th350 vs th350c

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja lucifer74, 9.9.2014.

  1. lucifer74

    lucifer74 Gearhead

    Onko sisuskalut samat?

    Entä turbiini?

    Olis tollanen kuulemma toimiva lodju halvalla ja aattelin ostaa varalle..
     
  2. Substitute

    Substitute Gearhead

    Kuori on venttiilikoneiston ja sähköliittimen osalta pikkasen erilainen, venttiilikoneistossa on lukko-ohjauksen lisäyksikkö ja turbiini on erilainen, samoin sisäänmenoakseli.
    Muutoin on pyörivien osien suhteen samaa kamaa. Mutta joitain vuosimallierojahan pyörivissä osissa on myös, eli pitää varmistaa asentaessa lähinnä päittäislaakereiden/liukujen osalta.
     
  3. Dna Kerma

    Dna Kerma Gearhead

    Joo, pitäishän tuollasen heavy-duty 350:n käydä suoraan 350:nen tilalle....
    Minäkin joltakulta ostin (täältä od:ltä) "Heavy-duty 350" laatikon eli mukamas TH350C, vaan olikin light-duty 400 elikäs TH375B, noh, kardaania lyhentämällä siitä selvisi. Ja kyllä, laatikkoa myytiin TH350C nimellä täällä.
     
  4. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    375B on pikkasen vahvempi versio 350 toosasta ja ulospäin identtisiä.
     
  5. Dna Kerma

    Dna Kerma Gearhead

    Hmm, no olikohan se nyt sitten pelkästään TH375 mikä on light-duty versio TH400 lootasta. Ilman B kirjainta..
    Joka tapauksessa kardaanin lyhentämiseksi meni kun ei ollu heavy-duty-350 se mikä minulle tuli.
     
  6. lucifer74

    lucifer74 Gearhead

    Onko venttiliikoneistoista ja niiden eroista kuvaa?

    Tarvis tohon nelikko th350:een vaihtaa koneikko..
     
  7. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Ja näkyy olevan lukoton turbiini :rotfl: .
     
  8. G20

    G20 Gearhead

    Sekaannutaan tähän aiheeseen kyselemällä tyhmiä kun liippaa läheltä.. Nykyisessä kulkineessa tehtaan build sheetin mukaan TH250, voiko ton varmuudella tunnistaa tosta jäähdytyslähtöjen takana olevasta pannan säädöstä..?

    http://craig.backfire.ca/pages/autos/boxchevy/th250

    Laatikossa moista tattia ei näy, kaiken järjen mukaan sinne olis vaihtunu ihan rehellinen TH350. :odroll:
     
  9. Substitute

    Substitute Gearhead

    Kyllä, se säätöruuvi on aina th250-lootassa.
     
  10. G20

    G20 Gearhead

    Ok, ja muuta ulkoista eroa ei ole TH350 kanssa..? Sisuskaluiltaan ilmeisesti heikompi?
     
  11. Chevy59

    Chevy59 3rd gear

    Miksi noita on 35kymppisiä on muutettu lukottomiksi?
     
  12. Chevy59

    Chevy59 3rd gear

    Kukaan ei tiedä ja silti niitä on eliminoitu :rotfl:
    Esson baarissa Veijo sanoi että ne on heikompia kuin lukottomat eli turbiiniko sitten heikko lenkki? En ainakaan laatikon sisälmyksistä ole löytänyt eroja miksi lukollinen olisi huonompi..
     

Kerro tästä muillekin!