Kylpyamme nash kustomit?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja Ismoskosmos, 8.8.2005.

  1. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

  2. vespa68

    vespa68 Gearhead

    Eikös myyjät myy Coupena yleensä kaikkea mikä vähänkin näyttää Coupelta. :rotfl:
     
  3. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Tuo on kyllä totta. Nettiautostakin pongailee sillointällöin kaksovi sedaneja, jotka on nimetty coupeksi.
     
  4. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

  5. faikku66

    faikku66 Double Gearhead

  6. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    No sanoppa! 8)
     
  7. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

  8. Dusturecarn

    Dusturecarn 3rd gear

  9. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Juu tästä on jo turistu pari sivua sitten 8) . Vietävän kommee kampe!
     
  10. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    kyllä kaikki Nashit ovat upeita, sanompa että melkein tehdas kustomeista, ei tarvii kustomoinnilla pilata :D
     
  11. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    No joo näitten kohdalla pääsee pitkälle pelkällä alustan madalluksella. Sama pätee mm. Edseleihin ;)
     
  12. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    joo, tai sitten painavalla kavereilla & kuoleentuneilla jousilla, iisi ja edukas madallus. Mulla oli 94 avo camaro, melko matala auto madaltamattomana jopa , näin 2metrisenä ei ollu kiva siihe mennä.. kun oli niin matala.
     
  13. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Minä oon vaan 175cm pitkä. Siispä olenkin omistanut mittojen mukaan muutamat 17 ja 20 Metriset Fordit. :wink:
     
  14. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    mä taas oon about yhtä pitkä kuin mun elli edsel tai galaxie on leveä :)
     
  15. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Minä tuossa satuin tsiikailemaan Stadin Raggareiden sivuja ja siellä oli kansikuva Mobilistin 4/1998 numeron kannesta ja siinähän komeili tuo tässäkin viestiketjussa puhetta herättänyt harmaa MR Nash Ambassador. Onko kellään tietoa onko ko. lehdessä kenties esittelyssä tuo auto? Moblan joidenkin tietojen mukaan sellaisesta autosta ei ole ollut koskaan esittelyä. Sellasesta uudemmasta Musta/punaisesta löytyy kyllä juttu, mutta että tuosta Ammeesta? Jos on niin mielelläni ostaisin tuon numeron.
     
  16. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

  17. pekka.j

    pekka.j Gearhead

    Mulla pitäis toi lehti jossain jemmassa olla, mut ei mitään muistikuvaa onko autosta juttua vai ei. Mutta mobilistiltahan saa tuota lehteä vielä ja 5€ hinnalla ei oo paha sijoitus...
     
  18. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    No joo sitäpä voisi melkein toimituksesta kysästä. Ei ole tullu pongattua kuvista Nasuja tämän kesän tapahtumista. Jospa sieltä vielä joskus alkaisi niitä projekteja valmistumaan. Villin huhun mukaan yksi Kylppäri olisi tekeillä ihan tässä lähellä Kontiomäellä, elikkäs joku vakaasti uskoo tulevaan äkkirikastumiseeni ja on alkanut tekemään minulle autoa? :lol:
     
  19. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

  20. Rockmaple

    Rockmaple Gearhead

    Saattaa parkkiluolassa joutua vekslailemaan. :D
     

Kerro tästä muillekin!