2gen camaron alustaa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja bbcamaro73, 25.11.2014.

  1. bbcamaro73

    bbcamaro73 1st gear

    moro tuoreena sivustolaisen kyselen mielipidettä ootteko laittan
    tollasee 2korisee camaroo keulalle uretaanipuslat vaiko tavalliset
    saatavana on sitte sen seuraavaki sorttii pst:llä saatavan koko sarja helat ja nivelet (tavallisen ja polygrafite eikös se oo sama ku uretaani)
    sitte toine kyssäri onko kukaa oikeesti kadulle laittanu hammastankoo?
    siis muutaki kuin summitin sarjoi ? :-?
     
  2. Mutku

    Mutku Gearhead

    Polygrafiittiset ja polyuretaaniset on normikäytössä yhtä kovat/jytyt, mutta ne polyuretaanipuslat alkaa narista ennen pitkää. Polygrafiittiset voitelee itseään, eivät ala narista.

    Ite laittasin juuri ja vain tuon narinan takia polyGRAFIITTISET. Ennemmin laittaisin kumiset kun polyURETAANISET. Syynä vain ja ainoastaan tuo narina.

    Jos tuo narina ei ole "mitään", niin ihan sama, sorvatkoon jenkkijoonastuuninkitimo vaikka puslansa alumiinista.


    PS ´73 Camaro isolohkolla on muuten aikas tosi hieno harrastekampe. Respect.
     
  3. jakulepi

    jakulepi Double Gearhead

  4. max

    max Double Gearhead

    Laitoin myös 2-gen Camaroon polyuretaanipuslat,ja alkuun ne narahteli mutta pikkuhiljaa hiljeninät.Jollain perversillä tavalla pidin tästä narahtelusta.Jos nyt tekisin homman uudestaan, niin olisin kyllä jenkkijoonastuuninkitimo,sillä laittaisin apurungon taaimmaiset puslat alumiinista.
     
  5. bbcamaro73

    bbcamaro73 1st gear

    noihin polygraafisii olen kallistumassa .. rungon heloista tiedä
    amerikan joe jo yhdistänyt rungot eli rautaa alustassa on ja takan ne lehtien alle tulevat (en muista nimee) ilmaiskarein.
    edessä näkyy olevan moroson drag..iskarit ihan hyväl mallil jo mut noi helat päivittää ja sitä ohjausta miettien .. noo voihan sen myöhemminki vaihtaa hammastankoo kuulemma ongelma tulee aurauskulmissa keulan joustaessa?varmaan totta jos asentaa väärään korkoon saattaa yht.äkkii ollakki haritusta/aurausta ihan kivasti
     
  6. vierailija3

    vierailija3 Gearhead

    Toi hammastanko kiinnostais muakin.Itsellä -75 trans Am työn alla. Onkohan sitä hammastanko muutosta kukaan tehnyt?
    Pystyisköhän olka-akselit vaihtaan puolelta toiselle ja sais
    hammastangon etuakselin takapuolelle...kellään kokemuksia?
     
  7. pecu_83

    pecu_83 Gearhead

  8. Make.S

    Make.S Gearhead

    jeggulalla ja summitilta löytyy vaikka millaista alustan osaan comeroihin, helppoja autoja osien suhteen. Hotchkis, koni ym...Kyllä varmasti saa toimivan alustan rakennettua.
     
  9. vierailija3

    vierailija3 Gearhead

    Joo onhan noita valmiita settejä, mutta onko kukaan sovittanut esim. Volvon tai jonkun muun kinnerin hammastankoo?
    Ymmärsin, että tän ketjun aloittajakin kyseli sitä...
    korjaa, jos oon väärässä!
     
  10. Make.S

    Make.S Gearhead

    Kysykääs Mikko V:ltä. Ajelee driftinkia 2gen camarolla ja siinä ilmeisesti ohjaus ja alusta kunnossa. Voi tulla muutakin asiallista neuvoa...
     
  11. MikkoV

    MikkoV Gearhead

    Kevyt etupalkin modaus ja hammastanko kiinni niin taakse kuin saa, alatukivarsiin nähden, niin aika hyvin on geometriat kohdallaan. Itse teetin Karpiolalla 240 Volvon tangosta "pitkäiskuisen" kun oli tarve saada pyörät kääntymään 2x enemmän kuin normaalisti, rullamitalla selvinnee paljonko vaatii liikerataa että pysytään normaalirajoissa.

    Mä laitoin jostain syystä kulmavaihteen hammastangon ja rattiakselin väliin, mutta kai sen rattiaksilan etupalkin läpikin vie jos sopivat pakosarjat. Jos joku samaa toteutusta miettii kuin mä niin 2200 mazdan pakussa oli ainakin ihan järkevä kulmavaihde.

    [​IMG]

    Tulipellistä runkoaisojen etupäähän tulevat jäykisteputket vaikuttanee aika paljon, jos etupäähän jäykkyyttä haluaa.

    Siis noi missä mulla iskarin yläpäät.
    [​IMG]
     
  12. bbcamaro73

    bbcamaro73 1st gear

    juu tota tarkoitin ja yllä onki mainio esimerkki...
    jos sais viel ympättyy tehostavan ain paree ..
    ja katsastus miäs viel tyytyväíne ni kaikki hyvin :D
     
  13. vierailija3

    vierailija3 Gearhead

    Onkos tähän tullut mitään päivityksiä, kukaan tehnyt tota kombinaatiota?
    Mites vaikka Opel Omegan tehostettu simpukka tohon?
     

Kerro tästä muillekin!