west coast street cup 2014

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja 5670, 17.1.2014.

  1. väsynyt

    väsynyt Gearhead

    mitäs vegasta vielä puuttuu?
     
  2. keimola

    keimola 1st gear

    moi, syylärin kiinnikkeet, penkki, vyöt, ikkunaverkko, sifteri, paikoilleeen, vähän sähkötöitä ja runkokatsastus, kuskille lisenssi......... sit vaan paxi huuleen ja paanalle.....
     
  3. 5670

    5670 Gearhead

    päivitetäänpä tilannetta hiukan alavuden suhteen.eli kinkerit ovat Alavuden pienlentokentällä,alla kuvat kuinka alueelle tullaan sekä poistutaan.varikkosuunnitelma tehdään kun suurinpiirtein tiedetään paljonko kuskeja paikalle tulee.
    autoluokat samat kuin ennenkin ja moottoripyörien eteen tehdään töitä että saataisiin nekin "virallisiksi"kilpailuluokiksi
    myös junior ryhmät kilpailuissa mukana eli sekä autot ja pyörät.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    etsimme lisää myyjiä tapahtumaan.myyntipaikka on 100€ (5mx10m)
    jos pienempi/suurempi katsotaan tapauskohtaisesti.
    SC:n nettisivuja päivitetään sitämukaan kuin keretään ja pyrimme saamaan kaiken tiedon niille mahdollisimman pian

    Lehtinen Juha
    050 5633279
     
  4. gremlin

    gremlin Gearhead

    Updeittiä kisapäiviin.

    Porin ekaa kisaa saatiin siirrettyä viikolla aikasemmaksi, eli kisa ajetaan 24.5.
     
  5. cutlass cruiser

    cutlass cruiser Double Gearhead


    Hyvä homma.....pitäsköhän oikeesti alkaa laittaa autoo (kisa)kuntoon.....
     
  6. 5.7 olssi

    5.7 olssi 1st gear

    no totta hemmetissä älä ny typeriä kysele ,jos miehet viittii järjestää tollasen tapahtuman ,niin toivottavaa varmaan olisi,että porukka ottaisi siihen myös mahdollisuuksien mukaan osaa.

    Alavus ja varsinki Kalajoki erittäin hieno homma järjestäjiltä.Toivotaan et kelit suosii ja paljon porukkaa lähtee liikkeelle,jotta eurokin liikahtaisi autojen ja pyörien lisäksi.
     
  7. Holsteri

    Holsteri 3rd gear

    Hyvä,että kisat lähestyy!täältä ainakin tullaan joka kisoihin,ai niin täytys saada tuo ajoneuvo ensiksi ajokuntoonkin!!
     
  8. F-body

    F-body Gearhead

    No perskeles! Kerkiän sittenkin likan lakkiaisiin :rotfl: . Hieno homma ja noin on todennäköisesti enemmän porukkaa ajamassa ja katsomossa. Mukana ollaan uusin kujein.
     
  9. pas2

    pas2 Gearhead

    Jahajjaha, täytyy kai rotkee koettaa rikkoa.
     
  10. JHa

    JHa 3rd gear

    Onko sitä kertalisenssiä olemassa enää?
    Jos saa kotteron kuntoon niin vois koittaa vaikka kalajoella.
     
  11. gremlin

    gremlin Gearhead

    Kertalisenssi, tai viralliselta nimeltään ''Tutustumis lisenssi'' pitäis olla käytössa entiseen tapaan, eli 2 kertaa sillä saa käydä tutustumassa tähän ihanuuteen.
     
  12. 120ZZZ

    120ZZZ 3rd gear

    Jos ajaa koko kauden,niin sitten jonkun AKKn alaisen moottorikerhon jäsenyys,jotta saa motorsport id?
    Ja sitten esim. tuo AKK:lta kansallinen peruslinsenssi?
    Näilläkö menis koko kausi?
    Entä voiko D1 ajolisensillä ajaa joka luokassa WCSC:ssä vai pitääkö päivittää D2seen?Jos ajaa Streetissä tai ET-Braketissä.
     
  13. dd64

    dd64 Gearhead

    Minkäs hintasta on WCSC:ssä ajelu? Vuosia on tehny mieli lähteä tutustumaan.
     
