Vauhtiraitoja kylkiin

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja Tunnel Ram, 15.1.2014.

  1. Tunnel Ram

    Tunnel Ram 3rd gear

    Auto työnalla ja ajattelin että jotakin hieman erinlaista tälläkertaa, eikä vain perinteista raitaa takaluukun päälle.

    Olen koittanut etsiä kuvia erinlaisista kylki raidoista ja kaksiväri maalauksista, mutta ei oiken tunnu löytyvän.
    Kaipaisin kuvia kaikennäköisistä raidoituksista yms.
     
  2. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Kerro mikä auto on kyseessä? Ja minkä värinen?
     
  3. Tunnel Ram

    Tunnel Ram 3rd gear

    -67 Plymouth Sport Fury kyseessä ja väri työnalla, mutta todennäköisesti pinkki. Eniten kiinnostaisi joku 80-90 luvun tyyppinen ratkaisu.
     
  4. WBBC

    WBBC Double Gearhead

  5. Tunnel Ram

    Tunnel Ram 3rd gear

    Jotain tämäntyyppistä kaipailisin lisää.

    [​IMG]


    Laitelkaahan muutkin linkkejä tai kuvia tulemaan 8)
     
  6. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Sanoit että autosta tulee ehkä pinkki?
    No, silloin voisit tehdä sen vaikka tämän kaavan mukaan?

    [​IMG]
     
  7. hyde

    hyde Gearhead

    Aiheesta hieman sivussa mutta kuitenkin sitä sivuten mietin että tekeekö Suomessa joku näitä alkuperäistyypisiä tarraraitoja mallin mukaan vai onko tilattava vauhtiviivat ison veden takaa..?
     
  8. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Varmasti tekee autoteippifirmat mitä vaan mallin mukaan.
    Mutta luulen että esim. tuon Cudan tyyppinen teippaus vaatii sen verran puuhaa, että voi olla halvempaa tilata valmiina?
     
  9. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Tsekkaa esim. http://www.phoenixgraphix.com

    Itse otin tuollaisen AAR Cuda tyyppisen raidoituksen Cuda-Challenger -foorumin jäseneltä. Oli mielestäni hyvänlaatuinen. Joku täyspuritaani löytää varmasti paljonkin sanottavaa, mutta kelpaa hyvin seisomaan tonne lappilaiseen autotalliin.

    Itse tilaisin aikoinaan Suomesta Hockey Stick -raidat. Ne ei kyllä vakuuttaneet työn jäljen osalta.
     
  10. Qjet

    Qjet 1st gear

    Noita autoteippaukseen sopivia tarralaatuja on aika montaa sorttia ja siihen hommaan käytettyjä vielä enemmän. Oma kokemus on kotimaisesta työstä ja siihen olen ollut tyytyväinen.
     
  11. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Tiedän yhden todella taitavan teippaajan.
    Tuossa muutama kuva poimittu Corvette-foorumilta, kun ukko teippasi Corvetten.
    Tekee toki myös raidoituksia ja pienempiä juttuja.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  12. WBBC

    WBBC Double Gearhead

  13. Ftw-

    Ftw- Gearhead

    Onpas typerän näkönen kun noi viivat on "vastakarvaan" ei mukaile yhtään auton muotoja vaan rikkoo linjakkaan korin muodot..
     
  14. always bb

    always bb Gearhead

    Sitä sanotaan HOT ROD kun tekee auton omaan makuun sopivaksi, erinlainen
    kun toisilla
     
  15. challenger-70

    challenger-70 Gearhead

    Joo vaan kamala tuo challe silti...
     
  16. Make.S

    Make.S Gearhead

    Ai tsaattana että muuttuhan vette teippauksella.
     
  17. Quest

    Quest Gearhead

    A-Matson harrastajalle löytyis NOS punaiset GT raidat, tosin liiman kunnosta ei enää takuuta. Original Sebring stripes.
     

Kerro tästä muillekin!