LineLock + Proportioning valve + Manuaali

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja motosport, 27.12.2013.

  1. Ö..Speed?

    Ö..Speed? 1st gear

    Kysymys linelockkiin liittyen..

    Mistä löytää semmottisii adaptereita lockin ja jarruputken väliin??
    Tarkemmin..1/8" npt uros solenoidin päähän josta se muuttuu 3/8" unf narttu (vai mikähän se juntturin koko olikaan).
    Vai kuinka ootta kytkenyt??
    Ite solenoidissahan ei ole mitn kartioo siellä kierteen päässä johon putkenpää puristuisi.
     
  2. Kalu

    Kalu Double Gearhead

    Mulla on täs nenän ees tämmöi paketissa oleva nippeli, jossa lukee 3/16 tube to 1/8 male npt connector. Us-partsista ostettu, tai joutaa nää 2kpl täst, en kai näit tartte...
     
  3. Ö..Speed?

    Ö..Speed? 1st gear

    Sait kalu postia
     
  4. RockHQ

    RockHQ 3rd gear

    NPT kierteitä ei vaan pitäisi koskaan käyttää korkeapaineliitoksissa! NPT-kierre on kartio jonka tiivistys perustuu vain ja ainoastaan kierteiden harjojen epämuodostukseen niin että kaksi harjaa tiivistävät toisensa. Toisin sanoen, ekalla kerralla kun kiristät "sopivasti", teet painekokeen-->ei pidä-->kiristät lisää-->pitää-->materiaali on venynyt myötörajan yli eli alkuperäinen liitos on muovaantunut sopimaan vastakappaleen muotoon niin paljon että liitos pitää. Sit kun avaat liitoksen, joudut kiristämään jo valmiiksi myötörajansa saavuttanutta metallia vähän lisää, että liitos pitää uudelleen. Ehdoton EI, ainakin julkisen liikenteen ajoneuvoissa.
     
  5. Ö..Speed?

    Ö..Speed? 1st gear

    Jaa joo no niin voihan se olla niinkin.
    Onneksi kyseessähän on adapteri linelockin ja jarruputki juntturin väliin..
    Jos liitosta tarvii availla niin se tehdään juntturin päästä..
    Joten npt kierteellä olevaan päähän ei tartte kajota enää.
     

Kerro tästä muillekin!