Plymouth ovien tiivisteet?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja Teemu H, 9.3.2014.

  1. Teemu H

    Teemu H 1st gear

    Omistan Plymouth Gran Fury Brougham -74 4D HT 6,6 400.
    Olen yrittänyt metsästää kyseiseen autoon tiivisteitä esim roof rail, ikkunoiden väliin tulevia, ovien... jne.
    Ei vain tunnu onnistavan millään. 2 oviseen HT autoon kyllä löytyy, mutta 4 oviseen ei millään. Pientä apua olisin vailla.
     
  2. Kimmeli

    Kimmeli Gearhead

  3. Teemu H

    Teemu H 1st gear


    Kävin katsomassa jo aikaisemmin ja kun en vain saanut selvää että mikä tiiviste siihen kävisi.
    Annoin jo oitraconille toimeksiannon, mutta ei edes oiva saanut selvyyttä.
     
  4. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Nippelit.fi

    Siellä on hyvä valikoima tiivisteitä myös, malli mukaan ja vertaamaan.
     
  5. Imperial413

    Imperial413 1st gear

    Laysons.com heillä on hyvä valikoima tiivisteitä ja paljon muutakin.
     
  6. dodge'67

    dodge'67 1st gear

    moi.
    Mä tilasin '67 Dodge Chargeriin oitraconista.
    Oitracon Oy


    Puhelin: 0440 - 559 059 tai 044 - 522 3782
    Fax: 02 - 823 4982
     
  7. Teemu H

    Teemu H 1st gear

    Kyseinen kortti on jo katsottu. Oiva ei tiivisteitä löytänyt.
    Tietääkö kukaan että millä tavalla eroaa vuosimallit välillä 74-76?
     
  8. buick71

    buick71 2nd gear

    Oisko miten samanlaiset tiivisteet saman korimallin Monacossa tai jopa Chryslerissä?
     
  9. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

  10. moottorinlohko

    moottorinlohko Gearhead

  11. Teemu H

    Teemu H 1st gear

    Niin A ja B koreihin löytyy, mutta tämä gran fury on C.
    Kun jostain löytyisi tieto näiden eroista.
     
  12. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

    http://www.restorationspecialties.com/Products.html
    Ja samanlaisia metritavarana myy mm. Nippelit



    Kuinka luotettava Laysons nykyään on? Firmalla on huono maine eikä pelkästään näyttävästä henkilökunnan pidätyksestä swapissa eikä syytteistä ja tuomioista valmistaa ja myydä repro-osia Chryslerin logoilla ja numeroilla ilman lupaa, vaan luokattomasta asiakaspalvelusta.
     
  13. lemmy

    lemmy Gearhead

    Itse kompuroin samojen kysymysten äärellä. C-koppasiin 70 lukulaisiin on vaikeaa löytää kun ei ees tiedä mitä etsii.

    Esim. seuraavien vastaavuus kiinnostaa tuolta STEELE:s sivuilta
    Käykö nämä esimerkit heittämällä mun Fury II 4D -74
    Olen käynyt kirjeenvaihtoa heidän kanssaan ja sanovat että kyseiset tiivisteet eivät käy mun autoon vaikka minun maalaisjärkeni sanoo niiden käyvän

    http://www.steelerubber.com/beltline-we ... 80-0961-57

    1974 Chrysler New Yorker 4 door Sedan
    1974 Chrysler New Yorker Brougham 4 door Sedan

    http://www.steelerubber.com/rear-door-w ... 70-3394-72

    1976 Chrysler Newport 4 door Sedan
    1976 Dodge Monaco 4 door Sedan
     
  14. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Olisko apuja jos ajaisi autot rinnakkain ja mitta käteen. Toki sun on löydettävä tuo vastapari ja omistajan halu jeesata. Eli antaa lupa hääriä mitan kanssa auton ympärillä.

    skon että tälläkin foorumilla löytyy omista joka antaa luvan mittailuun. palveleehan se mopar harrastajia.
     
  15. lemmy

    lemmy Gearhead

    Aivan. esmes ACS15 kävin kuvailemassa ja mittailemassa (omistajien luvalla) näiden "sisarmallien" A-,B-,E bodyjen tiivisteitä. Monella oli metritavarasta tehtyjä liimatiivisteitä ja monella myös heidän malleihinsa saatavilla olevaa tarviketta. Tuo tietty korimalli ei ole kovin harrastettu eikä niihin vielä uusiotuotantoa ole monenkaan pisteosan kohdalla em. loksut tai loksujen kaaret tms. Tehniikkaaahan on saatavilla vaikka ja kuinka. Tämä on minun näkemys ja sehän voi olla väärä. Joskus Apenin pihalla olen käynyt repimässä noita yhtä vanhoja tiivisteitä omaani ja niitä sitten liimaillut mutta nyt ei tahdo tehä mitään liimaa-leikkaa ratkaisua.
     
  16. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Oho. Tasan toka kerta kun kuulen ettei Oitracon Oiva ei pysty toimittamaan. Eka oli 65 full size Chevy farmarin takaluukun tiiviste mitä ei saa mistään. Täällä eräs kirjoittaja lupasi pullon wiskiä sille kuka löytää. Mulla oli vaikea malli 68 2d tolppa Dartti. Oiva sanoi ei oota, mutta otti yhteyttä kun jostain löysikin.
     
  17. kotr

    kotr 3rd gear

    nelioviseen aspeniin ei tiivisteitä mistään.Kaks oviseen löytyy jenkeistä
     
  18. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Aspeniin ei saa nelioviseen tiivareita? Silloin kun 2d Darttiin tilailin niin 4d tiivarit ois heti löytynyt. On muuten kalliimmat kuin kaks oviseen. No tietysti kun tiivisteet pitemmät. Jotkut tiivarit yllättävän halpoja. Esim 2d ht ikkunan lasiin tuleva pystytiivari. Jotkut taas tosi kalliita. 58 avo Buickin katon ja tuulilasin kehyksen väliin tuleva tiivari maksoi ennen 1000mk. Ostin kehulta firmalta kaikki tiivarit. Oven tiivarit piti lyhentää ja kiinnitysniiteille tehdä uudet paikat ym ym.
     
  19. HÖTSÖ

    HÖTSÖ Gearhead

    Itse tein aikoinaan ikkunan harjativisteen metritavarasta (on ruuvveilla kiinni),. ja oventiivisteet olssi deltta88;n tiivisteistä. Kun Oitracon sano EI oo,.
    Monaco -74 4D
     
  20. Tomaso

    Tomaso 3rd gear



    Ainakin tehtaan 1974 osaluettelossa 4d Plymouth/Dodge >< Chrysler ikkunaharjalistat eri osanumeroilla. Lisäksi huomioitava etuovia olevan sekä tuuletusikkunalla että ilman. Chryslerissa myös takaovien harjalistoissa muutos 2.2.1974.

    1974 luettelossa 4d etuovien kumitiivisteet samalla osanumerolla, mutta takaovien eri numeroilla.
     

Kerro tästä muillekin!