Tbi pannun ihmettelyä->

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja arskatehtaalla, 19.11.2014.

  1. smuige

    smuige Gearhead

    käytä tbi:n omaa pönttöä, se on erillainen. Kaasariversioissa ohjaillaan alipaineilla noita venttiileitä, tbi:ssä ei mene kuin yks letku tankille ja yks läppärunkoon ellen kovin väärin muista.
     
  2. maddis

    maddis Gearhead

    Läppärunkoon menee kaksi putkea. Siellähän on paineensäädin läppärungossa ja pumppu painaa tavaraa kokoajan läppärungolle ja paineensäädin rajoittaa paluuta jotta saadaan haluttu paine.

    Täytyy etsiskellä jostain tuo TBI:n purnukka. Arvelinkin että kaasarimallissa on erilainen.

    Edit. Niin tietysti puhuit tuosta aktiivihiilipurnukasta. Sotkin taas asiat.

    Tutkailin lisää ja totesin, että mullahan on liian vähän putkia tankissakin kun on vain yksi lähtö ja yksi paluu. Tuo aktiivihiilipurkki tarttee omansa myös

    edit 2. Otin sen imuputki/anturi-hässäkän irti tankista. Lähti yllättävän helposti kun keksi kuinka se tapahtuu. Siinä on valmis paikka kolmannelle putkelle joten taidan laittaa siihen kolmannen putken paluuputkeksi. Putki, jota aattelin käyttää paluuna, onkin tarkoitettu tuota höyryjen imemistä varten ja olikin ahdistettu sen verran ettei olisi toiminutkaan paluuputkena. Nyt alkaa homma vähitellen selkenemään.
     

Kerro tästä muillekin!