mopar pornoa ?!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Ebody and irony, 26.12.2007.

  1. Jymy70

    Jymy70 Gearhead

    Ihan selvästi otetaan aar cudan hoodista irvistyksiä pois...
     
  2. Miksu.1g

    Miksu.1g Gearhead

    ^ Juuri näin.

    Useimmat AAR hoodit mitä olen nähnyt, niin hoodi irvistää juurikin tosta keskivaiheelta.
    Syynä on tietenkin tehtaalla "väärin" tehty hoodi, joka ei kestä rasitusta mikä tulee kun hoodi lasketaan alas.

    AAR Cudissa on pienemmät (halkaisijaltaan) jouset vakiona kuin peltisissä Barracuda/Cuda pelleissä,
    Silti monet ovatkin ottaneet pois nämä jouset säästääkseen lasikuituista hoodia.

    Sanoisinkin että, jos ei AAR Cudassa "pelti" irvistä, niin se on vaihdettu jossain vaiheessa tai jouset on otettu pois aikaisessa vaiheessa.

    T/A Challeissa en ole tähän ilmiöön törmännyt.

    Alla oleva kuva on eräästä survivor autosta, josta ilmenee oikein hyvin mitä tässä yritän selittää.

    [​IMG]
     
  3. carkoivi

    carkoivi 3rd gear

    Joo noishan oli vielä sitten sellaista vikaa että saranan jousi painoi
    konepeltiä ylöspäin kiinni ollessaan.
    Useimmiten just apparin puolta enemmän.
    No varmasti jokainen joka E-koppasta on ruuvaillu on huomannu miten tarkka
    toi saranan säätö on ja kuinka helposti jää vääntämään peltiä ylös.
    AAR n pelti on ehkä just sen verran ohuempi että nousee kaarelle helpommin
     
  4. Miksu.1g

    Miksu.1g Gearhead

    Joulupukki yllätti ja toi lahjaksi one of one Mopar tuotteen.
    Ihan siinä herkisty, kun paketin avasi. :cry: :D

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  5. Jymy70

    Jymy70 Gearhead

    Tosi magee... onnittelut! Olisi pitänyt vaan asteikko olla 150:sen asti, vai oliko sulla aar-cudassa standard -mittaristo?
     
  6. Miksu.1g

    Miksu.1g Gearhead

    ^ Kiitos.
    Rally mittaristo ~ 150mph
    Eiköhän tuollakin löylyt saa. :wink:
     
  7. Mopar heppu

    Mopar heppu 2nd gear

    Myyn nurkista lasikuitusen R/T hoodin ...menee orgis saranoilla ja on hyvässä maalissa h.500e p.040-5529383
     
  8. Mutku

    Mutku Gearhead

    ^noista konepelleistä vielä, eli mitäköhän ne painaa (ihan mielenkiinnosta vaan pähkäilen, ei muuta):

    - AAR Cudan orkkis lasikuitupelti
    - TA:n orkkis lasikuitupelti
    - vakiopellit (tuskin mainittavaa eroa peltisissä orkkiksissa tasasissa ja RT/Cuda-pelleissä?)
    - nuo aftermarketit lasikuituhoodit

    Hieno tuo Miksun saunamittari. Tuostahan heti allekirjoittanut pellepeloton intoili mielessään kiekkamittarin joka on ilmankosteusmittarista väsätty, heh. Eli kun heittää löylyä, niin vesihöyry laittaa mittarin kimpoamaan rajottajaan/punaselle.... joo, vieläkin näköjään glögiä veressä täällä ;-)
     
  9. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Mulla oli Loviisassa tehty Shaker lasikuitu peitto. Paksu ja hyvin tuettu ja tehty. Heittämällä meni saranoihin. Ei se keveympi ollut kun Cudan plootu.
     
  10. VilleTre

    VilleTre 3rd gear

    Extra kevyt peitto kiinnostaisi..Taitaa R/T pelti olla ainakin 40-50kg?
     
  11. RS23V0E

    RS23V0E 2nd gear

    Raskas T/A -peitto löytyy myös. Made in Finland, sokkakiinnitys ja ainakin keulasta kärsinyt. Samoin racemallin takapaksin kansi taitaa myös löytyä. Kuttaperkkaa, sokilla ja made in Finland.
     
  12. carkoivi

    carkoivi 3rd gear

    Kyllä aika kevyeksi saa kun tempasee muotista vaan ton pintapuolen ja siihen kevyt tuenta.
    Eipäs oo tullu punnittua noita osia erikseen.
    Eipä ne montaakaan kiloa taida painaa ;=)
     
  13. Bowhill

    Bowhill 3rd gear

  14. Miksu.1g

    Miksu.1g Gearhead

    Kuituinen orkkis AAR hood painaa n.20kg
    Kuitunen AAR repro AAR quality/ Stinger fiberglass sama 20kg
    Hoodit näppituntumalla punnittu.
     
  15. kinde

    kinde Gearhead

  16. carkoivi

    carkoivi 3rd gear

    Kävin tuolla RK.lla jallailemassa ja kattomasssa tota kalustoa.
    Komiahan toi on kun mikä mutta,mutta se hinta.
    Piti oikeen hieraista silmiä että harittaako mun näkö vai onko
    toi hinta todellakin noin.
    Vieressä kun oli toinen Hemi ja hinta 225k.
    Muutenkin heillä noi hinnat heittää aikas lailla suuntaan jos toiseen.
    Liike johon tarvii varata aika etukäteen jos haluat päästä sisään :eek:
     
  17. RS23V0E

    RS23V0E 2nd gear

    Oisko tietäjillä hyviä maaliehdotuksia Ralli -vanteiden oikeaan sävyyn?
    [​IMG]
     
  18. carkoivi

    carkoivi 3rd gear

    -70 Argent Silver, Moparin maalia.
    Koodia en nyt tähän hätään muista.
    Vanne ensin mustaksi ja sitten ulkopuolelta tolla harmaalla.
     
  19. RS23V0E

    RS23V0E 2nd gear

    Teetin Argent Silveriä Deberinä koodilla WA3124, mutta ei minusta oikein sattunut kohdalleen. Tarkoitatko tuolla pöhö -pullossa saatavaa maalia?
     
  20. carkoivi

    carkoivi 3rd gear

    Jep!
    Ostin joskus year-onelta tai mancinilta.
     

Kerro tästä muillekin!