Mopar 528 crate Hemi

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja asperiini, 29.2.2008.

  1. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    Oliko tolle imarille jossain oikein hintakin?
    Ei osunut omaan silmään?
     
  2. C-barge

    C-barge Gearhead

    Jossain nähny hinnan..., 950$!
     
  3. studio57

    studio57 Gearhead

  4. 440Mag

    440Mag Gearhead

    Hmm, olis sittenkin ite täytyny laittaa edes se 4.15 akseli tonne Hemiin :/ Ei oo itseasias noin pientä konetta ikinä ollu harrasteautossa ennen :D

    Osaaks joku muute sanoo miks tossa lohkossa on noi nostajanreijät holkitettu? Holkki on sitäpaitti ihan "yhtenäinen" joten hydraulinostajalle tarvittavia öljyreikiäkään ei ole.

    Lisäks tos on mm. liekkirengasurat ja aikalailla kaivettu tilaa alakerran pyöriville... Olis hassu tietää minkälaisessa drägsterissä toi on joskus ollu.
     
  5. C-barge

    C-barge Gearhead

    Joo, 595 näyttäis olevan, tiedä mistä ton hinnan repäsin...
    Nostajareiän holkittamiselle voi olla moniakin syitä. Sillä voidaan korjata vääriä nostajana paikkoja tai kulmia, korjata väljiä nostajareikiä ja se on ainoa tapa tukkia öljynkierto molempien puolien nostajilta mikä taas sit estää öljynpaineiden katoamisen esimerkiks venttiilikoneisto ongelmissa. Vaikee arvioida et missä käytössä motti on mahdollisesti joskus ollut, mut kylhän toi haiskahtais siltä et on voinut olla enempi iskua ja varmaankin alsaveivit jos on kaivettu paljon tilaa. Mitenhän öljypikupin knööli, onks sitäkin kaivettu? Noihinhan kyl menee tilan puolesta 4.75" isku sopivilla teräsveiveillä vakiolla nokan korkeudella.
     
  6. 440Mag

    440Mag Gearhead

    Tota en muute heti tajunnutka et jos nostaja hyppää paikaltaan nii toi estää öljynpaineen häviämisen, jep.

    Öljypikupin knööliä on kans kaivettu aikalailla, mut silti ollu siinä pikuppi kii ettei mitää ulkosii systeemejä kuitenka.

    Tos RB wedgessä jouduin kaivaan sen öljypikupin nöölin aikalailla "vaan" 4.15 akselilla, moparin kk kaulalla ja eaglen h veiveillä. Otti kk pultti aika hyvin kiinni.
     
  7. C-barge

    C-barge Gearhead

    Joo, se knööli useimmissa lohkoissa on ekana vastassa. Tos just tsekkasin yhen 4.375" askilalla ja leetukan kk-kauloilla ni toi oil pickup boss oli ainoo joka vaati huojennusta.
     
  8. 440Mag

    440Mag Gearhead

    Ookkei..

    Mitähä tommosest "vakio"kokosesta vois odottaa voimaa.. 11 ruttu, MP alsakannet pikkuse hierottuina, 250/250 .557/.540 nokka, Barttonin 1-taso ja dominaattori. 2 1/4 sarjat. Toisinsanoen onks kukaa jarruttanu vastaavaa kokoonpanoo?

    Täytyy melkei ku saa joskus ton tonne nokalle, käydä tos penkis koittaa ku sattuu olee iha parin kilsan päässä.
     
  9. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead


    Jenkkiläinen vastaveto moparhepun kaulakuvalle? :)
    [​IMG]
     
  10. studio57

    studio57 Gearhead

    rikkinäisen vielä itteensä takonut :)
     
  11. Mopar heppu

    Mopar heppu 2nd gear

    Joo .....risa on :) :) .....vähä rupes hampaita naurattaa ku luin ton masin vastauksen, ....enkä mää oo viel lopettannu ihon koristusta ku täs on taottu yli kolmenkymmenen jenkin mallit mitä on ollu omistuksessa selkään ja toiseen kylkeen :) ...et rupeis olee kirja valmis kohta puoliin.
     
  12. Mopar heppu

    Mopar heppu 2nd gear

    Mut onhan toi jenkki ukon kuva vitun hieno ....peukutukset sille :)
     
  13. Hurmio

    Hurmio Gearhead

    No niin nyt olis sit otettu ekat savut 472"sta ja hyvinhän se laulaa :lol:
     
  14. 440Mag

    440Mag Gearhead

    Hyvähyvä :D

    Huomenna omat pyörivät tasapainotukseen RP:hen ja samalla lohkon kippasin koneistamoon vielä nokkalaakerien vaihtoon.
     
  15. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead


    Onko sama peli nyt pakoputkiston teossa Pakoputkihuolto Sata Oy;ssa, Järvenpäässä?
     
  16. Hurmio

    Hurmio Gearhead

    Jep,sama laitehan se.Alkuviikosta sitte näkee/kuulee mitä tuli.
     
  17. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead


    Komea paketti oli ja aika terävän kuuloinen. :wink:
    Onko kattilaa penkitetty ja paljonko on ruttua?
     
  18. Hurmio

    Hurmio Gearhead

    Olikohan se ruttu jotain vähä yli 9 ja tehot karvan alle 1000hv :oops:
     
  19. Hurmio

    Hurmio Gearhead

    Putket valmiit ja hyvät tuli. Tänks" Pakoputkihuolto Sata oy. Järvenpää.
     
  20. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

Kerro tästä muillekin!