taas pukkas uutta veekasia...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja tampio, 14.12.2005.

  1. faikku66

    faikku66 Double Gearhead

    Ihmettelen kans tuota "suurta kolminaisuutta" lähes joka numerossa.Camaro/Mustang/Challenger-esittelyjä on aivan liikaa.Nooh,empä viitsi kyl niistä jutuista kuin kuvat katella ja kuvatekstit pikaisesti lueskella.
     
  2. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Homerille tiedoksi, nykyään löytyy muitakin myyntifoorumeita kuin V8-makasiinin myyntipalsta.
     
  3. onre

    onre 3rd gear

    Luin tossa jotain uudehkoa (peräti tänvuotista!) Kasia ja olin positiivistesti yllättynyt, että tässähän kirjoitetaan taas enemmän niistä ajoneuvoista kuin niiden rakentajista. Ei nämä kuitenkaan vieläkään pääse tekstin sujuvuudessa sille tasolle, kuin ne mitä joskus '90-luvun alussa tuli hankittua. Vanhimmat numerot, mitä divari tarjos, taisivat olla syntymävuoteni '81 tienoilta. Tuli lueskeltua niitä taas tässä ja mietittyä että tässä on ollut kyllä hieno palo itse asiaan ja siitä kirjoitteluun.
     
  4. 69

    69 Gearhead

    Koska viimeksi on ollut Challenger esittely?
     
  5. Make.S

    Make.S Gearhead

    ...tai komero...
    Hyvä lehti ja tulee tilattuna.
    Tosta ysärilehtien hehkuttaminen kyllä jaksaa ihmetyttää, kuinka nyt taso on jutuissa pudonnut. Silloin sai joka autoesittelyn alussa lukea yhden sivun verran kyseisen automallin historiasta eri moottoreineen ym...
     
  6. faikku66

    faikku66 Double Gearhead

    Ei kiinnosta Challengerit ni en muista,mutta korjataan sitten coupe-Dartteja(Challenger/Cuda) esitellään lähes joka numerossa.Onko nyt hyvä mieli?
     
  7. 69

    69 Gearhead

    Minusta 30-luvun voortteja, harvinaisella 350 chevyn koneella on lähes joka numerossa.
     
  8. salepia

    salepia Gearhead

    Lopetin tilauksen, tämä numero oli viimenen silaus.Ei mitään tekniikka-artikkeleita-suomikustomit juuri sitä kasarishaissea mikä oli tänne ominaista ja luulin näiden jo loppuneen- moottoripyörät ja muovimallit vähän niinjanäin jaksaako lukea-Darryl Starbird ainoo hyvä juttu-hotrod, carcraft yms. kotiin kannettuna 2 vuotta 24 numeroa 68$.
    No en mä -80 luvun lehtiäni pois heitä vielä kuitenkaan.
     
  9. Squarebird

    Squarebird 1st gear

    Ehkä siun pitäisi alkaa tehdä omaa lehteä. Siitä tulisi varmaan, jos ei nyt ihan maailman paras, niin Euroopan paras kuitenkin :odroll: Noi amerikan lehdet onkin ihan jotain muuta kuin täällä Euroopassa on totuttu - paperin laatu uskomattoman hienoa, eikä ainuttakaan mustavalkosivua :wink: Vinkiksi muuten niille, jotka täällä kärkkäästi aina arvostelevat toisten tekemisiä, tuokaa omat kädenjälkenne näytille vaikka tänne overdrivelle, niin arvostellaan sitten porukalla niitäkin :lol: Vai löytyyköhän niitä edes ainuttakaan. Vicken kasarihenkiset ja nostalgiset mattakustomit ovat kuin ajalta, jolloin Suomi-ukot vasta pääsivät kunnolla kustomoinnin makuun. Nykyäänhän tulee jo maailmanluokan kustomeita perähikiältäkin... Respektiä Vicke!
     
  10. -JJH-

    -JJH- Gearhead

    No, kyllä mä ainakin voin hyvällä omallatunnolla sanoa esmes van Goghin teoksia läheltä kattelleena aika pa*kannäköisiksi kötöstyksiksi, vaikken mää itte osaakkaan maalata - lue: se, että oma tuotos ei välttämättä ole parempi kuin toisen, sen ei pitäisi vielä kai viedä arvosteluoikeutta pois?

    -JJ-
     
  11. Squarebird

    Squarebird 1st gear

    Totta mooses voi arvostella, mutta ehkä olisi fiksua pysyä edes jollakin tavalla asiallisella linjalla. Jos toisen tekemiä autoja haukkuu julkisesti kasaripaskoiksi, niin eipä siinä oikein asialinjalla olla. Itseasiassa menee enemmänkin säälin piikkiin :oops: Rakentava palaute on aina parasta. Ja kuten edellä mainitsin, tuokaa niitä omia rakennelmia näytille vaikka tänne overdriveen, niin jää nähtäväksi palautteen taso. Kaikki ei voi miellyttää kaikkia!
     
