American car show lippujen hinnat

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Minimies, 10.4.2014.

  1. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Nopee veikkaus siihen jenkkarihallin krääsämyyjien määrään, se mitä sälää reunassa kaupattiin, saman verran tais olla taas laajennuksen puolella tilaa?

    Mutta joo, liput 15€, ei krääsämyyjiä, 600 toinen toistaan kovempaa show-stopperia... Saadaanko miljoonan kävijän raja jo rikki?
     
  2. Vallu 426

    Vallu 426 3rd gear

    Samaa mieltä Puten kanssa,miksi harrastajat edes valittavat.Kun on FHRA jäsen, saa kokoaika rannekkeen..no siinä jo tuli kuitattua jäsenmaksu.
    Seuraavaksi menet vaikka Motoparkin kevät kisoihin,saat päivälipun ilmaiseksi..taas tuloa. Sitten vaikka Nitro Nationals EM- Drag Race, taas saat hyvän alennuksen. Kaikista kisoista missä olet katsojana,saat alennusta. Jos ja kun tilaat osia US-PARTSISTA,niin taas tulee alennusta,riippuen tilauksesta niin 15 % ja ei tarvi paljoa tilata,niin jäsenmaksu 50 euroa,on tienattu helposti.
    Omasta mielestäni homma on ja menee oikeilla raiteilla.Aina riittää valittajia,vaikka sais kaiken ilmaiseksi.
     
  3. ari2004

    ari2004 Gearhead

    Helppo on tässäkin ketjussa rahamiesten ja ammattiharrastajien rehennellä, ettei ole lipun hinnalla mitään väliä. Per Saukisella wanna-be-harrastajalla ei ole varaa moisiin lippuhintoihin, kun on pieni liksa iso perhe, asuntovelkaa ja ties mitä. Jokainen ylimääräinen menetetty vitonen tai kymppi on pois perheen muusta hyvinvoinnista. Kuitenkin mieliteko olisi jokapäiväisen leivän lisäksi edes joskus niitä sirkushuveja.
     
  4. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Millaistahan se hintojen kalliudesta keskustelu on kun mennään pykälää ylemmäs, vaikka golf-kentän hintoihin.


    Oikeesti, nyt puhutaan pääsylipusta, mikä maksaa 30 euroa.
     
  5. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Pitäiskö mun vinkua siitä kun mun asuminen on yksin niin vitun kallista, sähköä kuluu saman verran kuin 3 henkisellä perheellä.
    Kiinteistöverokin on kalliimpi kuin teillä perheellisillä...

    Oikeestaan ihan hyvä ettei oo mitään perhelippuja, saatte maksaa kerrankin saman mitä yksineläjät maksaa.
     
  6. lordC

    lordC Gearhead

    Nooh,perhelippu ja perhelippu. Ainoo mesta tähän asti, johon meidän 9h perhe on päässyt perhelipulla oli Ilmailumuseo. Muualla on aina noita ikärajoja ja henkilömääriä, jotka pitää aina tonkia etukäteen tietoon, että tietää budjetin :odroll: Eikä käyty ACSssä tänä vuonna, ei olis ehtinytkään, mutta olishan ollut aika kallistakin, kuitenkin vaan kaksi alle 12v. :argue:
     
  7. VM.79

    VM.79 Gearhead

    Eiköhän se suurin "ongelma" ole että ihmiset eivät tunne saavansa rahoille tarpeeksi vastinetta? Mm.muutama tapaus ei pidä sitä enä autonäyttelynä kaikkien krääsäkojujen yms takia eivätkä siksi käy. Tiedän monta tyyppiä jotka jättivät tänä vuonna käymättä lippujen hinnan takia. Itse olen tainnut viimeisen kymmenen vuoden aikana käydä viisi kertaa ja jokakerta on tainnut olla ilmaislippu lapasessa :) tai olen kerran tainnut maksaa sisäänpääsyn (oisko silloin ollut 20€)

    Ja Mikkiksen kannattaisi varmaan katsoa vähän sitä sähkön käyttötottumuksia jos kerta nuin paljon kuluu :rotfl: Mä en ainakaan saa millään kulumaan yhtä paljon kuin kolmihenkinen perhe :D Taidan muuten maksaa kiinteistöveroakin vähemmän
     
  8. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    On se kumma homma, että tämä sama hintaitku käydään vuodesta toiseen vain Helsingin näyttelyn tiimoilta.

    Tämmönen yksinkertainen maalainen vetää heti semmosen johtopäätöksen, ettei sitä viitti edes ääneen sanoa.

    Eihän Tampere kuitenkaan jäänyt väliin kun sinne pääsi sisään paljon halvemmalla? Ja Ouluun pääsee tolla äänestyksen suosikkihinnalla eli kaikki sitten vaan joukolla kohti pohjoista.

    LIPUT:
    18 euroa
    alle 12v 6 euroa
    alle 7v maksutta

    Ja kyllä...mullakin on perhe enkä ole rahamies. Ääliömäisyyttäni kyllä olen satsannut tähän harrastukseen ihan liikaa rahaa monen muun asian kustannuksella.

    Nimin. Oispa rahaa ostaa uudet farkut
     
  9. johntravolta

    johntravolta Gearhead

    Ja tänään pahimmat lipun hinnan purnaajat painelevat akan painostuksesta vappubrunssille hintaan 45€ ja kuvittelevat saavansa vastinetta rahoilleen kun mielitietty on sitä mieltä.Tai sitten viimeistään äitienpäivälounaalle hintaan 50€ per lärvi.Ei tunnu missään kun vedetään pulkkipaskaa naamaan pikavauhtia että seuraavatkin ehtivät vetään tän kohtuu hintaisen setin.LordCn kannattaa ostaa perhepitsa.Siitä saa syödä samaan hintaan vaikka 20 perheen jäsentä.Ei rajoituksia.
     
