Amer Cars

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja jeepch1983, 22.3.2014.

  1. jeepch1983

    jeepch1983 2nd gear

    Onko teillä harrastajilla miten tietoa tälläsestä lafkasta joka rahtaa jenkkejä hml et miten luotettava tämä pulju on tuolta löyty pari vaihtoehtoa mut hieman arveluttaa aina maksaa ennenkuin näkee lopullisen tuloksen

    http://www.amercars.com/
     
  2. sepi-ukko

    sepi-ukko Gearhead

    Eikös tämä ole aika vanha putiikki ja itse kuullut ainakin positiivista. Kopteri lehti on suositellut myös muistaakseni...
     
  3. juko7

    juko7 Double Gearhead

    Mulle on tuoneet pari ostamaani autoa ( ei siis heillä myytävänä olevaa) jolloin sujui ok. En tiedä noista myynnissä olevista. Sanoisin että kannattaa katsoa jenkkimarkkinoiden tarjonta ja arvioida hintaa, kuntoa Ym sen perusteella, voi löytyä muitakin vaihtoehtoja
     
  4. jeepch1983

    jeepch1983 2nd gear

    täytyy kysyä kun hml rahtaavat et voikona maksaa koko auton kerralla paikanpäällä kun hakee pois sitä vaikka projekti kunnossa onkin.
     
  5. M

    M Gearhead

    Ihan on luotettava välittäjä. Mulle tullut yksi auto ja just tällä viikolla osia konttirahtina.

    Maksusta ainakin osa etukäteen, harva sitä rahtaa tavaraa Suomeen jonka sitten porukka jättää lunastamatta.
     
  6. impala-63

    impala-63 Double Gearhead

    Mulle tullut Amer Car:in kautta -01 Harrikka ja yksi -06 Lsx kone ja laatikko paketti. Marco on kova puhumaan puhelimessa ja lupaa sinulle vaikka mitä, mutta se on sitten eri asia mitä saat. Kun se osti minulle tuon HD:n vakuutusyhtiöiden huutokaupasta niin hinta oli laskussa muistaakseni 500$ enemmän (taisi maksatta minulla edellisiä huutokauppa palkkioita) ja maarahti 200$ enemmän kuin mitä kertoi minulle puhelimessa. Kone paketista puuttui pikkuosia kuten yoke ilmastointikompuran kytkin, kun soittelin niin lupasi katsoa ne ja ilmoitella. Soittelin ja postittelin monta kertaa, mutta posteihin ei vastattu enään ja en vaan jaksanut pikkujutuista narista sille.

    Sovi kunto ja hinta sähköpostilla että jää jotain faktaa ylös ettei mikään muutu matkan varrella. Itse sain sitten kiukuttelun jälkeen pienen alennuksen tuosta HD:n rahdista, mutta pyörän hinnasta en. Me sovimme molemmissa tapauksissa asiat puhelimessa koska hän haluaa aina puhua puhelimessa. Osia on tullut pari kertaa eikä ole ollut ongelmia.
     
  7. Rantala

    Rantala 3rd gear

    Ihan oma mielipiteesi! :soosoo:

    "impala-63" on huomattavasti lähempänä totuutta. Tuosta firmasta on täällä ollut ennenkin kommentteja, kielteistä palautetta.
    Floridassa on myös http://www.cambriaenterprises.com/In_Fi ... meksi.html jolla on sitten jo paljon parempi maine, ei hintavedätyksiä ja sopii asioista myös sähköpostilla, jää dokumentti, mistä on sovittu.
    Suullisilla puhelinsoitoilla ei mitään todistearvoa.
     
  8. M

    M Gearhead

    Juuri niin, se on oma mielipiteeni. Niitä aloittaja kysyikin. Eli työnnä se heiluva sormesi... Ja sulla henk.koht. kokemuksia vai vain luettuja muiden juttuja.
     
  9. jusku1

    jusku1 3rd gear

    Täysin samaa mieltä^^ ja omakohtaisia kokemuksia on.
    Välistävetohinnat on käsittämättömiä "ylläreitä" :eek:

    Se mitä Kopteri-lehti :wc: käyttää, on mulle ihan se ja sama!
    Siinä on jo melkein yksi painava syy olla käyttämättä jotakin firmaa..

    Siirryin Benzboyn asiakkaaksi, ja sillä tiellä olen vieläkin (yli 5v. asiakassuhde).
     
  10. VilleTre

    VilleTre 3rd gear

    Ainakin myytävät projektit aikas rapsakoita. Toivottavasti kukaan ei osta noita luullen että ovat vaan pikku pintaruosteessa.. MUistan jonkun vuoden takaa yhden Cudan mikä oli nyt aivan paska,josta ei nyt tahtomallakaan kovin hääviä saa. Tai uudella korilla joo. Jokatapauksessa näillä "välittäjillä" kun ei välttämättä kaikilla ole taustaa autojen harrastamisesta.
     
  11. juko7

    juko7 Double Gearhead

    Ihan yleiskommenttina myyjästä riippumatta sanoisin että kannattaa pyytää kuvia myös alustasta jos ostaa vanhaa autoa jenkeistä, myöhäistä itkeä jos käsissä on kasa näkkileipää auton sijasta. Jenkkien käsitys ruosteettomasta autosta voi olla aika toisenlainen kuin suomalaisen autoharrastajan.
     
