-68 cadillac fleedwood ei käy

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja pastori666, 27.4.2014.

  1. '68Hearse

    '68Hearse Gearhead

    Tuosta käppyrästä ei mene putki tukkoon kun 3" rännillä see trough Hooker Aerochamber-änkkäriin ja kahdentuu ylityksen jälkeen 3" Slant Cut ulostuloihin. Substitutella tuossa yllä hyvä ohje ja epäilys viasta kun samanmoinen epäilys puolan tienoilla itselläkin 11v auton omistaneena kun myyntifirmassa ns. osia vaihdettu uusiin? Ja muita epämääräisiä toimia suoritettu...
     
  2. pastori666

    pastori666 1st gear

    jahas tänne herrakin eksyny...joo mittailen puolan huomenna.ymskuhan eka sais siviiliautoon renkaanlaakerin vaihettua.rälläkkähommia tiiossa.perhanan naiset ku hajottaa kaiken....
     
  3. pete72

    pete72 Gearhead

    Moi

    Olemme autoon vaihtaneet, puolan esivastuksella, jakajankannen, tulpanjohdot, bensapumpun / suodattimen, molemmat konkat, tulpat, bensaletkuja. Meillä toimi hyvin, nyt ei näemmä toimi :(
    Voisiko se olla tuo puola, pitääkö sen puolan esivastuksella antaa + napaan minkä verran voltteja toimiakseen ja onko se puola jotenkin erilainen v 8 koneelle ?
    Konkat olisi myös helppo mitata ja vaihtaakin.
     
  4. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Puolassa ei kuulu olla esivastusta.
    Montako konkkaa siinä on?
     
  5. Damned

    Damned Gearhead

  6. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Kattos, siellähän tuumas heti että on resistor wire, eli jos on lisäks käytössä esivastus puolan kanssa, ei ihmekään ettei pelaa.
     
  7. pete72

    pete72 Gearhead

    Autossa oli meille tullessa etuvastus ja sellainen siihen hommattiin, ilmeisesti kuuluu olla alkuperäisestikin. Etuvastuksella kuitenkin toiminut.
     
  8. pastori666

    pastori666 1st gear

    jeps en ehtiny noita mittauksia tekeen mut irrottelin johtoja.puolaltalta tullee kyllä ihan helvetinmoinen valokaari mut tulpille ei tuu mitään kipinää.joten onko se jakaja sökö?perkele ku en noista sähköistä tiiä mitään mekaaninen puoli vissiin hallussa....mut ompa noita tuulimyllyjäkin tullu huollettua vaikka ei niistä mitään tiiä ku että mitä mitatata ja mistä ja mikä pitää olla tulos....
     
  9. pastori666

    pastori666 1st gear

    joo ja oon koittanu ilman etuvastuksia.suoralla piuhalla.ei auta.
     
  10. pastori666

    pastori666 1st gear

    käppyrä saatu heräteltyä henkiin.ei siinä oikein mitään järjellistä vikaa ole mut aletaan vaihtamaan uusia osia uusiin.kipinöi miten sattuu.tai huonosti.pääsin kuiten ajamaan hieman ja toivo heräsi että kyllä se siitä henkiin herää.uusi vikakin ilmeni.hukkaa pensat jos seisoo noin tunnin.joutuu kaasarille sitte imeskelemään.tympeä homma...
     
  11. Damned

    Damned Gearhead

    Mulla teki vanha bensapumppu kaikenlaista jäynää. Lopulta se rupes kusemaan ympärilleen, josta sitten vihdoin älysin laittaa sen kiertoon ja uutta tilalle.
     
  12. pastori666

    pastori666 1st gear

    juuh sehän tuossa näytösti olevan uuven karhee mut pistin uuven tilaukseen ja sähkösen vielä lisäks.starttikin sano ihtesä irti ku on vissiin startattu tässä pari viikkoa koko ajan.solenoidi vissiin.ainaki oireet täsmäsi.no mut mites kun tuossa on vaan yks akku.ei liene haitaksi jos toisenkin laittaa kun paikkakin kerran on?mites ne kytketään?näin maallikkona liittäsin ne vaan yhteen johdoilla?
     
  13. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Plussa plussaan isolla kaapelilla ja molemmista akuista oma miinus lohkoon.
    Jotenkin pitää vaan ratkaista toisessa akussa tapahtuva kahden ison pluskaapelin (startti ja se kakkosakku) kytkeminen yhteen napaan.
    Akut yhdistävä pluskaapeli on syytä olla harvinaisen hyvin suojattu...
     
  14. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead

    Tai ford/transit mallilla, et molemmat plussat omilla kaapeleilla starttiin ja molemmat akut koriin koneen maadoitus pisteisiin, eli koneen ja korin väliin lisätään erilliset maa kaapelit. Sit kun kattoo et ne on puhtaissa kohdissa metallia (maalit ja ruosteet/hapettumat pois) niin ei ole maadoitus huoliakaan
    Ja jos rungollinen auto niin senkään maadoittaminen ei haittaa mitään

    Näin ite ainakin tekisin
     
  15. Damned

    Damned Gearhead

    Kyllä se yhdelläkin akulla pelaa, eikä tarvitse olla isokaan. Mulla on siinä kuskin puolen lokosessa valonvaihtajan silmä. En kyllä oo testannu toimiiko koko kapine enää.
     
  16. pastori666

    pastori666 1st gear

    pelaa joo mut ei kestä kauheana tartata vaikka uus akku..tuntuu olevan tuota tarvetta perhana.solenoidi vielä tullu jospa tulis ennen 14.6. ku jällivaaraan pitäs päästä....
     

Kerro tästä muillekin!