KITT-vanne+pöläri mistä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Renkaat ja vanteet', aloittaja TempestSTW, 3.12.2014.

  1. TempestSTW

    TempestSTW 2nd gear

    Tuli vaihdettua käyttisaabbi -83 mustaan trans amiin johon on pakko saada KITT-tyyliset vanteet, olen jo googletellut läpi ja ns alkuperäset aluvanteet ns alkuperäsillä mustilla pöläreillä maksaa suomeen tuotuna 2500 €. Eli jos joku on ja varmasti on, toteuttanut saman jo suomessa jollain käypäisellä ja näköisellä yhdistelmällä tai mistä saa suomesta, niin ilmoitelkaa. kiitos. Sommittelin tässä jo turbo wheels- aluihin 12" pölykapseleita mastonilla maalattuina mutta ei näytä samalta. Jos jollain on myynnissä vastaavat niin ostan.
     
  2. M

    M Gearhead

    Aika hiljaista on täältä löytää noita. Niin kuin itekin huomasit, ovat maailmallakin haluttuja ja hinnoissaan. Noitahan on sitten 14" ja 15" koossa. eBay:ssa voi joskus käydä tuuri. Vanteen nimi on Turbo Cast.
     
  3. Hinaaja

    Hinaaja Gearhead

  4. janiluo

    janiluo Gearhead

    Mulla on pari sarjaa 14" Turbo Castejä ja pari sarjaa kapseleita.
    Toinen satsi tulee omaan käyttöön mutta toinen voisi olla myynnissä.
    245/60-14 Renkaiden löytäminen onkin sitten toinen juttu...

    t. Jani
     
  5. smuige

    smuige Gearhead

    89 camryn pölärit+kilikali=WIN
     
  6. M

    M Gearhead

    Hah, Smuigelta hyvä vinkki. 15" Turbo Castit on harvinaisemmat. Tosin TA:ssa oli juurikin se koko.
     
  7. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Jos haluat punaiset vilkkuvat etuvalot niin multa löytyy. O468872152
     
  8. TempestSTW

    TempestSTW 2nd gear


    Pistätkö jotain hinta-ajatusta? 15" olis kyllä ollut mielessä mutta jos mukavaan hintaan myyt. rebel58 en kehtaa vilkkua laittaa :D Itelle uutta manuaalivaihteinen kasijenkki, on muuten yllättävän rivakka peli vaikka 305
     
  9. reynolds

    reynolds 3rd gear

    Näin OT:nä tähän KITT keskusteluun,liittyen siihen punaiseen keulassa olevaan scannerivaloon...Niin muutama vuosi sitten täällä Kouvolan seudulla liikkui tuollainen musta Pontiacci,jossa oli edessä se liikkuva punainen valo...Se auto tuli minua kerran pimeällä vastaan,ja oli vaan se punainen valo päällä (Sitähän ei kaiketi saisi edes käyttää Suomessa.?.)...Mutta kyllä näytti ihan samanlaiselta,kuin se Ritari-Ässä TV-sarjan autokin...Näin myöhemmin parkissa tämän vastaan tulleen Pontiacin,niin hyvin oli keula onnistuttu tekemään aidon näköiseksi 8) ...Sitä en kehdannut kokeilla,että jutteleeko se minulle.? :lol: . Eikös näihin tämän korimallin Pontiacceihin saa lähes kaikki ne kilkkeet,joilla siitä saa tehtyä "identtisen" Oikean KITT:in kanssa...
     
  10. nixon

    nixon 3rd gear

  11. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Minkä noista?
    Here is the breakdown with all out of the mold prices: Pilot dash $400, 2 and 4 season dash $500. Noses $500. Wheels $500 in primer, pods $150, lower console $150, overhead consoles $100. Custom finishing in primer ready to paint will double the prices. Thanks.

    Tossahan noi hinnat on selitetty. :odroll:
     
  12. janiluo

    janiluo Gearhead

  13. nixon

    nixon 3rd gear

    Minkäkohän hinnasta on puhetta vannetopikissa. Hirveen kalliit muuten.
     
  14. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Oho, niimpäs olikin. Etusivulta itse tähän tulin, enkä sen tarkemmin katsonut.

    Jäin itse vaan selailemaan netistä kaikenlaista KITT-roinaa. :oops:
     
  15. JJ

    JJ Gearhead

  16. RooZe

    RooZe 2nd gear

    Jos käyttöis jotain tiheäripaista tavis vannetta modattuna ja tekee siihen baby moonikapselista, tai muusta vastaavasta tohon kuvun. Voi mennä hankalaksi, mutta, ehkä jos kovin haluaa niin yrittää voi..
     
  17. RooZe

    RooZe 2nd gear

    Tai katsoo peltivanteen mihin saa kohtalaisen ison pillerin, modaa sen , ja hitsaa ripoja itse vanteeseen.. :D
     
  18. janiluo

    janiluo Gearhead

  19. EVO X

    EVO X Gearhead

    [​IMG]

    Noista Mersun 15-reikäisistä orkkisvanteista sais vähän saman tyyppiset tehtyä maalaamalla. Jakohan on 5x112 joten adapterin vaatisi. Hinnathan näillä on kympeistä pariin sataan.

    esim. http://www.nettivaraosa.com/vanteet/1954416
     
  20. challenger-70

    challenger-70 Gearhead

    Vaatii lisäksi ne alkuperäiset pitkät mersun pallokartiopultit.Kannattaa tingata samaan kauppaan.
     

Kerro tästä muillekin!