440 rakentelu.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja kotr, 5.9.2013.

  1. kotr

    kotr 3rd gear

    Niin viisammat kertokoon. Enemmän Mutu tuntumalla en vihti rueta koskematonta lohkoa höyläämään. Joku vaan sillo suositteli nuita flat toppeja. Toimis kuulema nuitten sorsan kansien kans. Kannet on menossa josaki vaiheesa osaaviin käsiin portattaviksi.
     
  2. Jza

    Jza Double Gearhead

    Hmm.. Mä en partsin hakukoneesta ole löytänyt mitään aikoihin (en vissiin osaa enää käyttää), enkä tota paffiakaan? Nollanelkkua tivaria olen aiemmin käytellyt, mutta voisi kait sitä vähän ohentaakin, kun en keksi mitään hyvää syytä jättää sitä ylimääräistä ruttua käyttämättä.
    0.02:sta näyttää olevan markkinoilla pariinkymppiin, mutta liekö ne juuri noita mistä mudracerin fotokin oli, että toimivat myös paineentasaajina pyttyjen välillä :lol: Summitilla näyttää tosin olevan juuri nyt loppu ja korvikkeeksi tarjovata 160 taalan 0.025 -paksuista :eek: hivenen veivaa nuo hinnat.
    http://www.summitracing.com/int/parts/d ... /overview/
     
  3. jariha

    jariha Double Gearhead

    ^ kannattaa soittaa partsiin ja varmistaa saatavuus? kuullut että kaikki tavarat ei löydy haulla, johtunee siitä että yli 160000 tuotetta??? tai jotai?
     
  4. Jza

    Jza Double Gearhead

    No vaikka olisi 16 miljoonaa tuotetta, niin samasta tietokannasta ne varmaan löytyy kuin mistä se puhelimella tavoitettu myyjäkin niitä luurailee? Tosin viimeksi kun partsin myyjä myi mulle eioota jonkun kiirustapauksen kanssa, niin onneksi Rautakummulta osasivat sanoa, että niillä on kyllä tuote hyllyssä, tarvii vaan etsiä oikella koodilla :lol:
     
  5. jariha

    jariha Double Gearhead

    aina ei voi voittaa :-?
     
  6. asperiini

    asperiini Gearhead

    Mullakin viimein kone pois nokalta ja purettu melko pitkälle.
    Tuli pientä hidastetta kun yksi noista takastefan levyn 12 kanttisista kiinnityspulteista on jumissa ja tosta jo korkkas kanta huonoon kuntoon, joutu käyttämään voimaa eli jatkovartta ja sittenkään ei irronnu vaan anto kanta periksi. Joutuu ehkä kokeilemaan mutterin päälle hitsuuta tai porakonetta että saa sen pois, muutoin ei saa kampiakselia irti eikä lohkoa koneistamoon. Pienestä se on joskus kiinni tämäkin homma.
    Jos jollekin on jäänyt näitä pultteja varaosakoppaan niin saa tarjota.
     
  7. Mopar

    Mopar Gearhead

    Eikös tuohon käy ihan kuusiokololla oleva pulttikaupan pultti?
     
  8. 440Mag

    440Mag Gearhead

    Mulla on noissa koneissa tommone billet stefapukki joissa ainakin tullut mukana myös pultit. Koko setin hintakaan ei muistaakseni päätä huomannut.
     
  9. asperiini

    asperiini Gearhead

    OK, kai noita löytyy, ajattelin vaan että billettipukkeihin vaihtaneille olis jääny tuommoisia tarpeettomina nurkkiin pyörimään...
     
  10. PasiR

    PasiR Gearhead

    Asperiini, hae Masalasta (Espoon Pultti) uudet kuuskolopultit tohon.
     
  11. asperiini

    asperiini Gearhead

    Moi Pasi, kiitti vinkistä, käynpä kysymässä.
     
  12. kotr

    kotr 3rd gear

    minkälaisia runkopukkeja tuon stroke setin kan? orkkis vs uudet?
     
  13. Kimmeli

    Kimmeli Gearhead

    Mä laitoin sourcen alupukit, arpin studit + linjahoonaus. Kustannus yhteensä jotain 500e?, tiedä sitten saako vastinetta rahalle...
     
  14. ilu100

    ilu100 Gearhead

    Mä taas pistin ARP studit,vakiopukit,linjahoonaus GT Motors,grindle tukemaan.....meni varmaan tuo +500e kanssa,saakohan tuolla mielenrauhan?
    Kyseessä `73 0.60 lohko ilman stroukkia.Männät -3.0mm alle dekki.
    Kannet Victorit 75cc.Männät haetaan sopivaan ruttuun kaiketi ottamalla dekistä hitusen......ruttua oli ennen remppaa jotain 9 korvilla,Closed 64-67 kansilla.Kone oli jenkkilässä tehty 05 vuonna laakereista ja männistä päätellen.Mutta kyllä tuo vauhti maksaa,pitää vaan toivoo että kombo toimisi ekalla yrityksellä eikä tarviisi oppirahoja maksella.
     
  15. Silvarello

    Silvarello Gearhead

    Minä laitoin vakiot, mutta pesin sentäs.
    Ainii ja Arp:n pultit, käytetyt. Yllätyys.
    Se on kai kiinni vähän kaikesta: Teho, raha, kaasujalka ym.
     
  16. 440Mag

    440Mag Gearhead

    Mulla on stroukkeris iha vakijo pukit ja pultit. Linjahoonaus toki tehty.

    Matalii 11 aikoja 200 loppunopeudella meni ku itse sen auton kans radalla turasin. Max rpm 7000. Ihan ne oli vakiopukitkin tuon kolmen vuoden ralliajon jälkeen virheettä paikallaan kun tarkistusavauksen tein.

    Nyt kun saa muut projektit alta pois ja keskityttyä taas tohon wedgeen, ajattelin kyllä laittaa billettipukit ja arpin studit.
     
  17. cuda69

    cuda69 Gearhead

    minus ex 493cid koneessa vakiopukit arp.n studeilla,max kierrokset 6700.550hp 818nm
     
  18. Mopar

    Mopar Gearhead

    No hitokseen meinasin ihan unohtaa koko homman, Tuossa näkyy hyvin tuo ohut kohta imukanavassa heti ohjurin jälkeen.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  19. C-barge

    C-barge Gearhead

    Tos ohuessa kohdassa on viel usein sellanen valusauma ja kuoppa joten kiusaus vähän suurempaan blendaukseen voi nousta suureks.
     
  20. mg

    mg Gearhead

    No kappas, vallan hyvät on kuvat :)
    Valottaa mukavasti kanavien kulkua..
     

Kerro tästä muillekin!