Mopar vääntösauvojen säätöruuvit? 60-luku

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja Anonymous, 31.10.2005.

  1. Kimmeli

    Kimmeli Gearhead

    Sauvat laitettu joskus paikalleen alatukivarren ollessaan väärässä kulmassa? Ota säätö löysäksi ja vedä sauvat irti ja kokeile alatukivartta toisessa asennossa.
     
  2. seppis88

    seppis88 1st gear

    Ok. Onko alatukivarsissa tihee boori vai kuuskulmainen niiku rungon päässä? Ja lähteekö sauvat perään päin liu'uttamalla vai eteenpäin?
     
  3. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

    6-kulmainen. Taaksepäin kun ei alatukivartta irroteta.

    Myös ankkurien ympärystät rungossa voi olla ruosteen väsyttämät, kannattaa tarkastaa ennen kuin repeävät lopullisesti.
    viewtopic.php?f=9&t=259437

    [​IMG]

     
  4. seppis88

    seppis88 1st gear

    Ok. Kiitoksia. Jos on kerta kuus kulmanen niin ei vissiikää iha hirveesti pysty säätämään alatukivarsien ns. alku asennolla?
    Oikea puoli repes irti toissa kesänä ajaessa :eek: Pitää ihan kiitettävän pamauksen :odroll:
    On hitsattu sittemmin kunnolla kiinni. Tietyst pientä parin millin rakoa on palkin ja lattia pellin välissä kauttaaltaan kuskin ja apukuskin puolilla. Mutta ei mitään hälyttävää.
     

Kerro tästä muillekin!