Autolla ei pärjää prätkälle.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Coopu, 7.9.2008.

  1. JKF

    JKF Gearhead

  2. stangrider

    stangrider Gearhead

  3. Henkseli

    Henkseli Gearhead

    Tämä on varmaan todettu jo n potenssiin kuussataa kertaa, mutta jos Kimi jaksais opetella puhumaan ääneen ja edes hiukan selvemmin, olis tyypin viihde- ja markkina-arvo aivan jotain toista kuin nyt. Nojoo, sitä ei kiinnosta, mutta silti, kaiffari haluu legendaksi voittamalla myös rallissa ja historiaan jää vaan mummummuminahhhhh.
    Tyyppi on rento ja mediaa kiinnostaa. Kun ura on loppu = mmömmömmöörrmmmhhhhhiljaisuus jää ihmisille mieleen. Jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta...
     
  4. talonmiehen vapaapäivä

    talonmiehen vapaapäivä Double Gearhead

    Kyllä ne on voittajat jotka jää historiaan ja ihmisten mieleen, paskanjauhajat unohtuu, paitsi tietysti jos sattuu paskanjauhannan ohessa pärjäämään kisoissa :poff: Se on jännä miten nykyään kiinnitetään niin paljon huomiota ulkoisiin seikkoihin. Onneks urheilussa vielä ratkaisee tulokset eikä verbaalinen lahjakkuus
     
  5. maverick

    maverick Gearhead

    19.7 Lauantaina Alastarossa Ford Nationalsseissa selviää tämäkin homma. Vastaikkain asettuu Yksi suomen nopeimmista katuautoista ( ei ford, vaan Vette) ja toiselle puolelle erittäin nopea katu Hayabusa. Sit nähdään kumpi on oikeesti nopeampi..
     
  6. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    58 vai SIX-5 kilpinen Vette?
     
  7. rodette

    rodette 1st gear

    SIX-5 kilpinen on Haapsalussa, eikä se ole mitenkään nopea vartilla.
    Se että mailille on se 200 mph rikottu ei kerro sitä että pitoa on vartilla.
    Myöskin kun ajan sillä vielä rataa niin ei voi saada sitä vartilla toimimaan parhaalla mahdollisella tavalla.

    Ajellaan omaksi iloksi se mitä voidaan.

    Eri kategorioiden nopeimmat ovat asia erikseen.
     
  8. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Ai se olit Sinä. Mä luulin että 58 kilpinen Hellman. Lykkyä sun Autolle!
     
  9. Make.S

    Make.S Gearhead

    Itellä kanssa ajatuksissa että "helvetinmies" pyyhkii mopomiehellä peräöljyä...
     
  10. rodette

    rodette 1st gear

    Niin, siis saattahan siellä Alastarossa ajaa joko Hellman tai se musta paholainen tai kullanvärinen konkari.
    Epäilen kaikesta huolimatta että se on joku noista C3 veteistä.
     
  11. rb

    rb Double Gearhead

    Ja oisko Busakuskin nimikirjaimet kenties J.U ??
     
  12. maverick

    maverick Gearhead

    ei ole. Vette on veikkauksissa jo tullut väriltään musta c3.
     
  13. Paimenpelto

    Paimenpelto 3rd gear

    Viime viikonlopun EM Drag Race sen taas todisti, että auto on nopeampi. Mitä tulee yksittäiseen nopeaan "katubusaan" ja yhteen tiettyyn autoon, niin ei kai sillä tätä topicin aihetta ratkaista? Onko muutoskatsastukset otteessa, DOT renkaat jne., millä säännöillä mennään, että tulokset on vertailukelpoisia?
    Joka tapauksessa kiinnostaa, kuinka nopea Busa on ollut, minkälaiseen aikaan tarvis päästä pärjätäkseen hyvälle autolle?
    Hattua kuitenkin nostan, mikäli joku katuautolla ajaa, ilman slicksejä, Jannen Busan ajan alle. Isot pojat on kertoneet, että n. 1000 hv tarvitaan 1500 kg painoisen auton saamiseksi 8 alkavaan aikaan. P Kyllönen ajoi viime kesänä 1000 ccm Suzukilla siihen useamman kerran, tuli ajamalla paikalle jne.
     
  14. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Säännöt ovat täysin selvät. Se kumpi on ensin maalissa on voittaja. Simply, eh?
     
  15. rb

    rb Double Gearhead

    Ei ratkota ei.

    Pikkaisen oikoen noiden kahden "paremmuus" riippuu siitä, että onko Veten pellin................. sori;...... konemuovin alla riittävästi hönkää ja kuinka hyvin se saadaan siirrettyä asvalttiin, kun taas Busan etenemisen ratkaisee pitkälti svingin pituus ja kuinka luupäinen kuski sattuu istumaan puikoissa. :wink:
     
  16. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Toisaalta onko sillä vitunkaan väliä, kumpi on nopeampi. Pääasia kai on, että harrastaminen jatkuu ja on kivaa.
     
  17. kotu

    kotu Gearhead

  18. C5_Z06

    C5_Z06 Double Gearhead

    Vitulla on aina väliä.
     
  19. Mutku

    Mutku Gearhead

    Juuri noin! Aina väliin luiskahtaa se hetki, että tämä topicci ottaa taaaaaas etutelttamaisen nousun.
     
  20. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    No joo. Jos kerran punteissa joillakin tämän takia keulii, niin antaa poiijaat mennä vaan. :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!