Suomalaiset Latolöydöt / Metsäautot / Tallien aarteet...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Anonymous, 6.3.2003.

  1. rakkari

    rakkari 3rd gear

    tämähän on kelpo viihdettä kun kateelliset vinkujat jotka ei ole koskaan oikeessa paikassa oikeeseen aikaan tehdäkseen puol ilmasesta paskakasasta kelpo tiliä.. "nimimerkillä" osta lähes ilmaseksi ja myy kalliilla ja reilulla katteella..:-D :-D jep ja sipsit ja juotavat on hollilla
     
  2. Tuplawee

    Tuplawee Gearhead

    Tällainen sattui myös silmiin "jossain päin Suomea", huono kuva kun on kännykällä kaukaa otettu ja suurennettu:
    [​IMG]


    Onkohan tämä sama -58 Mercury, joka oli joskus alkuaikojen veekasissa?
     
  3. palontie

    palontie Double Gearhead

    Missäs se neropatit sitten menee raja milloin löydön voi myydä tai jopa hiukka enempi laittaa myyntihintaa?Tässäkin oldssi farkussa kumminkin on paikkoja käyty läpi ja ruostekohdat rehdisti kerrotu.
     
  4. Clipper

    Clipper 3rd gear

    Tuollainen Mercury olis mulla joutilaana "löytökunnossa" jos joku tuntee suurta omistamisen halua...
     
  5. palontie

    palontie Double Gearhead

    Eli löytökunnossa ja siis samalla hinnalla jolla itse hankit?
     
  6. T.U.P

    T.U.P 3rd gear

    Näitä näkyy välillä. Jostain kuivasta suulista ostetaan/saadaan hyväkuntoinen aihio omalle "laanille" sateeseen ja taivasalle seisomaan odottamaan vuoroaan kymmenen muun ikuisuusprojektin kanssa. Näinhän ne autotarhat syntyy, mitä sitten perikunnat lopulta myy.

    Autoja voi harrastaa niin monella tyylillä...
     
  7. 12345678910

    12345678910 Gearhead

    Jatketaanko jo aiheesta?

    Löytyi metsästäjän vihjeen perusteella Bedford PU/Truck vaimikäseoli.
    Vuodesta `59 ollut ilman kilpiä samoilla sijoillaan...joutihan toi jo pellon laidasta kivirauniosta.

    Pari vko sitten tallin pihalle roudattu (siirreltävän telineen päälle & pressujen alle) ja tällä viikolla saan kantakortin Postissa!
     
  8. audiq

    audiq Gearhead

    Hienoa! Kannattaa varmaan öljyt vaihtaa ennen kuin ottaa ajoon. :) Ei vaan, tuollaisista olisi kiva nähdä kuvia!
     
  9. Gottlieb

    Gottlieb 3rd gear

  10. Jonimac

    Jonimac Gearhead

  11. TN

    TN 3rd gear

    No ohhoh, todellinen löytö, tollaselle nyt luulis löytyvän pelastaja alle aikayksikön.
     
  12. 12345678910

    12345678910 Gearhead

    ^^Oisko toi Haapaveden tienoilta otettu kuva...ainakin kevväällä tollainen tais olla erään tallin pihalla.
     
  13. TN

    TN 3rd gear

    No on sille sitten luvassa valoisa tulevaisuus, mikäli kuvattu erään tallin pihalla.
     
  14. 528

    528 Gearhead

    Tässä tallaisia löytöjä.

    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
  15. late

    late Gearhead

    Itse kävin tuossa pari kuukautta sitten BMW 1502:sen hakemassa erään mökin pihasta. Itse näin sen ekaa kertaa kahdeksan vuotta sitten, jäänyt seisomaan joitain vuosia ennen sitä siihen. Selvitin omistajan ja soitin, kertoi etten ole ainut kyselijä. Vuosien saatossa oli kymmeniä, väitti ettei paljon sadasta jää soittajien määrä. Kaikille oli sanonut, että jätä tarjous, kukaan ei ollut jättänyt. Mutta minä jätin, ja auto siirtyi trailerilla pois sijoiltaan. Välillä tähän jenkkiharrastukseen pieni poikkeama sallittaneen, ja mielessä on jopa käynyt, että jos vaikka käyttöautoksi jättäisi sen.
     
  16. rahikainen2

    rahikainen2 2nd gear

    mikä hytti ja missäpäin? ja joutilas?
     
  17. Popular-54

    Popular-54 Gearhead

    Eikös noi molemmat ole niin sanottuja hävittäjä fordeja?
     
  18. Puli-Song

    Puli-Song Gearhead

    Keulan pellit näyttäs olevan hävittäjästä. Kumpikaan hytti ei.
     
  19. juhapih

    juhapih Double Gearhead

    Laitanpas tähän kuvan muutaman vuoden takaa Hämeen sydämestä... Ei, en kerro missä lepikossa tämä sijatsee... Ei ole mun... Joku voi tunnistaa..

    [​IMG]
     
  20. trukki306

    trukki306 Gearhead


    tämä on sitä oikeaa suomalaista säilytys tapaa.. :eek: kun ei itse halua/kerkiä/osaa/viitsi, yms.. laittaa niin seiskööt siellä metsässä "turvassa".

    näitä kohtaloita on ikävän paljon lojumassa ties missä pusikoissa ja ladoissa, eihän tuotakaan kukaan haluaisi kunnostaa..eihän !!? :lol:

    noh, jokaisella on oikeus tehdä niinkuin tykkää... :wink:

    tai sitten tuo on jonkun keskeneräinen trojekti.. toivottavasti
     

Kerro tästä muillekin!