Th350 ja Th700 lukkoerot?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Kosusenpertti, 24.9.2014.

  1. Kosusenpertti

    Kosusenpertti 1st gear

    Tässä on kyse siitä, että autossa on ollut alunperin Th700:nen ja sen tilalle on joskus vaihdettu Th350c.
    Nyt auto on saanut takaisin Th700 laatikon mutta turbiini lukko ei toimi. Tuossa Th350:ssä toimi lukko olleessaan tässä autossa kiinni. Th700:sen lukko toimi ollessaan edellisessä autossa. Mutta miksi se ei toimi tässä nykyisessä? Onko mahdollista että jotain on ronkittu kun tuo Th350 on siihen aikanaan tungettu ja lukko saatu toimivaksi? Sillä minun ymmärrykseni mukaan tässä elektronisella nopeus anturilla varustetussa Vanissa on tuota anturin tietoa käytetty myös lukon kytkentään. Ja tätä anturiahan ei ole Th350:ssä. Lisäksi on huomioitavaa että tuon Th350 lukon ohjaus toimi oudosti. Eli aina liian aikaisin päälle eikä tahtonut mennä pois päältä riittävän helposti. Apuuvaaa :odroll:

    Auto on G20 diesel Van -90
     
  2. Kosusenpertti

    Kosusenpertti 1st gear

    Juu Kiitos.
     

Kerro tästä muillekin!