4x4 G30 vanin korkeus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja magenta, 3.7.2014.

  1. magenta

    magenta 2nd gear

    Moi

    Ei nyt taas tiedä itkeäkkö vai nauraa...

    Karsuri totesi että jenkeissä Quigleyn
    tekemä 4x4 Chevy G30 on liian korkea.
    Pitäisi saada alkuperäiset mitat
    ennen kuin suostuu hyväksymään
    muutoskatsastuksellakaan.
    Ilmeisesti pitäisi myös poistaa
    takajousista 10 cm korotuspala.

    Tulee mielenkiintoisen näköinen 4x4 taledragger...

    Onko kellään ideoita ?

    Navasta lokasuojankaareen: 62 cm

    Quigleyn osalista on
    mutta ei mittoja.

    Mika
     
  2. SuurKärppä

    SuurKärppä 2nd gear

    Pakettiautoksi rekisteriin?
    Kuorma autoa saisi korottaa vapaammin.
     
  3. magenta

    magenta 2nd gear

    Maasto HA
    Viimeksi katsastettu 2006
    Ilmeisesti silloin ei ole ollut ongelmia...

    KA rekisteröinti vaatisi tällä asemalla
    Maahantuojan todistuksen kantavuudesta.
    Tarra ovessa ei riitä.

    Mika
     
  4. SuurKärppä

    SuurKärppä 2nd gear

    Väärä katsastus asema?
     
  5. kalikkapalikka

    kalikkapalikka 3rd gear

    Minkä ikäinen vani?

    Miten vaikeaa noiden nelivetokonversioiden Quigley, Ujoint (http://www.ujointoffroad.com/home.html) Suomen kilpiin saaminen on (jos kyseessä kuorma-auto GM/GMC tai Ford E250/350?

    Onko auton iällä mitään merkitystä?
     

Kerro tästä muillekin!