe yksilö
     
  16. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Pari Coupea viime viikonlopulta Pirkkahallin parkkikselta

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Ciccarelli tykkää tästä.
  17. Käkö

    Käkö Gearhead

    Olishan tollanen kupeekin upee kuhan olis slantilla... :)
     
  18. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

  19. Ciccarelli

    Ciccarelli 1st gear

    Hienoja Aspeneita... ei sellaisia ole. Aspen on "välikausitakki"-auto, jolle oikeat jenkkiharrastajat sekä jopa diesel vanin omistajat nauraa. Diesel van-miehen yleisimmät kommentit on: "laita ryppyreuna keulille", "vaihda ees kasi pellin alle", tai jotain muuta vastaavaa omastamielestäfiksua jota kukaan ei ole ennen lausunut. Aspen ei ole edelleenkään mikään arvostettu auto, vaikka jostain joskus luin että valittiin jenkeissä vuoden autoksi vuonna 1976. Alkuperäisenä näitä harvoin näkee, yleensä perus laululintta joka on puhki ruostunut. Aspen harvinaistuu edelleen, näitä ei kohta montaa ole, valitettavasti. Jopa hinnat on nousseet näillä köyhän miehen Darteilla muutaman vuoden aikana, kertokoon se sitten enemmän tuosta harvinaisuudesta. Itsellä on ollut muutaman vuoden tarkoitus poistaa suurinpiirtein telalla vedetty maali -76 Aspen Customista(jonka eräältä palstalaiselta ostin joskus vapun tienoilla 2014). Erinäiset kiireet ovat tätä suunnitelmaa siirtäneet. Alun alkaenkin on ollut tarkoitus maalata auto alkuperäiseen sävyyn, mutta.. siinä on iso mutta.. Jotenkin Aspeniin ei tuo "uusi" maalipinta istu.. Aspen kun ei koskaan tule olemaan mikään helmi, paitsi sellaiselle joka on Aspenisti henkeen ja vereen. Sellaista en ole vielä tavannut. Joten nähtäväksi jää mikä on suunnitelma silloin kun aikataulu mahdollistaa kyseisen(kesäauton) hionnan ja maalauksen. Ja miksi vaihtaa se kasi sinne keulalle? En ole keksinyt:p Aspen on kuitenkin slantin kanssa mukava ajettava, eikä se kasi siihen hirveän paljoa tuo muuta kuin lisää säätämistä. Ja kun alun perin höyläpenkki, niin.. höyläpenkki niin kauan ku mulla on.. Slantilla ikuisuuteen sanoo vanha sananlaskukin.. vai oliko se sittekin uni? Kuitenkin. Kiva jos joku muukin näitä hottentotteja arvostaa, ei ole pahaa sanottavaa. Tämä nykyinen on ihan hyvä yksilö verrattuna aikaisempiin lintta-aspeneihin joilla oon ajanut. Itsellä toinen -79 mallia lintta, elimenluovuttajaksi joutui kun oli niin mätä ettei leimaa olis enää saanu vaikka ois itse katsastanu :D tulipas avauduttua :cool: mutta siästäkkee työhi jokune ääspeni *edit typo*
     
  20. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Mulla on täällä jemmassa '76 slantilla. Ollut about 14 vuotta mulla.
     
    Ciccarelli tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!