Ylenkatsotko muita harrastajia?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja lucifer74, 7.8.2004.

  1. Otto

    Otto Gearhead

    Joo, mä oon kans matkustanut joskus Moparissa! :D
     
  2. makke

    makke 1st gear

    Kyllä mulle useimmat "jenkkihenkilöt" morottaa vaikka olisin liikkeellä noilla GM:n brittihäristimillä, joko pikku vihtorilla tai wet dream avolla. Luuleeko ne niitä jenkeiksi, ovatko kuskit toisilleen tuttuja, ovatko autoni tuttuja vai muutenko vaan ratin takana henkilö "samalla aaltopituudella"??
    Tiedä häntä, mut fingeriä ei olla sentään näytetty. :wink:

    Ja nyt itäpyörälläni "rotta custom tai mikä lie?" ajellessa harlikkaväkikin moikkaa... Onko tässä kohdin kyseessä kuskin look? Meinaan kun päässä vanha OHEI potta ja tummat aurinkolasit ja "itikkia rätti" kasvojen peittona! No, tiedä häntä mistä se oikeastaan johtuu. Samapa tuo varmaan...
     
  3. GTX71

    GTX71 1st gear

    Mulla ainakin oli päivä pelastettu, kun alkukesästä ajelin Wanhalla Rouvalla Partalantietä Joutsenoon päin ja Siivapyörakerhon miehet tuli vastaan vanhoilla traktoreillaan ja kaikki morjesti iloisesti...
    Mutta taidan muutenkin olla aikamoinen moottoriromantikko ja tuttavat jo haukkuu pussihousuks mobilistiks...
    Tahtoo sanoa, että kaikki muu vanha-auto harrastus valmistusmaasta, merkistä, mallista ja kunnosta riippumatta saa minulta kunnioitusta, paitsi autojen tahallinen "linttaaminen"...
     
  4. ata

    ata Gearhead

    Tuossa viime stadin cruisingissa kävin katsomassa autoja omalla harrastepelillä, koska tykkään katsella autoja oikeastaan tyylisuunnasta riippumatta, mutta kun en viitsinyt kuitenkaan laittaa autoa parkkiin, niin kiersin mm. kauppatorilla autollani, 13 sekunnin Opel Calibralla ja ne katseet joita näin eivät kyllä olleet kovin kunnoittavia... juu, se ei ole jenkkiauto, vaikkakin GM-tuote kuitenkin, toisaalta aika samantyylisiä vehkeitähän nuo samanikäiset Camarotkin ovat... Itse pidin monista näkemistäni autoista, sekä ajamastani autosta... peukkuja ei kyllä noussut, niitä "katseita" enemmän...
     
  5. HerkkuJerkku

    HerkkuJerkku Gearhead

    Pyh ei kukaan mulle morjesta takas :(
    Joko tuijotetaan kuin hullua tai sitten katsellaan mahdollisimman kauas tyhjyyteen. :cry:

    Onks mun paholaisrausku niin ruma? :p
     
  6. pas2

    pas2 Gearhead

    Mulle morjestettiin vanhasta harrasteautosta kerran kun ajelin hesaas eukon ex-corsalla. Ihmettelin että mikskä ne tälle autolle moikkaa mut sit mä hokasin että ne oli tuttuja...
     
  7. Vämpylä

    Vämpylä 1st gear

    Paholaisrauskut on kaikki hienoja. :wink:
     
  8. jenkki

    jenkki 1st gear

    Minä veikkaisin "vanhan jenkin "vuosirajaksi 80-lukua,,,ainakin monissa näyttelyissä(viimeisin Sea"n" Sand Run)arvostelu luokat loppuvat seittenkyt lukulaisiin ja 80-lukua ja uudempia ei ole mainittu millään lailla missään dokumentissa.Tosin harrastajien keskuudessa tämä varmaan on ikuinen keskustelun aihe,osa ei noteeraa uudempia amerikkalaisia ja niillä ajavia harrastajia miksikään ja toisten mielestä auto on harrasteauto vuosimallista riippumatta...eiköhän se lie pääasia että omistaja on autoonsa tyytyväinen,oli se sitten minkä kuntoinen ja ikäinen tahansa.Kyllä käsi nousee jos tulee jenkki vastaan,jos vaan reaktiot on ajan tasalla,,,
     
  9. Supreme76

    Supreme76 1st gear

    Kyllä käsi nousee jos tulee jenkki vastaan,jos vaan reaktiot on ajan tasalla,,,

    Sama juttu täälläkin :wink:
     

Kerro tästä muillekin!