49-54 servoletti

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Buddy, 17.12.2005.

  1. evg

    evg Gearhead

    Laitoin juuri myyntipalstalle runsaasti ainakin 53-54 käypäistä pisteosaa; kromiosia, tekniikan korjaussarjoja yms. viewtopic.php?f=18&t=278560 Käy kassomassa, jos olis jotain tarvis.
     
  2. belair54

    belair54 Gearhead

    M:53-54 Chevyn kolme osaisen takapuskurin oikea kulmapala, käyttätämätön NOS osa, ei virheetön, vähän nuhraantunut säilytyksessä ja kromissa peukalon kynnen kokoinen pohjavirhe. H.40e
    Tavoittaa yv, txt, soitto nollaneljäyks5175076
     
  3. Lassi

    Lassi Gearhead

  4. Fleetline

    Fleetline Gearhead

    Tällainen olis tulossa tänne kylmään Pohjolaan Kaliforniasta

    [​IMG]
     
  5. electra1

    electra1 Gearhead

    Ohoh, kylläpä olet maukkaan näköisen yksilön löytänyt! 8)
     
  6. hara64

    hara64 1st gear

    Asiallisen näköinen viisnelkku belarus. Millä tekniikalla varustettuna?
     
  7. Fleetline

    Fleetline Gearhead

    Orkkis kutonen ja rattimanuska
     
  8. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Hieno tosiaan on ja just hyvä keltasen sävy! :)
     
  9. kj

    kj 2nd gear

    Tini kauppaa -52 customiaan. ;)
    Myydään -52 full kustom chevy. 11000.
    p.0400-659562
     
  10. Lassi

    Lassi Gearhead

    Onko teillä mimmosia lämmityslaitteita? Tai lähinnä viilennystä pitäs saada.

    Mulla on muistaakseni vähän uudemmasta autosta ropeli kotelossaan ja kojelaudan alla on vielä kiinni se orkkis puhallinkoppa, siis se mikä johtaa ilman jaloille ja tuulilasille. Konehuoneen puolella ei ole mitään. Vipstaakkselit taitas olla toimivia ja vaijeriakin näyttäs olevan paikallaan.

    Metsästänkö vaan lämppärinkennon, mikä käy suoraan paikoilleen ja konehuoneen puolelle vaan putket ottamaan ajoviimaa maskilta asti?

    Tuntus että noista orkkis rööreistä ei kesähelteellä paljoa viileää virtausta tunne?
     
  11. Barracuda-65

    Barracuda-65 3rd gear

    löytyiskö joltain lokasuojia 51:ssen vaihdossa vois antaa 54 loksut, sit jos jollain ois hanttimiehenpuolen sisälokasuojaa. Ja maskin kulma kuskinpuoli.

    YV:llä tavoittaa.
     
  12. anttikristus

    anttikristus Gearhead

    ^^
    Orkkissysteemi syyläriltä tulevilla putkilla muistaakseni puhaltaa ainaki kuskille aika hyvin viileää kesäkelillä, ainakin silloin kun auto on liikkeessä.
     
  13. Fleetline

    Fleetline Gearhead

    -54 letukka laskeutunut koti Suomeen

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  14. krisu53

    krisu53 1st gear

    Moi,montako aitoa 53 avo letukkaa löytyy suomesta.yksi löyty espoosta onko muita.
     
  15. Lassi

    Lassi Gearhead

    Muutama viikko ennen vappua otin auton liikenteeseen. Melko vähän on tullut ajeltua. Näyttääkin ihan samalta kun ennenkin. Kaukaa sietää katsoakkin :) http://aijaa.com/EMvrcv

    Jotenkin tympäsee koko auto, ettei talvellakaan tullut tehtyä juuri muuta kun katsastus remonttia. Ikh:sta ostin tuommosen lämppäripaketin, minkä survoin kojetaulun taakse. Tuntus syksyllekkin olevan riittävä teholtaan. Neljä letkua laitoin tuohon.
    http://aijaa.com/gWZrBd
     
  16. Fleetline

    Fleetline Gearhead

    Olisko jollain jotain räjäytyskuvaa 54:n putkikardaani hässäkästä, onko siellä sisällä laakereita, niveliä ym ja saako sinne sellaisia uutena mistään
     
  17. Jaakko Susimies

    Jaakko Susimies Gearhead

    No joo, mulla olis Shop manuaali,josta voisin skannata sivut aiheesta.
    Soitteleppa päiväsaikaan nol4sataa897seitenkuusseiska. Hoituu työkoneelta
    helpommin
     
  18. Eyetech

    Eyetech Gearhead

    Mikä käy isoimpana vertailumoottorina koneswapissa '52 Chevylle?
     
  19. junkyard dog

    junkyard dog Gearhead

    Minulla ainakin -51 Chevylle isoin ja tehokkain, minkä kelpuuttivat vertailumoottoriksi, oli -54 Chevyn tehokkain kuutonen( muistaakseni 125hv) ja siihen sitten se 20% päälle.
     
  20. Lassi

    Lassi Gearhead

    En millään haluaisi muuttaa takapäätä nelilinkeille ja nyt kun oon katellut madallusjousia taakse, niin suunnilleen ainut ehdokas on löytynyt speedwayn katalookista. Varmasti erinomaiset, mutta haluan pelkät jouset, enkä ihan kaikkea muuta siihen lisäksi.

    Onko ehdotuksia?

    Edit: Löysinpäs ite Truck and car shopista neljäänsataan dollariin. Sieltä nyt sais tiivistettä yms. samalla.

    Vielä kun joku hoitas tilaukset ja rahdit miun puolesta :D
     

Kerro tästä muillekin!