Cutlass -80

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Projektit', aloittaja newpo62, 13.11.2014.

  1. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Saahan tohon koneeseen sen 10-20hv lisää peltisarjoilla ihan varmasti. Muita niin selviä tehonlisäyksiä ei konetta avaamatta saane, jos ei mitään sähköflektejä sun muita lasketa jotka koneen kuormaa pienentää.



    Koneen koosta rekisteriotteessa: Itse ainakin muuttaisin sen paperillekkin oikeaksi kun ei vaadi tuossa tapauksessa ponnisteluja kun sen kokoinen kone ollut mallissa.


    Se on meinaan iso JOS tapahtuu kolari tai muu vahinko ja sattumalta joku äkkää tarkistaa koneen eikä se täsmääkkään. Häviävän pieni mahdollisuus mutta ikävä jos sattuu kohdalle.
     
  2. newpo62

    newpo62 1st gear

    Nyt olisi hattuhylly yhdessä osassa taas, pääsee nahkaa venyttelemään vkl :)
    [​IMG]
     
  3. newpo62

    newpo62 1st gear

    Tähän tarvitsen vinkkejä / neuvoja , mikä tässä on oikea marssijärjestys ?
    Onko ollut 4,3 vai 5,7 diesel alkujaan , sitä en tiedä . Jostain pitäisi löytää tieto onko mallisarjaan kuulunut 5,7 bensa .
    Mikä on se taho josta saa paprun , josta käy jarrujen yms samankaltaisuus .
    Jos on jollakin tietoa , etteivät juoksuttas turhan takia .
     
  4. Herje

    Herje Double Gearhead

    Korjaamokäsikirja auttas varmasti. Sen kanssa konttorille
     
  5. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Eihän sillä ole väliä onko isoin kone ollut bensa vai diesel. Täältä saat varmasti vinkit mitä tehdä mutta toisaalta voit kysyä konttoriltakin ja mainita että et ole laittamassa isompaa konetta vaan mallisarjan isoimman.

    Kaikkia malleja ei cutlassista saanut kuin 5 litrasella bensalla ja pienemmällä dieselillä mutta supremea ym sai 5,7 diisselillä.
     
  6. jariha

    jariha Double Gearhead

    jos se on ollu siis alkup D ja siitä jos ei ainakaan siis tilavuuet noouse ja jarrutkin on tikissään ni kyl se siitä :wink: muutostamaan vaan? ittelle riitti ku vei tarpeeksi aiheesta läystäkkeitä konttorille mistä asia selvisi(oli korjaamokirjaa merkittyine sivuineen ja netistä paljon siihen kuulumatonta :D ) ja kaiken se ukko kävi läpi ja kopioi heijän järjestelmiin nyt ollaan "rosenteilla" :rotfl: sulla niit rosentteja ei enää mee ku se oli vissiin jo kertaallleen muutettu?

    rohkeezti vaan kontorille :wink:
     
  7. newpo62

    newpo62 1st gear

    Olin yhteydessä konttorille , ja ei todellakaan kuulostanut nuin helpolle :(

    Tuossa rockauton sivuilta katselin varaosa numeroita jarrun osille 305-350-350 diesel , samaa numeroa antaa ? Eli voisi päätellä olevan samat jarrut.
    Pitää käydä naamatusten keskustelemassa, eiköhän ne koneelta nää vastaavia muutoksia Suomessa.
     
  8. newpo62

    newpo62 1st gear

    Ei nyt suoranaisesti projektiin liity , mutta tilasin kokeeksi kolmea erilaista kangasta Englannista . Ja joulun alla tulee herkistyttyä , ja menin ompelukoneen ääreen :)

    [​IMG]

    edestä :
    [​IMG]

    Takana jätin vetoketjun tuollaisen läpän taakse.[​IMG]
     
  9. LPV

    LPV 3rd gear

    Bongaa kuvista Tom Of Finland :)
    Sairaan hienoja tyynyjä!!!
    Mistä hommasit kankaat?
    Hauskaa Joulun odotusta!!!
     
  10. newpo62

    newpo62 1st gear

  11. Jokeri

    Jokeri Double Gearhead

    Itellä vastaava, 88 buik farkun katastus 403 oldsille.
    Gm heritage centeristä pyysin 77 ja 88 buikkifarkkujen esitteen kopiot sähköpostiin, sen lisäksi rokkiauton, summitin ja oliko jopa delcon nettikatalookista jarruosien osanumerot ja sopivuudet joista kävi ilmi että samat jarruosat on 88 ja 77 buik farkuissa, 88 on tietenkin 307 koneella ja 77 403 koneella. Ja esitteistä kävi ilmi että on saanu autoa sen kokosella motilla ja että ovat silmällä kattoen saman näköiset automallit.
     
  12. newpo62

    newpo62 1st gear

    Ruokakunnan jakauduttua kahtia, autosta voi jättää tarjouksen mikäli on kiinnostusta . Myös vaihto on mahdollista .

    kallela583@gmail.com
    0440700445
     
  13. newpo62

    newpo62 1st gear

    Tulipas kaivettua auto tallista , ongelmana lataus nyt . Työntää 15-16 v, valot ja puhallin päällä . Kun vissiin ollut diesel , ja noita releitä yms on tuol konehuoneessa . Niin tarviis apua latausreleen tunnistamisessa ?
    Tai muuta vinkkiä ko. ongelmaan .
     
  14. newpo62

    newpo62 1st gear

    Kyllähän tuo jo selkeesti on kesärengas keli ?
    [​IMG]
     
  15. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Hieno korimalli, ja oikein bucket seat+console+nahkaralliratti versio.

    Jos olisi mun auto, nii ottaisin heti nuo alaspäin osoittavat kromipakoputkenpäät, sekä roiskeläpät pois.
    Tulisi hieman äijämäisyyttä lisää.

    Saisiko perää laskettua noin 10 cm?

    Hienot takarenkaat…

    Ja mitä tuohon moottorin oikean tilavuuden saamiseen rekisteriotteeseen tulee, niin mene konttorille keskustelemaan jonkun fiksun katsastajan kanssa että mitä tarvitaan, ja vasta sen jälkeen menet auton kanssa sinne. Ei luulisi olevan hankala juttu.
     

Kerro tästä muillekin!