Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. juhis_90

    juhis_90 2nd gear

    Hmm, voiko valo syttyä vaikka se ei olisi ihan ääriasennossa? Silleen että jäis etuperä kytkeytymättä..
     
  2. T.hilter

    T.hilter Gearhead

    Käykö uudemman mallin takapuskuri 88-98 malleihin?
     
  3. RockAnA

    RockAnA 2nd gear

    viisammat vastatkoon, mä en tiedä joten parempi kun en oo puolesta enkä vastaan vaan pikemminkin päinvastoin
     
  4. käkkyläjuntti

    käkkyläjuntti Gearhead

    Ĵos valo syttyy ja aktuaattori toimii niin luultavasti häikkä on siellä etuperän siirtoholkissa. Se on ilmeisesti ns. kulutusosa näissä.

    Siitä on ollu juttua tässä topikissa mut en tiiä miten tolla haulla sen löytäs?
     
  5. juhis_90

    juhis_90 2nd gear

    Tuolla haulla on yleensäkin vitun vaikea löytää yhtään mitään kun se hakusana on just eikä melkein vain ja ainoastaan se mitä se hakee.. ei mitään muita sanamuotoja löydä, eikä aiheeseen liittyvää..
     
  6. tzampy

    tzampy Gearhead

    Mistä ootte tuulilaseja hommanneet?
     
  7. tapsa4x4

    tapsa4x4 Gearhead

    Uus lahdessa asennettuna noin 450-500€
    Käytettyn asennus oli 60€.
    Multa taitaa vielä löytyy useampi ehjä käytetty.
     
  8. tapsa4x4

    tapsa4x4 Gearhead

    Jos valo palaa ja kardaani ei pyöri niin siirto holkkissa on todennäköisesti se ongelma.
     
  9. juhis_90

    juhis_90 2nd gear

    Voi paska. Pitääkö etuperä pudottaa pois että holkin voi korjata?
     
  10. tzampy

    tzampy Gearhead

    Jos sulta löytys ehjä käytetty kohtuu kuntoinem niin olisin kiinnostunut ostamaan sellaisen
     
  11. raimo3500

    raimo3500 2nd gear

    eihän se iso homma taida olla, vetoakselit laipasta katki ja sähköt irti, olikohan 4 mutterilla perä roikkuen? itelläin kesällä edessä, menee stefojen vaihtoon ja mahdollisesti joutuu koneistamaan stefa pintaa...
     
  12. JiiÄs

    JiiÄs 2nd gear

    Oisko hyviä ajatuksia? Subbari sammu tänään liikennevaloihin ja sahaamalla vihdoin käyntiin,service engine soon valo palaa ja veto hukassa... Vikakoodit P0251 Ruiskutuspumpun polttoaineen mittauksen ohjaus A ja P0370 Ennakonsäätö referenssi korkea resoluutio signaali A.
    Vikakoodit nollaamalla toimi hetken,mutta vajaa 10km ajon jälkeen taas palaa SES valo...
    Pääsekö vaihtamaan pumpun,vai onko ollu jotain johtosarja tms vikoja?
     
  13. kojo

    kojo Gearhead

    Kilauta...
     
  14. juhis_90

    juhis_90 2nd gear

    Tutkiskelin tuota omaa etuperää... Oikean(apukuskin) puolen vetarin laipan ja etuperän akseliputken välissä näyttäisi olevan noin 1cm rako. Onko siellä joku antanu periks, vetäny/työntäny akselin irti ja sen vuoks neliveto ei kytkeydy..?
     
  15. vuutainen

    vuutainen 1st gear

    Mistä sais 3tuumaa korotuspalat ja ohjauksen pidennyksen järkevään hintaan ostettuu?
    Mahtaneeko muuten kuin helposti saada leimattuu?
    88 silverado
     
  16. Catrik

    Catrik 3rd gear

    ORD:ltä http://offroaddesign.com/catalog.htm
    Postikulut vaan vähän kovat, viimeksi kun kysyin niin 2x ~300e kun lähettävät jouset suoraan tehtaalta. Noissa IFS kiteissä ei kyllä mainita jousista mitään, ei vaadi vaihtoa?

    Itelle pitäs tilata kun keksis jonku edullisemman konttisysteemin tai kimppatilauksen.

    En tiedä onko tuo nyt kaikista halvin mutta tuolla on selitetty kaikki tarvittava niin hyvin ettei paljo jää ihmeteltävää :D
     
  17. JiiÄs

    JiiÄs 2nd gear

    Taisi ratketa halvalla... koeajellessa muutaman kerran vilautti mutkissa "water in fuel" valoa,hanasta kun laski muutaman desin nafta/vesi moskaa pois,niin eilisen päivän pelannut ongelmitta...

    Jos tänään jo ehtisi vaihtamaan suodattimen...

    Kojolle kiitokset "puhelinpalvelusta" johon sai soitella iltasella :D
     
  18. raimo3500

    raimo3500 2nd gear

    olikos palstalaisista joku tänään iltapäivällä tumman vihreällä suburbanilla turun puuilossa?
     
  19. sakkoa

    sakkoa 2nd gear

    Tuosta seisontajarrun valon palamisesta juttua jonnii verran mutten ainakaan löytänyt vastausta omaan murheeseeni.
    Ajokkina -92 k1500 305 TBI pikappi.
    Vauhdin noustessa yli 30 mailin tuo valo ilmoittaa olemassa olostaan.Ja vastaavastikkin häipyy virtojen sammuttua eikä syty kun tossa maagisessa 30 nopeudessa.
    Vika koodeja ei anna ainakaan tuolla hyppylangalla.
    Kyl siä varmaan jotain on koska kruisekaan ei toimi.
    Mittaristosta päätellen (on abs valot) pitäis olla oikein apsitkin mut en kyl pyöriltä mitään antureita tai johtoja ole löytänyt.
    Tuleeko mitään ajatuksia.
     
  20. T.hilter

    T.hilter Gearhead

    Eteen vaihdettiin jarrulevyt ja palata sekä kaikki suojakumit, ja tietenkin uudet renkaat. Nyt syttyi ABS-valo, mutta se lienee johtuva antureista. Oudompi homma on outo nykäisy ohjauksessa joka ilmenee siten että ensin tuntuu ettei käänny vaikka kääntää melkein puoli kierrosta rattia ja sitten poingahtaa kunnolla ja ajolinjat ovat kulmikkaita. Voiko tuollainen johtua renkaista ja tien kohtuusyvistä urista? Ilmeni siis Venäjälle mennessä 9-tiellä jossa on urat.

    EDIT: Ei mitään ohjauksen jumittamista tänään, mutta pyöränkulmat pitää tarkistaa. ABS-valo sammui mutta syttyminen kaiketi vaatii 70km ajamista koska nyt oli vain lyhyt matka.
     

Kerro tästä muillekin!