Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. INVICTA

    INVICTA 3rd gear

  2. simeoni

    simeoni Double Gearhead

    2002 olis saanu monia muitakin autoja 50% halvemmalla kuin nyt, jännä nähdä mitä nää romut maksaa 2025...
     
  3. GRA-55

    GRA-55 1st gear

    Viisi vuotta sitten tuollanen 140 000km ajettu T-birdi piti antaa melkein ilmaiseksi pois että kelpasi kenellekkään. Oli vielä euroopassa rakennettu harvinaisuus digimittaristolla ja muilla herkuilla. Ei ikinä ole ollut niin hiljaista puhelinta kuin tuollaista myydessä.
     
  4. piiparinen

    piiparinen Gearhead

  5. Make.S

    Make.S Gearhead

    Tää oli kesällä jäkessä myynnissä 28K€...
     
  6. Patsi

    Patsi 3rd gear

    Ei varmaan mitään kun ei niillä saa tässä maassa enää ajaa.
     
  7. MaxHeadroom

    MaxHeadroom Gearhead

    Ei taida olla sama... toivottavasti... :-? Se ei nimittäin tainnu olla ihan ehta "tuomari"
     
  8. Make.S

    Make.S Gearhead

    Katoin tarkalla haulla nettiautosta "myydyt" gto:t ja se oli just tolla rekkarilla. Jäi vielä mieleen toi jäätävän ruma ylävesiletku.
     
  9. 383

    383 Gearhead

    Gto väärät sivupelit kajarit jalkatilassa letku viritykset ja syylärin yläpelti noin alkuun kun kuvia kattelin
     
  10. Make.S

    Make.S Gearhead

    Ei ollut aikaisemmin mainintaa mistään aidosta judgesta.
     
  11. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Ilmotuksesta tai sen kuvan että vain toinen kansi olisi tehty. Kannentiiviste, koneistus kannelle.
     
  12. Timmo

    Timmo 1st gear

  13. Bighouse

    Bighouse 3rd gear

    Joku näppärä saattaa löytää oikeat tiedot esiin. Vin. 242379B163211 :D
     
  14. M

    M Gearhead

    Vin koodin mukaan 8-koneinen 1969 2d HT GTO valmistettu Baltimoren tehtaalla.
     
  15. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    Ketähän tässä kusettaa ja ketä? Eihän noi hinnat voi pitää millään paikkaansa? Yläpään tiivistesarja ja sit erikseen tiivisteet? Jos toi kaveri on oikeasti maksanu ton verran ni sen pitäs hakee rahat pois tuolta korjaamolta.
     
  16. JnZm

    JnZm Gearhead

    OT : Jos veikata pitää, niin ei ihan vielä 2025, mutta 2040 varmaan jo melko paljon edullisemmin. Syynä harrastajakunnan harveneminen, jo nyt enemmistö tapahtumissa kulkevista vaikuttaa pyörivän siellä 50v ja ylöspäin tuntumassa. Nämä jenkit ovat olleet heille nuorempana "se" juttu, enkä ihmettele, ovathan nämä olleet aikanaan hyvin edistyksellisiä autoja. Kun nyt 18-30 -vuotiaat lähestyvät viittäkymmentä niin valinnanvaraa löytyy paljon enemmän, ja jos nuoruudessa hienoja laitteita ovat olleet 500hp perhefarmarit ja mega-turbo-JDM-autot niin nämä vanhat jenkit saattavat jäädä kakkoseksi kun pitää nostalgioida ja päästä kovaa ja näkyvästi.

    Tai minun tuurilla nämä hinnat tuplaantuvat 10 vuoden välein ja jää ne haaveautot haaveiksi... :wc:
     
  17. Bighouse

    Bighouse 3rd gear

    Noinkin se saattaa mennä... Toisaalta tämän päivän mega-turbot, M5, AMG, jne. pitävät sisällään sellaisen määrän elektroniikka, että monen tietotaito ei riitä auton räpläämiseen/ajossa pitämiseen. Vaikka testerin saakin satasella, aika harva saa auton kuntoon sen kanssa. Eli haluja olisi harrastaa, mutta ei pysty jos kukkaro ei ole kunnolla kunnossa.Osia taidetaan enemmän vaihtaa kun korjata. Tai sitten se ei mene näinkään......
     
  18. Make.S

    Make.S Gearhead

    Jenkkilotjat never die...
    Luulen että hinnat ei kovin helposti lähe putoamaan näissä halutuissa malleissa.
     
  19. Kurko

    Kurko Double Gearhead

    Kun tuntuu jo että viisitoista-kaksikymmentä vuotta vanhoja ässämersuja ja 7-Bemareita on vaikea pitää ajossa. Noissa mitä Nettiautossa kaupataan "hyvinä yksilöinä" tuntuu ihan järjestään olevan milloin imuovi paskana, milloin mikäkin ohjausyksikkö vilkuttelemassa valoa kojetaulussa sun muuta.

    Äkkiä se mielikuva presidenttitason kyydistä haihtuu kun pitäisi ilmajousitus korjata ja 300 tuhatta ajettu laatikko huuhdella. Ja yllätyksenä tulee myös 235:sten renkaiden hinta. Lopputulemana onkin sitten kiinalaisilla muovirenkailla lipsutteleva lintta missä ei oikein mikään toimi kunnolla.
     
  20. rb

    rb Double Gearhead

    Yks tuttu totesi hyvin, että noissa ns loistoautoissa vain sillä ensimmäisellä omistajalla on varaa pitää se auto kunnossa.

    Joku vuosi sitten yks tuttu Sulo Vileeni hommas itselleen 750 Bemarin kun kerran halvalla sai. Hetken oli kivaa mutta ei aikaakaan, kun koetaulussa paloi enemmin valoja kun joulukuusessa.

    No milläs semmosta sitten katsastat ja kun korjaamoiltakin tuli semmoista kustannus arviota mikä olisi ylittänyt auton ostohinnan, niin siellä se Bemari varmaan kotikuusen alla pötköttää katsastamattomana edelleen.
     

Kerro tästä muillekin!