PICK-NICK 2014

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja 56sportcoupe, 30.7.2014.

  1. Spiral

    Spiral Gearhead

    Arvaa kävikö mielessä, mutta en viitsinyt koko jonoa pysäyttää varsinkin, kun oli alaikäisiä mukana seurueessa.
     
  2. reynolds

    reynolds 3rd gear

    Ainakin tuota kuvaa katsoessa,ei voi kun todeta,että ihrakasalla ei todellakaan ole varaa arvostella kenenkään laitteita millään tavalla....Omalle kohdalle sattuessa...Huutaisin kyllä plösölle takaisin,niin että kaikki kuulis....Toisinsanoen antasin tulla täyslaidallisen mitään kaunistelematta (Kun ei ole mitään mitä vois kaunistella tuossa tapauksessa)
     
  3. Holley

    Holley Gearhead

    Harvoin tuolla autotapahtumaksi onneksi on tuollaisia ollut, mitä itse olen muina vuosina käynyt. Lauantai-iltavetoisemmat tapahtumat ovat sitten eri juttu, valitettavasti noin koko perheen hommana, ei niihin viitsi mennäkään. Valintahan on vapaa toisaalta.

    Mitä näihin kriteereihin tulee, niin tosi fiksuahan olisi olla just' tuollaiset "ei euroautoja", "ei busseja/kuormureita", "ei uudempia kuin 1975" "ei ruosteisia leppäjeeppejä" jne. jos oikein kirjaimellisesti noudatettaisiin. Tässä on ihan heittona muutamia kuvia autoista, joista yksikään ei ole minun, mutta joista olen syystä tai toisesta sattunut ottamaan kuvan tuolla ja joista osa teistä ei ottaisi yhtään autoa sisälle tapahtumaan!!

    [​IMG]
    Liian kuormuri F250 Ford

    [​IMG]
    joku eurokippo, liian uusikin! - Aston Martin

    [​IMG]
    Uus etuvetojenkki!! - Cadillac Eldorado

    [​IMG]
    Pahin kaikista!! Lankkukylki leppäjeeppi jne - Buick stw

    [​IMG]
    Karseen ruma eurokippo, hyi - Fiat Dino

    [​IMG]
    Uus jenkki, romukuskaukseen sopiva - Chevrolet El Camino

    [​IMG]
    Lopuksi uuden auton näköinen 4-ovinen eurokippo - Rover 3500

    Joo'o; eiköhän selvintä olisi tehdä lista suoraan automalleista ja pienistä lisäsäännöistä:
    Mustang, Camaro, Cuda ja Challenger ok
    Chevelle, Torino ja Satellite ok,
    Cadillac '48-'60 ok
    Avojenkit '70 asti ok,
    ei-alkuperäiset autot '48 asti ok,
    2-oviset hardtop-jenkit ok '71 asti

    __________
     
  4. forssu

    forssu Gearhead

    Ite kuulin kun se paloauto sisu poistui paikalta niin kuulosti aika hassulta. Vissin vaihettu joku V8 bensa tekniikka automaatilla? Ei kais siinä vakiona semmosta oo?
     
  5. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    kyllä pieni euroauto alue pitää olla.. Koska, tauti tarttuu.. :rotfl: Esim minäkin v 1987 -89 tulin sierralla, tietty yleisö parkkiin, 90 sitten omalla laikka kuplalla europarkkiin, kuala pick-nickissä vaan valu kun jenkkejä katselin, ja loppu vuodesta 1990 sainkin kuplan vaihdettua ekaan jenkkiini 1964 Ford Galaxie 500 2drHt :)
     
  6. Blower Camino

    Blower Camino Gearhead


    se on aika hienosti rakennettu auto. orginaali leyland on vaihdettu uudempaan 10l volvon turbokoneeseen ja automaatti sovitettu koneen ja perämurikan väliin. muistikuva että tais olla vielä makaava keskimoottori.

    ihan ehtaa pick nick kamaa.
     
