Fel-Pro tiiviste repeää

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Landseer, 29.12.2013.

  1. Landseer

    Landseer Gearhead

    Toi vesi mikä siellä lilluu on imarista roiskunutta purkuvaiheessa. Joo ei toi rpm pitäis hirmusesti alipainetta tuottaa, yli 10 inhg kuitenkin mainostavat. Nyt on jokatapauksessa menossa miedompi nokka tilalle. Käyn tallilla mallailemassa tuotoksia, kun ehdin.
     
  2. M.K.

    M.K. Gearhead

    Mulla oli samaa tiivistysvikaa windsorissa. Laitoin lopulta ne peltivahvisteiset tiivisteet ja siihen loppu ongelmat.

    Maailmalla tosiaan on paljon näitä juttuja ja monet haukkuu aika avoimesti noita Fel-Pron perus tiivareita. Mutta monet myös pärjää niillä aivan hyvin.
    Ehkä vikaa löytyy myös noiden aftermarket osien koneistustarkkuudesta. Mulla on AFR kannet ja Edelin imusarja. Tiedä sitte noiden laadusta, mutta kun yritin katella sitä imusarjan ja kansien asennuskulmaa, ni kyllä siel pieni heitto oli, ehkä puol milliä. En jaksanu koneistuttaa imusarjaa kuitenkaan just sillä hetkellä.
     
  3. gebes

    gebes 1st gear

    Joo meillä oli aikanaan taunuksen v6 ongelmia kulmien kanssa.
     
  4. 69

    69 Gearhead

    Vuosi sitten näytti purettaessa tältä. Hyvin toi silti kävi. [​IMG]
     
  5. mk76

    mk76 3rd gear

    samaa ongelmaa oli myös mulla samoilla tiivareilla 351c taitaa vaan olla aika kuraa kyseiset tiivisteet
     
  6. fury poika

    fury poika 3rd gear

    Oho.
     

Kerro tästä muillekin!