Mistä ilmaiskarien kompura???

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja fairlane 66, 12.8.2014.

  1. fairlane 66

    fairlane 66 3rd gear

  2. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

  3. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Mulla on ollut pari vuotta vanis paineilmatorvia varten tommonen Bilteman 12v kompura http://biltema.fi/fi/Autoilu---MP/Autot ... 40L-17064/
    Vanha sammuttimesta tehty ilmasäiliö ja kaikki rajoittimet poistettu torvista = tarvitsee ilmaa ja paljon. Haapsalun 2012 Amerikan Beauti tapahtumassa tuli huudatettua torvia varmaan 30 min lähes yhtä soittoa ja kompura kesti ainakin sen.
     
  4. AnttiJ

    AnttiJ 3rd gear

    Tarviiko noille olla ilmasäiliö myös? Omassa Deltassa on ilmaiskarit, mutta takaa letkut poikki. Edestä en ole tutkinut. Jos letkut korjaa ja yhdistää tuohon kompuraan niin toimiiko?
     
  5. ViLU

    ViLU Gearhead

    Mulla on Monroen setti takana Suburbanissa vuodelta kypärä ja kirves. Siinä ei ainakaan ole mitään säiliötä, pelkkä kompura. Kerran olen iskarit vaihtanut, kun toinen vuosi pikkuhiljaa. Rokkiautosta tilasin iskarit halvalla.

    Toimii jos iskarit on ehjät.
     
  6. JiiÄs

    JiiÄs 2nd gear

    Kysyppäs naapuriltas...taisin antaa sille tos jokuaika sitten tollasen Monroen kompuran ja mittari/säädin hässäkän...

    -Jupe
     
  7. JiiTee

    JiiTee Gearhead

    KVG= Air Lift 25804 Air Shock Controller :wink:
     
  8. vando

    vando Gearhead

    miten paljon olette painetta pitäneet/laittaneen iskareihin?
     
  9. Cocco Bill

    Cocco Bill Gearhead

    Monroen ilmaiskareiden mukana tulleissa papereissa oli min 20psi ja max 150psi arvot.
    Itse laitoin moparin B koppaiseen suht puolet tuosta max määrästä eli jotain 80psi ihan kokeeksi josta voi sitten koventaa tai pehmentää, vaan minusta ne tuli heti kohdalleen, ainakin minun tarpeisiin=1 henkilö eikä mitään raskasta peräkontissa tai koukkuhommiakaan harrasta.
    Tietty jos porukkaa kiesi täynnä ja kuohuvaa kontti pullollaan työkalupakkien ym kera niin painetta oltava enempi,toki myös jousien kunto+korimallikin vaikuttaa.
     

Kerro tästä muillekin!