ihmeellisiä ostajia taas liikkeellä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja steelofamerica, 4.4.2010.

  1. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Parilla asiallisella kaverillakin prepaid jatkuvassa käytössä. Totta on kyllä että prepaideista suurin osa noita halitulivittuja.


    Yhtä paljon on varmaan kauppoja jääny tekemättä 0400 kanssa kun 046 tms.
     
  2. Todennäköisesti. Itselläni on Saunalahden liittymä
     
  3. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead

    Oliskohan menekkiä sellaiselle kääntöpalvelulle jossa sais valita numeron listasta joko 010 tai 020 alkuiseksi ja sit niistä numeroista soitettaessa näkys firman nimi.

    Ja siten et pystys olemaan useampi numero jotka kaikki soi yhtäaikaa eli joku jolla oli aikaa sais vastata ja sit jos vois määrittää automaattisesti ajan jolloin menee suoraan vastaajaan parin soiton jälkeen jolloin puhelimet vois olla päällä vaikka äänettömällä eli jos joku haluisi vastata niin pystyis
     
  4. Ville.

    Ville. 2nd gear

    Eiks nollakakkosel? Oo just tullu tän mallinen palvelu yrittäjille?
     
  5. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Sekin vois säikäyttää jos joku soittas lankapuhelimesta. 02 tai 09 alkunen :S


    Tai 09-alkuset tais olla vielä lähiaikoihin asti lehtifirmojen suosiossa kuten myös rovaniemen suunta.
     
  6. Jokeri

    Jokeri Double Gearhead

    Perustappa firma niin tiedät. Jos firman puhelinnumero on joku rekisteristä löytyvä, niin kohta soittaa miljoona "tarkistetaan sun tiedot vain tänne meidän rekisteriin"-nettinäkyvyyttä kauppaavaa firmaa ja lähettää tonnin laskuja tyhjästä.
    Noin hieman karrikoiden mutta kuitenkin.
    Jostain kumman syystä ne ei ole kuitenkaan mulle soittanu vaikka 2 vuotta melkein ollu firma ja puhelinnumero on ihan ytj:stä haettavissa. Ehkä mä vaan en ole varteenotettava huijauskohde, mikä tuntuu aika pahalta ettei ne luota että mulla olis rahaa mitä voi huijata. :oops: :oops:
     
  7. solar4

    solar4 2nd gear

    Onhan näitä mobiilivaihteita useimmilla operaattoreilla ja niitä saa sekä 010/020 alkuisena, että normi matkapuhelin-suuntanumerolla. Tuppaavat vaan kustantamaan yritykselle melko runsaasti ja ovat useimmiten vielä maksullisia soittajalle.

    Aikaisemmassa työpaikassa muutama asiakas kiukutteli soitettuaan 020 alkuiseen ja jouduttuaan maksamaan muistaakseni 12cnt/min. Kuulemma törkeää rahastusta, mutta tuosta ei latiakaan firmalle tullut, operaattori veti kaikki välistä. Ja vaikka olis tullutkin niin onhan toi valtava 7,20eur tunnissa.
     
  8. jarikoi

    jarikoi 2nd gear

    samanlaisia paskanjauhajia soittaa oli prapaid tai normi liittymään viittaava nro., melekein vois sanua jotta paremmin tullut kauppoja prepaid soittajien kanssa...

    3 viimesintä soittajaa ollu >
    040... jauhaa asiaa puolituntia, kysylee asiallisesti mitä kuuluukin, hinta tuntuu olevan ok, tulee tänään hakemaan kunhan saa jonkun kuskiksi... ei tullut

    046... moi, vieläkö on, millon seuraava leima, tultas huomenaa klo 11 hakemaan, tulivat klo 11 ja löivät rahat tiskiin.

    040... tarjoaa mopoa vaihdossa, ois kuulemma helpompi markkinoida eteenpäin, ostohaluja ois, rahaa ei kuitenkaan löyry...
     
  9. No H2O

    No H2O Gearhead

    Mulla on prepaid ihan vain siksi että tuo henkilökohtainen numero on ollut käytössä NMT-ajoista asti... En halua että se numero joutuu sen laajempaan levitykseen yms. koska koen sen aika henkilökohtaiseksi asiaksi.

