NitroOlympx

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja f-85, 1.8.2014.

  1. Putte

    Putte 1st gear

    Kyllä toi livekuva toimii ihan moitteetomasti.

    Sakumakkaroiden aikataulut vaan ei pidä paikkaansa. FIM E pyörien piti ajaa kolmas rundinsa FIA rundin jälken, vaan yllättäen ajoivatkin sen jo.FIA rundi puolestaa alaa pari tuntia myöhässä etukäteen ilmoitettuun aikatauluun nähden. Et se siitä saksalaisesta säntillisyydestä.
     
  2. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

    Joskus tulee vaikeasti havaittava valkoinen teksti valkoiselle pohjalle:

    "This browser does not support Adobe Flash Player or the HTML video tag using HLS streaming or auto player detection does not work on your platform.

    You will need to view this stream on a compatible device using either of these methods. If you do please try one of the buttons below to manually select player type

    Your best bet will be ´flash´"


    Kummankaan painonapin (HTML5 ja flash) klikkaaminen ei johda mihinkään.

    Niin ja sakujen sivulla vain musta läntti.

    No, säästyypä aikaa muuhun tekemiseen.
     
  3. S86T

    S86T 1st gear

    Kokeile päivittää Flash. Tai sitten sulla on mahdollisesti mainosten esto ohjelman kanssa ongelmia.
     
  4. homer

    homer Double Gearhead

    Ei taida oikein pitoa löytyä kun pro stockit (autot) jättivät kierroksen väliin. Mikäs siellä mättää? Ei tuo asfalttikaan vissiin ihan tuore ole?
     
  5. pinola

    pinola Gearhead

    Siitä oli taas formuloita varten poistettu kaikki kumi radasta ja ovat joutuneet tekemään alusta asti uuden. Odotin kyllä parempaa, ne on 3 viikkoa tehnyt tuota rataa ja tekijät on podista. Jotain siinä on mennyt vikaan, luulisin siitä putsauksesta johtuvan.
     
  6. nixxon

    nixxon 3rd gear

    Pito on kuulema aika olematon on se kyllä vähän edesvastuutonta luvata kunnon rataa sekä ilmoitta kuin hyvin sitä
    on prepattu ja kuinka monta slicksejä siihen on varattu/käytetty.Pro Stock autot ovat valitettavasti näissä karkeloissa
    paha koska niillä aika tehdään välityksillä.Muutamilla on jo koneet paskana tämän takia (ylikierroksille ja vent.poikki
    Rata on kaikkille sama mutta on silti alaarvoinen .valitettavasti Eli kyllä FHRA rataryhmä/muut vapaehtoiset teki todella
    Hyväää työtä alastaron EM kilpailuun vaikka oli sää ja aikataulu kilpailiana.Kiitos siitä ja ensi vuonna Alastaro on PARAS

    Nixxon
     
  7. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Niin, onhan se edesvastuutonta luvata hyvä rata ja antaa joku ihan toisenlainen rata.
     
  8. S86T

    S86T 1st gear

    "For information the FIA Pro Stock class will not be competing today. The class took a united decision after the first qualification run that the track conditions was below the standard they need to operate the cars.The rest of the classes are competing today and we are waiting for the first round of Pro Modified shortly"
     
  9. Putte

    Putte 1st gear

    Taitavat noi pro stock kuskit tehdä tolla poikotillaan itselleen hallaav Valitettavasti, sillä kyseessä on hieno ja teknisesti vaativin FIA ryhmä.

    Ekalta rundilta kaikilla ajan saaneilla on kuitenkin pistetitä ja se tietää tälle kaudelle EM-arvoa. Mikäli myös eka rundi olisi jäänyt ajamatta, ei olisis syntynyt myöskään EM-arvoa.
     
  10. C-barge

    C-barge Gearhead

    Taitaa kuitenkin olla tekemättä, yks kärkipään motti maksanee sellsen satadonaa ja marginaaliradalla se on historiaa muutamassa sekunnin sadasosassa kykän noston jälkeen.
     
  11. triniemi

    triniemi Gearhead

    Tulostasoa kun kattelin, niin Alastarossa mentiin parhaimmillaan Top Fuel raksterilla kaks kymppiä kovempaa ja Pro Modissa viis satkua. Siis parhaat ajat koko viikonlopuista. Pro Stockista nyt on vähän vaikee sanoo mitään, mut kyllä ne ny ainakin ajo Alastarossa. Alastaro nyt on todennäköisesti ens vuonna parempi, saas nähdä on Hocke vai käskeekö Ecclestone taas äijät hiekkapuhallushommiin.
     
  12. homer

    homer Double Gearhead

    Pyöräpuolella meni suomalaisittain ihan hyvin. Luulisi Saksassa olevan rahaa tehdä suora ihan pelkkää kiihdytystä vartenkin kun laji suht suosittu sentään sielläkin on?
     
