STREET 2014

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja B.B.Chevy, 13.9.2013.

  1. Mopuristi

    Mopuristi Gearhead

    Olis hyvä jos sitä päätöstä vois odottaa vaikka ekaan kisaan (tai edes sen ilmoittautumisajan loppuun) ja päättää vasta sitten. 100% varmuudella Real streetissä on enempi osallistujia, kaikki vaan eivät osallistu siihen sarjaan.
     
  2. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Kattokaapa wanhoja ketjuja. Siellä huudetaan (menestyksen kiilto silmissä) ahtamattomille omaa luokkaa, että saatais kaikki talleissa pölyyntyvät kisapelit radalle. Mitä näille nyt tapahtui?
     
  3. C-barge

    C-barge Gearhead

    Ehkei sana ole tavoittanut kaikkia niitä pölyttäjiä, ehkei ole ajateltu asiaa niin pitkälle et se vaatis sarjasitoutumisen, ehkä ajatellaan et joku muu hoitaa. Etenkin streetissä on perinteisesti enemmistö väkeä jotka ei aja täyttä sarjaa, oon tehnyt noista asioista jotain taulukoitakin. Esimerkiks viimevuonna "real street" autoja ajoi jokaisessa kilpailussa enemmän kuin joitain toisia sm-ryhmien autoja jotka ajoivat omana luokkanaan.
     
  4. dd64

    dd64 Gearhead

    Ainakaan mulla ei ole tällä hetkellä rahkeita sitoutua koko sarjaan. Ja jos toi pitää paikkansa, et ainoastaan sarjailmottautuneet saa pisteitä ja kisa kerrallaan ajavat ainoastaan "syö" pisteitä niistä oikeesti kisaavilta... Ehkä sit parempi jättää koko karkelot väliin.

    CS 214
     
  5. pile

    pile Gearhead

    missäs noin on sanottu
     
  6. dd64

    dd64 Gearhead

    Sc/SG aiheessa. Ehkä koskee vaan sm ryhmiä???
     
  7. Putte

    Putte 1st gear

    Näinhän se lähes ain akäy. Ensin uhotaan ja sitten kun on aika toimia, niin menee vetelät housuun ja homma kaatuu siihen.
     
  8. MIAMIRACING

    MIAMIRACING 1st gear

    Meillä vallu myyty rullaavana ja liikkuu kesällä tehokkaalla pikkulohkolla,tosin luulen että näkyy west ,kiikala, hyvinkää kisoissa eikä kattojärjestön kisoissa.Barracuda projekti valmistuu kun valmistuu,ehkä jo tänäkesänä jotain ajetaan,street spet tai ol.
     
  9. Zege

    Zege 3rd gear

    Maininnan tuosta voi löytää FHRA:n kilpailukutsusta
    http://www.fhra.fi/binary/file/-/id/2/fid/902

    Sivu 2, Osallistumis ja sarjamaksut

    Kilpailukohtainen osallistumismaksu sarjan ulkopuolisille
    (ei oikeuta sarja-pisteisiin*, eikä palkintopoolirahoihin):
    (FHRA/FDBA:n kilpailijajäsenille -50%)
    *ei koske mp-ryhmiä
     
  10. 383cid iroc-z

    383cid iroc-z 1st gear

    onhan tää outoa kun ei vapari vehkeitä ilmoittaudu?? varmasti joka toisessa tallissa seisoo laite jolla voisi hyvin vetää kisaa.
    itse en noista pisteistä juurikaan välitä, omaa ennätystä meinaan ajella.
     
  11. Slow66

    Slow66 1st gear

    Mulla vie valitettavasti uusi yritys kaiken liikenevän ajan ja kaikki omat sekä lainatut rahat kaudelle 2014. Eli laitteet siis valitettavasti pölyttyy ja kuski kuuluu siis paskahousuihin. No, elämä on….
     
  12. bandit_1

    bandit_1 Gearhead

    mitään ilmoittautumista en uskalla tehdä, ennen kuin motti kasassa ja keulilla koekäytettynä (realisti?). varaa ei ole kun max 3 kisaa tänä vuonna. ja semmonen ahistamaton moottori tulossa siis. mutta toi tyhjästä moottorin teko ottaa vaan kaikki rahat, aika on mennyt jo talo ja talliprojektissa.
     
  13. C-barge

    C-barge Gearhead

    Itel ei oo mottii, ei kytkintä, ei renkaita ja tokkopa autokaan menee leimasta läpi striittiin. Mut kausi-ilmottauduttu on. Tosin mikäli REal streettiä ja top streettiä ei ajeta onina ryhminään niin peruutan sen kausiosallistumisen.
     
  14. bandit_1

    bandit_1 Gearhead

    jaa se onnistuu peruakin, eipä tullut selvitettyä ajoissa. onko money back garantee?

    uuden oppimista tämä on
     
  15. supo

    supo Double Gearhead

    Toivotaan että molemmat luokat ajetaan sillä tässä on potenttiaalia tulla todella suosituksi!!
     
  16. C-barge

    C-barge Gearhead

    Jos ei autoja tule tarpeeksi että ryhmää johon ilmottaudut ei ajeta, niin tottakai saat rahat takas tai voit käyttää ne johonkin ajetavaan ryhmään.
     
  17. Ck

    Ck Gearhead

    Mun mielestä toi pitäis päättää vasta mutaparkissa. Jos paikalle ei ekaan kisaa tuu molempiin tarpeeks autoja niin sit ajetaan yhdessä. Jos tulee, niin sit erikseen. Kyllä niitä mattimyöhäisiä aina siellä on näkynyt.
     
  18. Mopar

    Mopar Gearhead

    eikös tämä 10 osallistujan myllytys alkan just SM arvoon vedoten.Mielestäni streetit pitäs sen mukaan ajaa pienemmälläkin osallistujilla kun on cup ryhmä?
     
  19. Jza

    Jza Double Gearhead

    Olihan se. Ja AKK tosiaan vaati sitä kymmentä vasta kauden lopussa. Ei ennakkoon.
     
  20. C-barge

    C-barge Gearhead

    Ja AKK:n kymmenen kauden aikana pisteillä olijan vaatimuskin on vain perusta josta siitäkin voidaan poikkeustapauksissa poiketa. Kyllä toi määritys vähintään kymmenestä ennakkoilmottautujasta on täysin FHRA:n toimiston oma päätös, ja siis haluttaessa myös sen muutettavissa. Oon sille joskus kuullut jonkun hienon poliittisen perusteen, eli tuo asia on kaiketi AKK:lla jonkinlainen "tavoitetila" jota FHRA haluaa tukea. Eli FHRA on asaiassa paavillisempi kuin paavi itse. Kai siel on sit erilaisissa komiteoissa sillee mukavampi istua kun on "yhteistyökykyinen".
     

Kerro tästä muillekin!