  12. oolanti

    oolanti Gearhead

    Pikkuisen Darryl Starbirdistä, lämminhenkisestä miehestä. Tapasin legendan ja hänen viehättävän vaimonsa 2011 Elmiassa. Keskustelin pitkän tovin pariskunnan kanssa. Kaksi asiaa, joista Darryl oli erityisen kiinnotunut, nousivat eniten esille keskustelun aikana: Suomen käymät sodat Neuvostoliiton kanssa ja V8-Magazine. Mies oli kovin yllättynyt siitä, että piskuinen Suomi on pystynyt pistämään niin hyvin kampoihin jättiläisvaltiota vastaan, se oli selvästi pariskunnalle liikuttavakin asia. Toisekseen elävä kustomlegenda oli yllättynyt siitä, että Suomessa on ilmestynyt vanhoihin jenkkiautoihin liittyvä julkaisu jo 70-luvulta lähtien. Lopuksi Darryl pudotti pommin, hän halusi mukanani olleen uusimman Veekasin, johon pyysi omistuskirjoitukseni! Lehti päätyi Starbirdin museoon. Kaikkea on tullut koettua ja nähtyä vuosikymmenten ajan harrastuksen osalta, mutta tämä tapaus nousi omissa kokemuksissani TOP-listan kärkipaikoille. Kiitos, että sain jakaa kokemukseni :D
     
  13. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Hyvä lehti taas kerran, jatkan edelleen tilausta 8)
     
  14. 6PPC

    6PPC Double Gearhead

    Omasta mielestäni V8:in tavoitteena on saada kaikkiin Suomen jenkkiautoihin Chevyn 350 sb , olisi sitten helpompi tehdä mainostajien kanssa yhteistyötä, kun voisi mainostaa vaan Chevyn 350 sb viritysosia (kun ne on niin ihanan halpoja.) Tässäpä päivän salaliittoteoria
     
  15. MarkoT

    MarkoT 2nd gear

    Jos nyt tolle linjalle haluat lähteä ni kyllä mullekki kelpais 350cid tohon Chevelleen, mut ei oikein löydy käytettynä alle tonnin hintaluokalla, ja ei siinä 350:ssä ole mitään vikaa erittäin hyvä yleismoottori.
     
  16. 69

    69 Gearhead

    Siinähän se vika tuli, yleismoottori. Hyvä Chevelleen mut kun se tungetaan liian usein erikoisimpiin laitteisiin.
     
  17. hyde

    hyde Gearhead

    Mikä tämä uusi kustantaja oikein on. Minulta loppui V8 tilaus syyskuuhun tänä vuonna kun sellaista tarjousta alkuvuodesta tyrkkyttivät.
    Tiesivät varmaan että kustantaja vaihtumassa ja olen varma että kyse oli määräaikaistilauksesta. No ei mennyt kuin tovi niin tuli V8 lasku jotain 60€ kestotilauksesta joten otin yhteyttä uuden kustantajan asiakaspalveluun ja katkaisin tilauksen. Varmistin vielä että myös viimeisin numero on maksettu kun niillä on tapana laittaa lasku vasta sen jälkeen kun uuden tilauskauden eka numero on jo tullut. Kaikki oli maksettu mitä pitikin. No meni 2-3 viikkoa niin tuli karhukirje että maksakaa toin 60€ ja korot. Taas otin yhteyttä kustantajan asiakaspalveluun ja minulle kerrottiin että on tapahtunut oikein valitettava virhe tilaus/laskutus tiedoissa eikä karhusta tarvi välittää.
    No vittu,tänään sitten tuli perintätoimistolta kirje että maksakaa nyt tuo V8-lehden tilaus välittömästi..Nyt otin sitten yhteyttä perintätoimistoon ja annoin kyllä tulla aika vuolaasti ja jälleen kerrottiin että perintä minun 'asiakasnumerolla' on eilen peruttu eikä tarvitse välittää..Seuraavaksi varmaan ovikello soi ja pari 'kaappia' kyselee kuulumisia..

    Vaikka toi perintä olisikin peruttu niin ole nyt sitten eka kertaa saanut 'asiakasnumeron' perintätoimistoon joten mitenköhän mahtaa olla luottotietojeni laita...

    :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
     
  18. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Eipä lähde luottotiedot tuollaisesta.

    Eikö ole muuten kumma, että kun näitä "valitettavia virheitä" tulee, niin ne menetykset kohdistuu aina asiakkaaseen päin? Minulle tuli viimeksi perintäkirjettä vakuutusyhtiölle muka maksamatta jääneestä vakuutuksesta. Loppujen lopuksi selvisi, että olin maksanut liikaa vakuutusmaksuja ja pari seuraavaakin laskua pystyi kuittaamaan niillä. Tietokoneen tekemä virhe... :odroll:
     
  19. Rust Devil

    Rust Devil Gearhead


    Mulla sama homma,tänään tuli toinen karhukirje,soitin taas asiakaspalveluun ja ne pahoitteli kovasti tapahtunutta.
    Sano laittavansa yhen V8 numeron tulemaan ilmaiseksi.
     
  20. NURMALE

    NURMALE 1st gear

    Mulle vastattiin kans ihan samoilla sanoilla kuin rust devilille kun kyselin toisen maksuhuomautuksen jälkeen taas että mitä vittua ?
     

Kerro tästä muillekin!