  13. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    2012 Hocken rata oli aivan järkyttävä, silloinhan siellä ei ajanut kuin nitropyörät ja alkkispuikot.
    Asfaltti mureni eikä kuumuus oikein tehnyt hyvää sille.

    Ihme että moisella radalla EM-kisoja järjestetään edelleen.
     
  14. SC 285

    SC 285 1st gear

    :) :D :rotfl: :wink:
     
  15. jtp666

    jtp666 1st gear

    Eurodragsterin sivuilla mainittiin,että käytössä on mm300kpl uusia slicksejä,7000 litraa liimaa,4000 litraa metanolia ym.Ei taitanut ihan riittää?Minkälaisia määriä Alastaroon laitettiin?
     
  16. Pate-68

    Pate-68 3rd gear

    Ehkä 1500-2000 litraa liimaa ja 1000 metkua sit meillä oli 2 ihan uutta sliksiä vanhoja meni ehkä 100kpl Meidän on pakko pärjätä sillä mitä on annettu ja nyt kun vertaa saksan rataan me kyllä pärjättiin oikein hyvin.Meillähän meni iso kasa sliksejä hukkaan ekaan asvalttiin mutta tehtiin kuitenkin kaikkemme tuskin kukaan enä epäilee etteikö mekin jotain osatais. Suurin ongelma oli se ihan uus asvaltti vaikka sitä väitettiin että siitä ei mitään pikee nouse niin kyllä se vaan vaatii oman aikansa kovettua ja ens vuonna se on varmasti todella hyvä
     
  17. pinola

    pinola Gearhead

    Nuo määrät on täysin ylimitoitettuja, esim tuo 7000l tekee 35 tynnyriä, mitä ei missään nimessä voi kaikkea siihen 3 viikossa laittaa. Arvelen että noin 20 pyttyä sinne on voinut mennä. Ilmeisesti halusivat vain mainostaa kuskeille etukäteen kuinka rataan panostetaan. Liimaakaan ei liikaa voi laittaa, jos sinne oikeesti on ilmoitettu määrä laitettu, en ihmettele yhtään jos ei rata ollut parhaassa kunnossa.
     
  18. ammika

    ammika 1st gear

  19. Mopoilija

    Mopoilija Gearhead

  20. Skullracing

    Skullracing 1st gear

    Reissusta palattu ja olihan taas EM-karkelot :lol:

    Rata oli tosiaan taas putsattu formuloita varten, mut se kyllä unohtui kertoa kuljettajakokouksessa torstaina, siel taas kehuttiin organisaatiota oikeen urakalla, ja kuinka paljon rahnua on työnnetty latuun.
    Lackleyn vikat sanat oli kokouksessa että, rata ei ehkä ole täydellinen mutta tehän kaikki olette ammattilaisia ja osaatte säätää autonne siihen!!

    Siin taas soi hälytyskellot, ja mentiin katsomaan pe.aamulla sports-manien ekaa rundia. 2-luokkaa autoja ja 3-luokkaa pyöriä katsottiin, ja siihen mennessä oli 2kpl edes jotenkuten onnistuneita lähtöjä.

    Ei muuta kun 2 välilevyä vastakkain kytkimeen, eli spilattiin pakka 2 osaan, sytkä alas ja soppa alas ni edes saadaan jotenkin pyörä viivasta liikkeelle.

    Sillä metodilla ryömittiin kisaa läpi, finaalissa yritettiin Alastaron loivinta settiä mut samantien savuiksi :wink:

    Eli Alastaron porukka ansaitsee hatunnoston, noilla ukoilla oli kaikki vehkeet käytössä, ja ton parempaa esitystä ei saanu aikaseksi.


    En tiedä mitä noi kitkamittarit näyttää muuten, mut perjantaina Andersen racingin mekatsu ei saanu ees lukemaa oikeelta ladulta??

    La. rata hieman parani mutta, latujen ero kasvoi ihan älyttömäksi, vasenlatu näytti mittarilla 200 ja oikealla 100, eli siin sit kisattiin et kuka saa vasemman ladun seuraavalle rundille.

    Me lähdettiin joka kerta autojen urien ulkopuolelta, kun niistä oli kumi kadonnut ja kivet näkyi taas selvästi...ja oli muuten karkeen näköstä, saas nähdä joutuvatko taas tekee uuden asfaltin??

    Mopopuolella romua tuli oikeen huolella, vetareita,kytkin-akselia, belttiä ja ahdin romua tuli melkeen kaikille, me luistateltiin kytkimiä koko vkl, ja saatiin vehe pysymään läjässä.

    Oli surkeet karkelot aikojen puolesta, mut pointsit tuli kyllä tarpeeseen...Englannissa on kyl onneksi latu kuosissa, jos vaan ei taas satelis.

    Samu
     

Kerro tästä muillekin!