Mikä vanne?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Renkaat ja vanteet', aloittaja Waxin, 20.7.2013.

  1. Waxin

    Waxin 3rd gear

  2. Karck

    Karck 3rd gear

    Näyttää vähän vectoreilta.
     
  3. MudMax

    MudMax Gearhead

    Näyttää vielä enemmän Western Cyclone II:lta, mutta veikkaan kuitenkin American Racing Hurricane.
     
  4. pontso

    pontso Gearhead

    voi olla myös aplianssi
     
  5. isoatlas

    isoatlas Gearhead

    Mikähän mahtaisi olla tämän vanteen merkki ja malli?...On alumiinia, made in USA lukee takana ja vanteen kehällä jtn numeroita pitkä litania...

    [​IMG]
     
  6. WBBC

    WBBC Double Gearhead

     
  7. isoatlas

    isoatlas Gearhead

    Tuo kyseinen Torque Thrust D on kromivanne, eikä sitä saakkaan alumiinisena...Torque Thrust II vanne on alumiinia, mutta ei nuo minun vanteet ole nuista kumpikaan...katso minun kuva isompana, niin näet että keskikuppi ja sen kiinnitys on täysin erilainen, eikä puolien muotokaan täysin täsmää...
     
  8. amarillo

    amarillo Gearhead

    Mulla on 78 pick upissa tollaiset turbiini vanteet 7x15 jako 5x5. takana taisi lukea rocket mod keski kupit ovat American ranking
     
  9. CHEVY HESSU

    CHEVY HESSU 3rd gear

    ei kannais heittää "hatusta" noit juttui , ei todellakaan pidä paikkaansa:

    http://www.americanracingwheelsinfo.com ... rust_D.htm

    American Racing Torq Thrust D one-piece aluminum custom five spoke wheel with magnesium gray center and machined lip , mullakin oli 1-osaset 60-lukulaiset joskus chevyn alla

    ehkä voi niitä teräksisiäkin olla ???
     
  10. CHEVY HESSU

    CHEVY HESSU 3rd gear

    eikö vanteen takana keskiös/kehällä ole mitään tekstejä , kaikissa näkemissäni vanhoissakin on ollut
     
  11. isoatlas

    isoatlas Gearhead



    Tarkoitin sitä että ei tuota D:tä saa kiilloitettuna kirkkaana alumiinisena, siis tuon näköisenä kuin tuo minun vanne...ja tuo ei tässä nyt ollut oleellista millaisena AR vanteita saa, vaan haluaisin vain tietää mikä on tuo kysymäni vanne?
     
  12. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Oletko koittanut laittaa ne vanteessa olevat numerosarjat googleen?

    Esim: "wheel 12345678"
     
  13. CHEVY HESSU

    CHEVY HESSU 3rd gear

    sori väärinymmärrys , siis onks toi sun vanne versio jossa keskiö alumiinia ja kehys terästä
     
  14. isoatlas

    isoatlas Gearhead

    Kokonaan alumiinia, keskiö hitsattu kehään...vanteet on vuodelta -98

    Itse itselleni vastaten, vanteet ovat Eagle 211:set...ja ilmeisesti jtn vanhempaa versiota, koska nykyisin myytävissä on keskikuppi 5 pultilla kiinni kuten AR vanteissakin.
     
  15. amarillo

    amarillo Gearhead

    Tollaset merkinnät löytyy omista vanteista.ROCKET IND. 15X7 MOLD2 MAX, LOAD 1900LBS DOT-T. Jotkut halpis tarvikevanteet 80 luvulta.
     

Kerro tästä muillekin!