  14. triniemi

    triniemi Gearhead

    Olisko ollu luokkaa 35€ ennakkoon ja 50€ paikanpäällä.
     
  15. starpa1

    starpa1 1st gear

    Ja jokos olis aika ottaa x-treme street luokka mukaan meille jolla ei ole katsastettua street autoa syystä että se on vaan niin turhaa ja kallista touhua...
     
  16. gremlin

    gremlin Gearhead

    120ZZ, juuri noin. AKKn lisenssi vaan taskuun niin saa ajaa kaikissa kisoissa. Ja D1 riittää.

    Ja Starpa1, meillähän on luokka katsastattomille autoille, ET Bracket.
    Vaikka luokka on bracket luokka niin saa siellä, ja pitääkin ajaa täysillä.
    Ongelmana on meidän radat oikeen nopeille kuten nykyiset FHRAn street luokan pelit. Ne menee kerta kaikkiaan liian lujaa meidän radoille. Jarrutusmatkat on lyhyitä, ja radojen preppaus ei ole sellasta mitä noi autot tarvitsee.
     
  17. starpa1

    starpa1 1st gear

    Joo onhan aina bracket,mutta mä ajan aina täysiä enkä jarruttele. Olis vaan kiva ajaa jotain vastaa kilpaakin välillä ja mun mielestä drag racingissa nopein auto ja kuski on voittaja piste!! Ja noista radoista en tiedä kun Porin ja Kalajoen mutta ainakin Porissa meni hienosti ilman suuria pito ongelmia 9,04/238 eli radoissa tuskin on ongelmia...
     
  18. gremlin

    gremlin Gearhead

    No joo, tollaset nopeudet alkaa olemaan ''normi''katuautoille varmaan niitä kovimpia mita kannattaa näillä radoilla ajattaa.
    Tossahan sulla on jarruvarjo raja lähestymässä, ja ne ketkä tossa meilläkin on lujempaa mennyt ja käyttää varjoa sanoo ettei ole mitään ongelmia pysähtyä. Siis mikäli varjo aukeaa ja sen muistaa avata ajoissa.
    Meilla kun ei ole edellytyksiä oikeen suorittaa koko leveydeltä noitten ratojen kumitus-liimausta, niin pikku pidon irtoominen saattaa aiheuttaa jo melkosen vaaratilanteen jos sen seurauksena ajautoo spoorilta sivuun.
    Ja aletaan tommosissakin ajoissa olemaan jo sellasilla tehoilla ettää saattaa riittää voima siellä kasimailin jälkeenkin pidon irrottamiseen.

    Mä tykkään et meillä on nyt aika helvetin hyvää ja kohtuu tasasta kisailua, tottakai olis hyvä jos olis pelejä enemmänkin ajamassa, niin vois laajentaa tota luokkajakoa.

    Täällä Dominikaanissa on muuten katukisojen luokkajako sellanen että on yksi bracket luokka, alaraja luulisn jossain 11s kintaalla ja sitten on 3-5 heads up luokkaa, riippuen kisasta ja osallistuja määrästä.
    Luokkajaot menee niin että on vaan luokka indeksinä alaraja, eli 12s, 11s, 10s, 9s ja ns. 8s luokka, missä kyllä ukot vetää reilusti 7s puolelle. Mut kaavioon pääsee vaan 8s ajalla. ;-)
    Eli jos vehje kulkee ''liian'' lujaa, siirryt vaan sekunttia kovempaan luokkaan, ja jatkat ajan parantelua.
    Kilpailu on suht kireetä, yleensä vankkurit noissa luokissa vetää puolen sekan sisään.
    En tiiä miten ne kyttää tota jarruttelua, mut en oo semmosta juurikaan pistänyt merkille et semmosta edes tapahtuis.
     
  19. tommi67

    tommi67 3rd gear

    riittäkö tänä vuonna D1 LISENSSI ET brackettiin
    että saa cup pisteet (viime vuonna ei käynyt piti olla
    D2 ) entäs kerta lisenssillä ajavat saako cup pisteitä?
     
  20. DX

    DX Double Gearhead

    d2 on noista se "köyhempi" lisenssi?

    Yleensä ei kertsillä saa cup-pisteitä.
     

Kerro tästä muillekin!