Lone Wolf street rod club

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja fred30, 10.1.2014.

  1. fred30

    fred30 1st gear

    Terve.

    Olin tänään memorylanella yhden löytämäni VHS-videon kera ja silmiin siinä pisti tarra joka on edelleen erään -34 Fordin tuulilasin nurkassa. Tarrassa on otsikon mukainen teksti ja kuvana nälkäinen sudenpää joka sudittaa renkaita niin maan perkeleesti.
    Onkohan kellään tietoa kyseisestä klubista? Onko toiminnassa vielä? Ainakaan kvg-haku ei auttanut asiaa.

    t: Fredrik Lövmark. Vaasa, BlowerHill
     
  2. fe390

    fe390 Gearhead

    Ainakin oli "kerhokilpiä" Lone Wolf, No Club.
     
  3. sämpy

    sämpy Double Gearhead

    Jaa mä oon sitten varmaan "jäsen", saako noita tarroja jostain?
    "sihteeriltä"..? :rotfl:
     
  4. Joe Hunt

    Joe Hunt Double Gearhead

    aika pieni kerho kyl,jos toinen pena liittys ni ei se sit mikää "lone"enää olis...:)
    Mut siis oikeesti noi on jotain vanhan liiton hotrodjuttuja;ei kuuluta mihkää klupeihin vaan ollaan just "lone Wolf", siis ei mikään oikee kerho!
     
  5. Jäpälä

    Jäpälä Gearhead

    Olihan näitä tarroja muutamassa muussakin kotimaisessa rodissa, mut mitään virallista "kerhoa" ei tuohon taida liittyä. Vähän sellasta pioneeritoimintaa.
     
  6. tinareki

    tinareki Double Gearhead

    "Lone Wolf" asusteet ja "kerho kilvet" ovat sarkasmintapaista vastausta oikeille kerhoille.
    Näitä accessory-kamoja löytyy nykyään monelta toimittajalta.
    Tarkoitettu siis semmoiselle hepulle, joka haluaa kerätä kerhokrääsää kuulumatta mihinkään kerhoon.

    [​IMG]
    [​IMG]

    Valukilpi näyttää esim. Wirths Custom Automotive-kaupasta.
    Jotain koristekrääsää olen ostanut tästä kaupasta ja laatu on ollut hyvää.
    Myös ystävällinen palvelu.

    http://www.wirthscustomauto.com/Merchan ... laques-acc
     
  7. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    [​IMG]

    Ajotakki. Ebayssa on noita merkkejä joka lähtöön.
     
  8. signet

    signet Gearhead

    Kyl se jonkinmoinen klubi oli,ainakin Elinmäen suunnalta oli jäseniä,Uhki?,Kossu?,Sakke?.Elettiin jotain 90-luvun puoliväliä.Taisivat ton klubin nimissä jotain miitinkiä järjestää.Ratula meeting oli Elimäki Hot roddersin aikainen juttu, mut tää susikerho tais olla sen jälkeen,kuka muistais paremmin?
     
  9. fe390

    fe390 Gearhead

    Elimäki Hot Rodders oli melko legendaarisessa maineessa.
     
  10. signet

    signet Gearhead

    Ja etenkin Ratula meeting...
     

Kerro tästä muillekin!