5.7 DX Kulutus?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja juokale82, 19.4.2014.

  1. Sambo

    Sambo 1st gear

    No minä oon kattonu konepellin tarrasta :D
    Sit se on varmaan paras tunkata taka-akseli ylös ja kattoo montako kierrosta kardaani pyörähtää kun takapyörä tekee täyden kierroksen.
     
  2. juokale82

    juokale82 1st gear

    No minä oon kattonu konepellin tarrasta :D
    Sit se on varmaan paras tunkata taka-akseli ylös ja kattoo montako kierrosta kardaani pyörähtää kun takapyörä tekee täyden kierroksen.[/quote]


    Jep pitääpä laskea.
     
  3. juokale82

    juokale82 1st gear

    Meneekö nuo 5.7D sillain että niissä on kynäsuuttimet ja DX:ssä kierresuuttimet?

    Mulla lohkossa lukee et DX ja on kynäsuuttimilla.
     
  4. Motorhead

    Motorhead 1st gear

    Noup DX on kynä että kierresuuttimilla...
     
  5. Chevy59

    Chevy59 3rd gear

    Uusimmatkin noista alkaa olla jo 30 vuotta vanhoja niin tänä päivänä voi tulla vaikka minkälaisia kombinaatioita vastaan...
     
  6. juokale82

    juokale82 1st gear

    Jos nostan ton 5.7 pöydälle ja remppaan sen. Niin mistä siihen kannaattaa katella osia?
     
  7. Chevy59

    Chevy59 3rd gear

    Männät,venttiilit,suuttimet noihin on käsittääkseni hukassa. Muuta osaa esim. laakereita ja m-renkaita ym. löytyy hyvin Suomen varaosaputkista, itse tilasin RockAutosta.
     
  8. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Eilen pärähti emännän tuleva käyttöhylsy tulille rempan jälkeen, kone tietenkin aito "D" :rotfl: .
    Nokkaakaan noihin ei enää saa, onnex löyty omista kasoista hyvät nokka ja nosturit.
    Rokkiautosta tilasin kaikki osat, kun kanspaffeista pyysivät täällä turkkuses 90€ pari. Sillä hintaa tuli rokkiautosta pahvit, männänrenkaat ja laakerit :odroll: .

    Tein runkopukkien jenkat läpi asti ja pistin pidemmät pultit.
    [​IMG]
     
  9. juokale82

    juokale82 1st gear

    Kummat suuttimet mudracerilla on? Oliko näin että kierre/kynäsuttimien syöttöpumppuja ei voi sekottaa?

    Oon tässä haalinu ihan kumminki käyntikuntosia 5.7 ja jos sais tehtyä yhden hyvän. Tai kaikki hyväksi :)
     
  10. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Jenkasiittimet, mutta ei se pumppu sitä tiedä mitkä siellä päässä on. Mulla on uudempi lutkutin jossa on ulkoinen ennakonsäätö. Sama pumppu löytyy myös yhdestä DX koneesta jossa on kynät.
     
  11. juokale82

    juokale82 1st gear

    Jep hyvä tietää. Niin pitkät startit kylmänä tossa mulla että mikään startti kestä tommosta.
    Vielä jos toista roosaa kokeilis.
     
  12. Naumasto

    Naumasto 3rd gear

    Ei kai tuo voi pitää paikkaansa.Mulla on th-350,3.55 perä ja 255/65/15 renkaat---> n.3000rpm=100km/h ja n.2500rpm=80km/h.
    Riippuuhan se tietysti renkaista,mutta jos sulla on jokseenkin normaalit renkaat ja ylivaihde niin vähän vaikuttas että joku ei tuossa yhtälössä pidä kutiaan.Vai häh? :odroll:
     
  13. nova 76

    nova 76 2nd gear

    Ylivaihde?
     
  14. Naumasto

    Naumasto 3rd gear

    Ei prkl,jotenkin luin sen 700:seks
     
  15. Motorhead

    Motorhead 1st gear

    Multa löytys DX rullanostimilla ja jenkasuuttimilla jos joku tarvii ja d koneen nokka ja nostimet...
     
  16. juokale82

    juokale82 1st gear


    Paljon pyydät?
     
  17. juokale82

    juokale82 1st gear

    Saako syöttöpumpun akseli heilua ylös alas? Tai päittäin?
     
  18. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Saa ja kuuluu heilua kuin maitohammas, se keskittyy paikalleen asentaessa.
     
  19. juokale82

    juokale82 1st gear

    Ok kiitosta. Eli pumpun vaihto operaatio jatkuu. Liekkö mtn hyötyä mut harrastetaan. :)
     
  20. Motorhead

    Motorhead 1st gear

    jaa a 300€ saa koneen ja kaikki 5.7diesel osat eli peräkärry kuorman :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!