91-fleetside 4.3 ja th700, päiv. 13.4 apua vielä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja jksa, 8.4.2014.

  1. jksa

    jksa 3rd gear

    Jep eli tuli chevy taas taloon.
    Ongelmia on muutama.
    Turbiinilukko menee d ja od asennossa hienosti päälle, mutta ravistaa tai miettii pois lähtiessä. Muuten laatikko toimii ihan ok myös pienemmälle päin ja kickdown toimii oikein.
    Matkamittari ei toimi ollenkaan.
    Jos joku selventäis mitä toimii minkäkin liittimen takaa.
    On siis sähköinen liitin laatikon hännässä,

    T:Janne
     
  2. jksa

    jksa 3rd gear

    Re: 91-fleetside 4.3 ja th700, turbiinilukko, ja mittarit

    Olis hyväjos sais lukon vaikka kokonaan pois pelistä.
     
  3. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Re: 91-fleetside 4.3 ja th700, turbiinilukko, ja mittarit

    Se takimmainen töspeli on mittarille ja sieltä tulee vaihtovirtaa ulos, helppo todeta yleismittarilla toimiiko "dynamo" kun nostat takafillarit ilmaan ja annat pyörien pyöriä.
    Lukon saat pois käytöstä kun tempaiset se etummaisen töspelin joka sojottaa ylöspäin irti.
     
  4. jksa

    jksa 3rd gear

    Re: 91-fleetside 4.3 ja th700, turbiinilukko, ja mittarit

    Nopeusmittari toimii, tuleeko matkamittari saman pistokkeen kautta?
    Mites jos lukon haluais napin taakse, pitääkö kaikki neljä napaa saada katkaisijan taakse, vai riittääkö joku neljästä?
     

Kerro tästä muillekin!