    Prepaidia voi huoletta jakaa kaikenlaisille "mikael friedlaineille", vastaan kyllä jokaiseen puheluun ja viestiin joita tohon prepaidiin eksyy...
     
  10. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead

    Johonkin missä ei lue, et sisältää kolmansia osapuolia voi laittaa oman numeron, mut sit muualle kuten nettiX palveluun laitoin työ numeron
     
  11. reynolds

    reynolds 3rd gear

    Ja minulle on sitten aivan turhaa soitella 045....046...ym.paskanumeroista/prepaidnumeroista....Ei ole pelkoa,että vastaan mihinkään tuollaisiin numeroihin :lol: ...Annan joko puhelimen soida rauhassa,tai painan vaan hälytysäänet pois...tai...Jos olen oikein kivalla päällä,niin lyön luurin korvaan aivan surutta :-? ...
     
  12. muthafukka

    muthafukka 1st gear

    ja-ha täytyy siis ruveta käyttämään sitä ruutu 29 ruutu kikkaa, totta puhuen kyllä täytyy kaupan käydä tänä päivänä raju-ilman tavoin jos voi valikoida puhelut joihin vastaa, voihan aina toki lähetellä kuvia kuvien kerääjille...ja vastata pommareihin ja teksti ym-viesteihin siellähän ne hyvät kaupat vasta muhiikin..
     
  13. reynolds

    reynolds 3rd gear

    Niin...mutta kun tuollaisista edellämainitsemistani numeroista tulee soittoja....Vaikka mitään ei ole edes myynnissäkään :eek: :odroll: ...Niin miksi niihin sitten pitäisi vastatakkaan.?. :odroll:
     
  14. Ai jumalauta! :D

    Mul on 045-alkuinen numero. Ei ole prepaid toki, mut ilmeisesti paskanumero. Mut kiitti vinkistä, en soittele sulle vaik sul sattuis jotain kiinnostavaa olemaankin myynnissä. En kyl soittelis muutenkaan, sillä olen näistä ostaja- ja myyjäketjuista tullut ymmärtämään että olis tavallisen vaikeaa joka tapauksessa.

    Tiedustelin jossain vaiheessa et minkälainen diagnoosi sulle on annettu. Et vastannut. Olisin halunnut vain vertailla. Sorry ot
     
  15. kingsway

    kingsway Gearhead

    Valtion puhelinnumerot alkaa nykyään usein 029. Eivät ole lankaliittymiä.

    Edit: Muutin lainauksen, kun kämmäsin sen ensin.
     
  16. Ville.

    Ville. 2nd gear

    Olen siis huomattavasti paljon parempi ihminen nykyään kun on 044-alkuinen numero. Aikaisemmin on ollut 045 ja 046 alkuiset numerot ilman prepaideja
     
  17. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead

    Missä/millä se muuten oli noi "prepaid" alut ihan lasku numeroissa??
     
  18. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    0295 esim ELY-keskukset ja TE-toimistot.
    On muuten hankala saada tiettyjä ihmisiä kiinni, kun tuommoisesta numerosta soittaa.

    Onkos poliisilla 071 tms. Sekin lauantai-iltana kesken saunan vähän ihmetyttää :D
     
  19. jariha

    jariha Double Gearhead

    :wc: kannattaa teijän jotka ette halua myydä tavaraa soittavalle asiakkaalle vaan jätätte vastaamatta ni laittaa myynti-ilmoon vain ohje savumerkkien käytöstä?

    ps. olen muuten asioinut erään noista kapinaa lietsovista myyjistä kanssa ihan 0440(dna)-alkuisella numerolla joka ei ole koskaan ollut prepaid, hyvin vastaili :rotfl:
     
  20. jariha

    jariha Double Gearhead

    045-saunalahdella ja jollain soneralle nykyään kuuluvalla? nykyään näkyy sonera antavan noita 046-alkuisia numeroita ihan uusiin oikeisiinkin liittymiin :wink:
     

Kerro tästä muillekin!