BBM-4 1965 Chevelle Malibu STW

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja BSW 69, 26.5.2014.

  1. BSW 69

    BSW 69 Gearhead

    Oisko täällä kellään tietoa kyseisen kulkimen varhaisemmista vaiheista.
    Ollut myös kilvillä ZCB-77 ja NVI-25.
    Trafin tiedot kyselty, sieltä ei ihmeitä selvinnyt...
     
  2. Chevy_Nova

    Chevy_Nova 1st gear

    Terve , Aika harvakseltaan tulee täällä pyörittyä , mutta kaveri vihjaisi , että nyt on aihe joka saattaisi kiinnostaa..Valotetaan auton historiaa kun on tuttu kiesi. Kansantaru kertoo auton seisseen jossain päin mikkeliä noin 20 vuotta katoksessa. Siitä muistona on sadeveden aiheuttamat kupariläntit etupuskurissa kun katos on vuotanut läpi ja vesi valunut puskurille. Sieltä katoksesta auton on pongannut herra helsingistä , taisi olla kuolinpesän auto.
    Eräänä päivänä sattui oikotien ilmoitus silmiini tästä autosta ja päätin soittaa autosta myyjälle. Siitä ei ollut kuvaa ja myyjä sanoi ettei osaa tietokoneita ja lupasi lähettää perinteisiä valokuvia.Parin päivän päästä istuin aamupaskalla selaillen saapuneita kuvia ja tuumin , että on aika tehdä matka isolle kirkolle katsomaan piiliä.Pienen korttelirinksan jälkeen kysyin myyjältä että pääseekö tällä Jyväskylään ? Pääsi.Siitä alkoi meidän yhteinen taival jota kesti 4 vuotta.Chevelle osoittautui luotettavaksi kulkineeksi.Ajoin sillä joka päivä helteellä ja pakkasella kun muuta kehonsiirtokoppia ei silloin ollut.Aina pääsi perille myöskin yli 30 asteen pakkasella.Voi sitä keski-ikästen ukkojen ilmettä kun karautti talvipakkasella marketin pihaan ikkunoistaan täysin sulaneella vehkeellä..Kiitos ilmiömäisen kuutosmoottorin.Siihen ei kannata roddata kasia missään nimessä.Niitä on nähty riittävästi.Vieläköhän kojelaudassa on tarra ( puhelulaite suljettava ennen käynnistystä ),löytyy myös BTR-miehistönkuljetusvaunusta.Näin jälkeenpäin harmittaa auton myynti koska varsinaista tarvetta ei ollut myydä sitä.Ajattelin että löytyisi jotain mielenkiintoista tilalle.Ei ole löytynyt.Minulta auto lähti lappeenrantaan.Nykyiselle omistajalle terveisiä , että jos kyyti kyllästyttää niin sen voi ajaa meidän pihaan takaisin...
     
  3. BSW 69

    BSW 69 Gearhead


    YV:tä laitettu
     
  4. studio57

    studio57 Gearhead

    Meitäkin tuo kuljetti moitteitta tuhansia kilometrejä niin kesä kuin talvisilla keleillä.. Vieläkin silloin tällöin lapset kysyy et mitäköhän malibulle kuuluu.hän kun oli kuin perheen jäsen
     
  5. BSW 69

    BSW 69 Gearhead

    Moi!
    Tuliko sulle tuolta Lappeenrannasta?
    Lapsille terkkuja et hyvin pelittää edelleen.....
     
  6. studio57

    studio57 Gearhead

    Juu tuli itä-suomesta! Kerron terkut :)
     
  7. hartsa69

    hartsa69 Double Gearhead

    Olikos tämä sama (vaaleansinisenä) jonka näin Mikkelissä useasti liikenteessä joskus ehkä 1985? Rekkaria en kyllä muista.
     
  8. BSW 69

    BSW 69 Gearhead

    Tuskin on ollut vaaleansininen, ei näy mitään sen suuntasta missään.
    On kyllä maalailtu joskus, mut näyttäis et on ollu jonkin sortin ruskea
    ennenkin...tiedä noista.
     
  9. Miksu.1g

    Miksu.1g Gearhead

    Keskisuomalaisen kylpylän parkkipaikalta bongattu viimme syksynä.

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  10. Jupe

    Jupe Gearhead

    Mukava oli tällä hurruuttaa / matkustajana istua silloin tuon Chevy_Nova:n omistuksen aikana. Minä tästä aiheesta herralle mainitsin, kuten tuolla aiemmin kirjoittikin.
     

Kerro tästä muillekin!