  12. jeepch1983

    jeepch1983 2nd gear

    itse himoitsin tuota 67 impalaa mikä voi olla täys pommi mut tuos on vaan jotain mikä kiinnostaa capricea enemmän
     
  13. Steve McQueen

    Steve McQueen 3rd gear

    Rahdit toimii hyvin, niitä hoitelee vaimo Anne.

    Autoista ja niiden kunnosta taas Marco ei ymmärrä mitään.
    Junan alle jäänyttä autoa myydään pokkana "pientä laittoa",
    hopean väristä vihreänä (kun on vihreät aurinkolasit...),
    peltivanteet muuttuu kysyttäessä alumiinisiksi (ja lähtee
    peltisillä), ajokuntoisessa on vaihteisto peräkontissa, ym.
    pientä ylläriä...

    nimim. "vieressä ihmetellyt"
     
  14. Rantala

    Rantala 3rd gear

    Ei toimi !
    Kun sain laskun, puhelimessa sovittuun maarahtiin oli lisätty 300 US. Eli raha-asioista ei kannata sopia muuten kuin kirjallisesti (sähköposti). Minä en saanut pyynnöistä huolimatta hintaa muuten kuin suullisesti ja siksi olenkin jatkossa käyttänyt muita välittäjiä, joilta saan hinnat kirjallisesti.
     
  15. jusku1

    jusku1 3rd gear

    Niin, nää on just niitä "ylläreitä" joista kirjoitin :(
     
  16. aik-gm

    aik-gm 1st gear

    VilleTre 23.03.2014 17:06 (Re: Amer Cars)
    Aktiivijäsen, Tampesteri, Rekisteröitynyt: 29.06.2010 23:04, Viestit: 1060

    Ainakin myytävät projektit aikas rapsakoita. Toivottavasti kukaan ei osta noita luullen että ovat vaan pikku pintaruosteessa.. MUistan jonkun vuoden takaa yhden Cudan mikä oli nyt aivan paska,josta ei nyt tahtomallakaan kovin hääviä saa. Tai uudella korilla joo. Jokatapauksessa näillä "välittäjillä" kun ei välttämättä kaikilla ole taustaa autojen harrastamisesta


    -pitäs nähä asiantutian tuo cudan nykyinen tilanne,niin voipi mieli muuttua.
     
  17. VilleTre

    VilleTre 3rd gear

    No kuvia vaan sitten kehiin ,mikäänhän ei ole mahdotonta mutta omaan ammattitaitoon vedoten väitän ettei se sieltä helpoimmasta päästä ole ollut.Tottakai tiedän että uutta peltiä saa jne,mutta silti.. Ollaanko jo hyvän projektin hinnoissa?
     
  18. impala-63

    impala-63 Double Gearhead

    Mulla oli vähän vastaava tilanne ettei saanut sähköpostilla mitään hintatietoja vaan aina piti soittaa. Rahdit toimii minun mielestä kanssa hyvin, mutta Marcohan ne Annelle hinnoittelee niin sen takia hinnat välillä mitä sattuu.

    En kyllä ostaisi heidän projektejaan ellei nyt tosiaan ole sen verta kädentaitoja että saa ollakin täysi projekti. Heillä ei taida kyllä olla sellaisia pikku projekteja tarjolla vaikka niin sanoisikin ja varo ostamasta vasta maalattua heiltä kun ovat palkanneet maalarin niin ei tiedä mitä sieltä tulee vaikka olisikin hieno maalipinta.

    Suosittelen kyllä katsomaan autoja muualta kuin Amercar:lta vaikka ebaystä.

    Itse olen käyttänyt Cambriaa pari kertaa ja viime syksynä tuli auto ja osia heidän kauttaan eikä ole pahaa sanottavaa heidän toiminnastaan. Yleensä kun tulee osia niin käytän Finn-Us:ää/Halmaria heillä on hyvä kun on tracking niin tietää milloin tavarat tulee. Heidän kauttaan tullut pari autoa ja osia.
     
  19. darpen

    darpen Gearhead

    Pari kertaa kysynyt noilla myynnissä olevasta harrikasta, eli siis parista eri laitteesta kyse.
    Sähköpostilla kun tiedustelee laitteiden kuntoa niin vastauksena tulee ainoastaan että "soita niin käydään asia läpi".
    Tuntunut vähän kummalliselta ettei mitään tietoja laitteen kunnosta anneta kirjallisena ja siinä kohtaa on minulta loppunut mielenkiinto yritystä kohtaan.

    Rakennusalalla on oppinut sen, että ne on eri miehet jotka lupaa ja jotka tekee.
    Nykypäivänä ei voi luottaa keneenkään ja eniten se vituttaa yksityishenkilönä kun kyseessä on harrastustoiminta.
    Useimmiten tollaset, jotka lupaa kaiken mahdollisen maan ja taivaan väliltä, on just niitä joiden kanssa asioidaan loppupeleissä lakimiehen välityksellä.

    Eli luetun perusteella en ole välttämättä ollut ihan väärässä oletukseni kanssa tuon firman suhteen. Pakko myöntää, että kyllähän noi halvat "pikkuvikaiset" pyörät kiinnostaa, mutta ehkä sitten seuraava projekti jonkun toisen kautta kumminkin...
     
  20. renttu81

    renttu81 Gearhead

    Eihän tuota ole hankala soittaa ja ilmoittaa, että minä sitten nauhoitan nämä puhelut. Oiskohan vielä mielenkiintoa käydä puhelimessa asioita läpi.. :D
     

Kerro tästä muillekin!