  7. neppari

    neppari Gearhead

    Niin, jos joskus saan sen mun '76 lankkukylki oldsin liikenteeseen (jolla on muuten picknickissä käyty reilu 10 vuotta sitten) niin aijon kyllä sisälle ajaa. Ja by the way Gm mallisarja vaihtui '77 ei '76. Tuo auto on minulle harrasteauto ja tapahtuma on piknikki ei autonäyttely.
     
  8. peltsi

    peltsi Gearhead

    Tuosta en tiedä mutta esim. Paikallisen vpk:n natikkaa liikuttaa moparin 360cid. :D
    Mielyttävän hiljanen eikä pakokaasu haise ku kone huutaa paikallaan.
     
  9. Impalala

    Impalala 3rd gear

    Terve! Sen verran tätä juttua oikaisen, että turun porukka ei oo huudellut negatiivisia kommentteja kenellekkään. Ne muut jotka meidän seurassa siinä tien varessa olivat, tekivät mitä tekivät. Ja jos jonkun ulkonäkö aiheuttaa täällä keskustelua niin eikö se ole ihan fiksua pitää se asiallisena kuitenkin, Varsinkin kun mitään yllämainittua ei ole meidän (tietyn henkilön) toimesta tapahtunut. (paitsi oluen juonti) :)
     
  10. Lualamias

    Lualamias 1st gear

    terveiset takasin tältä lihavalta pojalta, otan osaa tuohon ylempään kommenttiin. Eipä oo ollu tapana muille harrastajille alkaa päätä aukomaan tapahtumissa/muutenkaan. Ja en ole henkilökohtaisesti mitään negatiivista huudellut kenellekkään. Ja ihan hauskaa lukea näitä teidän kommentteja minun ulkonäöstäni. Toivottavasti te olette täydellisiä :) :rotfl: (enpä tainnut olla tapahtuman ainoa paksuopoika!) :lol: T.Paksupoika turusta :rotfl: :poff:
     
  11. Juhizz_

    Juhizz_ 3rd gear



    eikös sama asia päde jos on jonkun toisen autosta mielipide?

    itse taidan lopettaa autojen parissa harrastamisen ja alkaa vaikka urheilemaan. Pistän autot myyntiin tai niinkun pick-nick:ssä kehoitettiin viemään paaliin :D
     
  12. Rantala

    Rantala 3rd gear

    Väität siis, että Spiral keksi koko jutun? Vai etkö osaa hahmottaa, mikä on sivullisille epäkohteliasta huutelua ja mikä ei?
    Se ei ainakaan vaadi kovin suuria lahjoja, että osaa pitää suunsa kiinni, kaljan lipittäminen on sitten toinen juttu.
    Se oli positiivista, että ei näkynyt noita seksuaalivähemmistöjä esittelemässä ”suklaaosastoansa”, niin kuin joissakin cruisingeissa on tapahtunut.
     
  13. Buickustom

    Buickustom Gearhead

    Yhteenvetona säännöt ensi vuodesta alkaen:
    -Kuukautta ennen tapahtumaa jokaisen joka kulkuneuvollaan tahtoo osallistua Harrasteajoneuvotapahtumaan pitää laittaa kuva kulkuneuvostaan ODlle ja raati äänestää Kyllä tai Ei saa osallistua. Yksikin Ei ääni estää osallistumisen.
    -Tapahtumaan ei päästetä kuin normaali mittaisia/painoisia ja normaalin näköisiä ihmisiä. Tyhmät, lihavat, laihat, pitkät, lyhyet, alkoholia juovat ym. muu rupusakki ei ole tervetullutta.

    :poff: :argue: :lol:
     
  14. hartsa69

    hartsa69 Double Gearhead

    Ja ainoastaan valkoista herrarotua, sanoisi varmaan joku helteessä päänsä sekoittanut.. ;)
     
  15. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Eikun vaan autoharrastajia(tm). Ihan niinkuin olisin lukenut tämän ketjun jo viime vuonna. Ja sitä edellisenä ja sitä...

