Jarruneste siirtyy säiliöstä toiseen

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja mikka, 3.9.2014.

  1. mikka

    mikka 3rd gear

    Normaali metallinen jenkkityylin pääsylinteri, jossa kaksiosainen säiliö samassa saman kannen alla. Neste siirtyi takimmaisesta etummaiseen, joka tulvi yli, kilometrin ajon ja toisen kilometrin hinauksen jälkeen. (Bensapumppu sanoi sopimuksen irti). Kannessa etummainen kumi normaalisti ja takimmainen kumi "tötteröllä".

    Missä vika, miksi näin?
     
  2. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Pääsylinteri hajalla. Tai kasattu väärin, tekee paineen etummaiseen säiliöön.

    Tuskin jarrutkaan toimineet kunnolla?

    Miten on aiemmin toiminut?
     
  3. mikka

    mikka 3rd gear

    Pääsylkky on tehdaskorjattu, uusi minulle, jarrut toimi. Nyt purettuna tallin pöydällä. Pitäisi löytää selkeä räjäytyskuva, josta erottuu kumien suunnat.
     
  4. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Auton merkki auttais asiaa. Tuossa GM:n kuva, auttaako?

    [​IMG]
     
  5. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Palauta se mistä ostitkin, kasattu varmaankin väärin.
     
  6. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead

    Olikos roadkill sarjassa samaa vikaa jossain ja sylkyn hesus mehikosta oli kasannut väärin, liikeeseen vaihtoon ja toinen paikalleen, kas jarrut ilmaantui ja toimi oikein
     
  7. 9000

    9000 Gearhead

    Voi olla pieni mahdollisuus että propo- venttiili vuotaa puolelta toiselle.
     
  8. Rockmaple

    Rockmaple Gearhead

    Tähän diagnoosiin olen tuon oman Dodgeni kohdalla päätynyt myös. Muutaman kerran vuodessa pitää äyskäröidä nestettä säiliöstä toiseen. Mutta jos yhtäkkiä pääsylinterin vaihdon jälkeen alkoi lappaa parin kilometrin ajolla säiliön sisällön toiseen säiliöön, niin eiköhän vika löydy sieltä pääsylinteristä.
     

Kerro tästä muillekin!