mistä edullista lattiamattoa autoon..

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Verhoilu ja sisusta', aloittaja slickjones, 12.1.2014.

  1. slickjones

    slickjones 1st gear

    Rakentelen coronettia ja hakusessa vihreää lattiamattoa.. musta ja beige käy myös..
     
  2. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Eikös tuollaiseen Coronettiin löydy valmiita mattoja. On muotoon puristettuja, jolloin istuvuus on parempi, kun että alkaa itse vääntämään.

    Eikä nuo paljoa maksa. Tuossa esimerkkinä Chargerin mattosarja, joka taitaa muuten jopa olla samanlainen kuin Coronetissa?

    http://www.ebay.com/itm/1971-72-73-Dodg ... 6e&vxp=mtr
     
  3. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

  4. slickjones

    slickjones 1st gear

    Kiitos vastauksista mutta oon aika ujo tilaa ameriikoista..
     
  5. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Kysy jos joku täällä foorumilla on tilaamassa jotain itselleen vaikka tuolta rockautosta. Maksat sille maton, ja laitatte rahtikulut puoliksi. Molemmat säästää.

    Ja luulisi että tuollaisen maton saisi kohtuuhinnalla vaikka joltakin Suomalaiselta osatoimittajalta.
    Niitä on useita.
     
  6. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Mulle tullut pari mattoa Tuumacid:n Tepolta. Kysy vaikka Tepolta, homma pelasi hyvin.
    Jotenkin vain jäi kuva että kotimaan yrittäjät oli jo hylätty...Sorry.
     
  7. linttabroos

    linttabroos 1st gear

    -66 coronettiin uspartsista musta tuli kolmessa viikossa halvasta en tiedä saatavuus etusijalla 250 egua kouvolaan.
     
  8. rane58

    rane58 Double Gearhead

    Eihän tuo ole paha hinta. :eek: -Tullit, alvit, kuljetukset yms...
     
  9. Riuska-Petteri

    Riuska-Petteri 3rd gear

  10. B-66

    B-66 Gearhead

  11. Doorslammers

    Doorslammers 3rd gear

    Itse rakentelin omaan 66 coronettiin paksummasta messumatosta lattiamaton, hintakaan ei ollu paha 140cm x 200cm ja 20€
     
  12. ZYN-5

    ZYN-5 Gearhead

    Halpaa mattoa on juurikin tuo Messumatto, sitä kannattaa kysellä messumatto firmoilta/messurakentelijoilta.

    On suht jäykkää kumipohjaista, niitäkin toki erilaisia... Värejä ei toki saa paljoa valita mutta jos ei sillä niin merkitystä.
    Darttiin joskus väkästelin sellasesta.
     
  13. H_Nietu

    H_Nietu 1st gear

    RTV myy nimellä kohtalaista lattiamattoa autoihin matto nimellä pin up.
    Eikä ole edes pahan hintaista. Ei tosin ole yhtä paksua kuin orginaalit.
    Värivaihtoehtojakin löytyy. Espoosta löyty ainakin mustaa.
    Itse ompelin k.o. matskusta vanhan maton kaavoilla uuden omaani.
     
  14. passerby

    passerby Gearhead

    ite suunnittelen hommaavani tohon Scottsdaleen lattiamattoa, ruostekorjauspeltejä ja saranatapit+helat.

    kannattaako tilata netistä (esim Rockautosta) vai Us Partsista tai SW Tradesta joiden kummankin "lähistöllä" asun helpon matkan päässä?
     
  15. 12345678910

    12345678910 Gearhead

    Suosikaa ny sitä Suomalaista.
     
  16. passerby

    passerby Gearhead

    jaha. vastaus on harvinaisen selvä. ei muutaku syömään - kuten heikki kinnunen sanoi mainoksessa.
     

Kerro tästä muillekin!