  10. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead


    Toi on ihan järkeenkäypää ettei koeta saavan rahoilleen vastinetta.
    Samat ihmiset kun täällä ovat pelkän lipunhinnan kalleuden puolella, juovat varmaan pirkka-kaljaa, kun se on niin halpaa ja kaikki muu liian kallista.

    Hatara okt syö sähköä saman verran asui tässä mökissä 1 tai 6 ihmistä, vedenlämmitykseen tietty menee vähemmän, mutta lämpö ja valaistus sitä sähköä syö eniten.
    Mutta nyt mennään taas niiiiiin sivuraiteelle :D
     
  11. hevimies

    hevimies Gearhead

    Tässä vaiheessa huomautan, että Koff:in 24kpl muovipakkaus on muuten halvempi kuin pirkan laatikko :poff:

    Itse ainakin koin vähän pettymykseksi tuon lipun hinnan suhteutettuna autojen ja muun katseltavan määrään.
    Parkkimaksuki oli noussu tuplaksi viimevuodesta :mad:
     
  12. M

    M Gearhead

    Se on jännä kun osa porukasta niin mielensä pahoittaa jos kritisoidaan hintaa. Kyllä jokaisella on mielipiteenvapaus ja jos se ottaa jotain hermoon niin ei kannata lukea tätä ketjua. Tai monta muutakaan, sillä niistäkin voi tulla paha mieli.

    Tamperetta ei ole kritisoitu eli olisiko siellä jengi saanut rahoilleen vastinetta. Siellä oli lippu halvempi, perhelipulla pääsi lapselliset edukkaammin ja parkkikin oli ilmainen. Sama juttu Oulussa, lipun hinta lienee kipurajan alla, rajan joka Helsingissä tuli vastaan. Siellä ihmiset äänesti jaloillaan.
     
  13. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Jos muhun viittaat M, niin ei, oot väärässä, en mä oikein osaa pahoittaa mieltäni... Vittuunnun välillä ja sen huomaa varmaan ulosannistakin.


    Tampere on niin hyvä, ne ei osaa järjestää paskaa näyttelyä siellä. Siksi siellä varmaan oli viime vuoteen verrattuna 20% enemmän kävijöitä?
     
  14. Putte

    Putte 1st gear

    Jos ei tohon ACS lipun hintaan ole varaa, niin miten on varaa siihen harrasteautoonkaan. :eek:
     
  15. Putte

    Putte 1st gear

    Näyttely, jossa on kalustoa suurin piirtein yhtä paljon nähtävänäkuin neljässä seuraavaksi suurimmassa näyttelyssä ei muka tarjoa nähtävää. Omituista ajattelua.

    Parkkimaksu muuten ei noussut viime vuodesta tuplaksi, sillä se ei ollut 16 euroa. Hyvä on jengillä muisti näiden vanhojen hintojen suhteen. :rotfl:
     
  16. VM.79

    VM.79 Gearhead

    Tai voisko olla että ACS:ssä on niin paljon kaikkea muuta kuin jenkkiautoja niin se aiheuttaa närää lippujen hinnoissa. Miksi maksaa tuning näyttelystä,mökäpuolesta, motorsportista tai niistä krääsäkaupoista jne jne jos ainoa mitä haluaisi nähdä on vain ja ainoastaan ne amerikkalaiset. Se kieltämättä vähän ihmetyttää minuakin.
    Onko niin että näyttelyiden eriyttäminen ei kannata, tippuisko kävijämäärät vai mitä? Jos vaikka minulta kysyttäis niin mielummin maksaisin vain siitä "amerikka"puolesta, ne muut eivät kauhiasti kiinnosta/siellä harvemmin on mitään maata mullistavaa tai uutta ja ihmeellistä :)

    Kyllä mä Mikkis ton tiedän, mulla ei ollut yhdessä seinässä oikeastaan eristeitä ollenkaan ennen remonttia :rotfl:
     
  17. Putte

    Putte 1st gear

    ACS:ssä on jenkkiautoja enemmän kuin yhdessäkään muussa näyttelyssä. Taitaa noita krääsämyyjiä ja tuningautoja olla nykyään kaikissa vähänkään isommissa näyttelyissä, että ei se ACS noitten suhteen mikään poikkeus ole. Jos ihmiset ei ostais noilta krääsämyyjiltä tavaraa, niin tuskin ne maksais näyttelytontteja eli kyllä niillä varmasti asiakkaita on näyttelyssä.
     
  18. talonmiehen vapaapäivä

    talonmiehen vapaapäivä Double Gearhead

    Huomattavasti enemmän kuin lipun hinta, v-tuttaa toi pysäköinnillä rahastus. Autotapahtumissa kun on jostain syystä kiva käydä harrasteautolla, tuolla messarissa ei ole.
     
  19. Putte

    Putte 1st gear

    Siihen parkkilippuun ja sen hintaan ei FHRA valitettavasti pysty vaikuttamaan.
     
  20. M

    M Gearhead

    Itse asiassa pystyy jos haluaa. Onko messukeskus ainoa paikka järjestää tapahtuma? Sitä on muutkin kysyneet.
     

Kerro tästä muillekin!