    Taino saatiinhan tähän vähän uutta maustetta kun alettiin jo yleisöäkin arvostelemaan ;-)
     
  16. Juhizz_

    Juhizz_ 3rd gear


    eli siis kukaan meistä ei pääse alueelle koska onhan se nyt tyhmä joka ajaa nykyään bensaa/öljyä kuluttavalla ilmansaastuttajalla :rotfl:
     
  17. Harri S

    Harri S Double Gearhead

    Melko pöljiä kommentteja, siis nuo henkilöön käyvät. Säestäminen vielä pöljempää.
    Onko itsetunto auton suhteen niin ohut, että niitä mörköjä kuulee ja näkee joka paikalla? Ja perään vittuilua anonyymisti netin välityksellä luulemansa vastapuolen kuvan kera, kun kaviouralla on varsin hyvin tillaa topata se oma auto ja tarkistaa kuulemiset ja luulemiset samointein, jos noin paljon kaivelee.
    Ja sitten: Samalla metodilla vois pukata kuvaa siitä omasta virheettömästä heimostaan ja harrasteautostaan, niin saa se toinenkin osapuoli mahdollisuudet samanlaiseen puheenvuoroon ja näkee jatkossa kenen ihmisen kohdalla kannattaa laittaa pullot piiloon.

    Joku toope vielä moista henkilöön käyvää vittuilua puolustelee, vaikkei visiin ole ollut edes paikalla.
    Ihan saatanan sairasta hommaa.

    Massa-harrasteauto-kokoontumiset on niitä viimeisiä paikkoja, mihin itse ottaisin leikki-ikäiset natiaiset mukaan.
    Siis, jos haluaa suojella jälkikasvuaan elämän raadollisuudelta ja viettää laatuaikaa itse harrasteen parissa.
    Kaikilla kun ei ole esim. vetokoukkua, mihin ne pennut voi köyttää naapurien autoja raapimasta.

    Tämä ei ole mikään kannanotto kenenkään puolesta, lähinnä vituttaa tuo toisen, Ihmisen, suora haukkuminen.

    Ps. Tätä ei kannata näyttää niille muksuille, koska kommenttini ei ole rakentava, lähinnä jälkiviisas, sisäsältää karkeaa kieltä, kirjoittaja itse on ruma sekä helteellä hikoileva ja pahalle haiseva. Eikä ota noita omia teinejäkään mukaan kokoontumisiin, kun niitä ei oikeesti kiinnosta muu kuin netti ja raha. Autokin joku perhanan tusinamalli, jolla ei ole Vorssan kaupungin rajojen sisäpuolelle mitään asiaa.
     
  18. Juhizz_

    Juhizz_ 3rd gear


    Kyllähän se vituttaa jos joku ilmasee mielipiteensä omasta autostani törkeään sävyyn! auton ulkonäköön liittyviä mielipiteitä saa olla mutta se miten ne ilmaisee (etenkin omistajalle) on eri asia.

    ja kyllä mun ipanat ainaki tykkää olla näissä tapahtumissa tai mitä nyt voi kehonkielestä todeta. eikä mullakaan mitään koukkua ole vaikka perhe farmari onkin. ja ainakin mun mukulat tietää sen että toisten autoja ei lääpitä yms.
     
  19. starcraft

    starcraft Gearhead

  20. harley1000

    harley1000 1st gear

    Kiitos järjestäjille!! Olen vieraillut tässä tapahtumassa n.30krt. Ja aina on kaikki harrastajat sopineet PICK NICK tapahtumaan. On sitten neliovinen tolppa, 6kone, rätti, HT, remmiahdin tai ei. Kohta varmaan joku "tosi harrastaja" vaatii jo tietyn värisiä autoja? Kannattaa jättää tapahtuma väliin jos itsellä on niin hieno kalusto ettei voi parkkeerata tälle alueelle.
     

Kerro tästä muillekin!