4T65E suodattimen asennus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja PAPH, 20.1.2014.

  1. PAPH

    PAPH Gearhead

    Jouduin yllättäen ja pyytämättä vaihtamaan laatikko öljyt ja suodattimen Trans Sporttiin. Uusi suodatin ei kuitenkaan mene millään paikoilleen. Osa vaikuttaisi kuitenkin olevan oikea. Onko mahdllista että alumiini kutistuu niin paljon kylmässä ettei suodatinta saa millää sopimaan vai mistä tälläinen voi johtua?
     
  2. Joe Hunt

    Joe Hunt Double Gearhead

    Kato onko se öljyputken kaulusholkki siellä laatikon päässä vielä,oliks tossa uudessa irtoholkki mukana?
     
  3. PAPH

    PAPH Gearhead

    vanha holkki on pois ja suodattimen mukana tuli uusi.
     
  4. Joe Hunt

    Joe Hunt Double Gearhead

    Okei,lämmitystä ehkä hiukan kuumailmapuhaltimella jos ei asennusöljykään auta...Mut tiukka sen kuuluukin olla.
     
  5. Bruno59

    Bruno59 3rd gear

    Mulla oli sama ongelma 60E:n kanssa, uusi holkki selvästi suurempi, käytin vanhaa holkkia, kiinan pojan teleranssit ei kai olleet uudessa kohdallaan.
    Partsista tuon suodattimen hankin
     
  6. Detroit steel

    Detroit steel 1st gear

    Vasaralla olen sen uuden holkin pohjaan lyönyt aina muuta edes kokeilematta.
     
  7. PAPH

    PAPH Gearhead

    suodatin ei mene paikalleen edes pienellä vaahterahalolla naputtelemalla. Olisiko ratkaisu hakea alkuperäinen (AC Delco) suodatin?
     
  8. Detroit steel

    Detroit steel 1st gear

    Vaikea sanua. Suht'tiukasti se suodattimen muovikaula siihen kaulusholkkiin tulee. Ite oon käyttäny Wix Filterssin suodattimia. Us-Parts myi joskus Wixin varaosanumerolla jotain merkittömiä itämaisia laatikkoöljyfiltteritä joita en ite ainakaan kelpuuta.
     

Kerro tästä muillekin!