Löytyykö Dart / Valiant 1966 rattiputki, automaatille ?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja YJO, 9.3.2011.

  1. YJO

    YJO 1st gear

    vain kyseinen vuosimalli sopii..
     
  2. YJO

    YJO 1st gear

    löytyi Tampereen suunnalta, kiitoksia sinne päin!
     
  3. leksa

    leksa Gearhead

  4. MJF

    MJF Double Gearhead

    -65 taitaa olla alunperin vielä vaijerilaatikko, siinä ero?
     
  5. YJO

    YJO 1st gear

    -65 laatikko on vaijerilla. 66 ja 67 ovat samanlaiset laatikot mekaanisella linkillä. löysin -67 laatikon joka aion laittaa mun 66 darttiin. vivusto ja kick-down puuttuu vielä, ja myös leveä jarrupoljin
     
  6. leksa

    leksa Gearhead

    No voi Juma!!
    sithän iskikin "paniikki". Alkoi tehdä mieli vaijerilootaa ja siihenhän tulee sitte himmeleitä enemmänkin, kuten nappulosto jne..

    Mahtaakohan tollasia edes löytyä mistään ?
     
  7. MJF

    MJF Double Gearhead

    -65 on vaijeriloota rattikarahkalla, vanhemmissa napeilla. Joka vuodelle pitänyt noitakin muutella :D
     
  8. Mr_Horsepower

    Mr_Horsepower 1st gear

    Iänikuinen aihe mutta itselläkin tarvetta tommoiselle, jos "helposti" sais siirettyä jälkiasennusshifterin pois jaloista :D
     
  9. MJF

    MJF Double Gearhead

    Juuri laitoin itsekin ostoilmotuksen -66 putkesta. Mitähän eroa 67-68 putkessa on?
     
  10. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Kiinnitys rintapeltiin, putken sisällä akseli kokoonpainuva, kuoren paksuus... ainakin, jos en väärin muista.
     
  11. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Re:


    Poljin pitäisi vielä löytyä...
     
  12. signet

    signet Gearhead

    Mutta kyllä sinne käy vaikka -75mallisen rattiputki.Ulkonäkö vaan aika erilainen,mm.ohjauslukko yms.Mulla oli -65 valtterissa -74 dartin putki,lähes heittämällä meni,katsastusinssi ihmetteli kun ei ohjauslukko ole toiminnassa,olishan senkin voinut laittaa toimimaan,mutta kojetaulussa ollut virtalukko toimi ihan hyvin...kiertoon lähti sekin yksilö.
     
  13. 69

    69 Gearhead

    Mulla olis 65 gt dartin autom. rattiputki. MYYTY
     
  14. MJF

    MJF Double Gearhead

    Vaijeri vai keppilaatikolle-
     
  15. 69

    69 Gearhead

    MYYTY
     
  16. MJF

    MJF Double Gearhead

    Jaa tää olikin lattiavaihteisen putki. Mulla olis tuon kaveriksi se orkkis lattiakepakkokin jouten :)
     

Kerro tästä muillekin!