Challenger 71 Horn Relay & back up neutral switch

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja KRantanen, 29.12.2014.

  1. KRantanen

    KRantanen 1st gear

    Puuttuu sulakerasiasta äänimerkin rele. Joku "torvi"on vetänyt hyppysähköjohdolla erillisen napin kautta virran konehuoneeseen vihreä-punaraitaiseen/torven johtoon ryöstäjällä. Eli alkuperäinen systeemi ratista on irti ja rele puuttuu.
    Onko Teillä tietoa kumpi on oikea valinta?
    (en halua mitään key buzzereita/ yms ääniä käyttöön, ainoastaan torvet pelaamaan orggis tavoin). Kun on tarjolla 3- ja 4-napaisia releitä.
    Kys1.
    Noista kolminapainen vai mikä olisi oikea?.
    http://www.ebay.com/itm/161263045862
    http://www.ebay.com/itm/71-74-Mopar-B-E ... 5d52915996

    ja sitten,
    Back up neutral switch.
    Tuosta kyse, joka on omasta pimeänä.
    http://www.ebay.com/itm/151489775488

    Kys2. Miten tuo toimii ?
    Tuleeko sieltä joku tikku/tms"siirtäjä" 727 laatikossa tuohon anturin perään ja lykkää sen maadoittaakseen P asennossa tms.

    Lienee aika monesta laitettu tuon anturin johdot veks, ja starttireleen kyseinen positio maihin.
    josta tulee
    Kys3.
    Mites noi menee katsureilta onko nuo niin välttämättömiä pakki valo ja käynnistyksen esto vaihteet päällä, kun auto ei ole alkup.Suomi-auto eikä uusikaan ?
     
  2. KRantanen

    KRantanen 1st gear

    Tais sitte olla pöljä kysymys,
    mutta mulle hieman vierasta osaamisaluetta kuitenkin.
    ja entistä enemmän menee pää pyörälle tämän netti tiedonhaun kanssa kun jonkun neutral switchinkin kohdalla lukee mm. " Fits Vehicles with A904 or A727 with Long Tail Section" ja jossain toisessa ei lue.
    mikä v.... long Tail ?

    onk poja mittä tiatto toho edellisse viestihi ?
     
  3. Rust Devil

    Rust Devil Gearhead

  4. fury poika

    fury poika 3rd gear

  5. fury poika

    fury poika 3rd gear

    Kyllä ne saattaa olla tarkkoja noista käynnistys estoista. Pakkivalo nyt ei ehkä oo niin välttämätön. Mä pistin vaan kytkimellä maadotuksen , et sitä pitä painaa ennen ei mosa pyöri. Tosin sen voi tehdä vaihde päällä, mut on kelvannu toistaseks katsureille.
     
  6. Pölyttäjä

    Pölyttäjä Gearhead

    Dusterissa saman näkönen torven rele ja siinä tuo neljäs napa on se keybuzzerin napa. Eli siinä 3- napaisessa ei ole keybuzzeria.
     
  7. KRantanen

    KRantanen 1st gear

    Thanks,
    Nyt selvitti/ varmensi asiaa molemmat vastaukset.
    Toi linkki:
    http://www.dodgecharger.com/forum/index ... ic=98432.0
    On hyvä, en löytänyt moista itse.
    Nyt tietää moni muukin miten pelittää tai ei tms. Linkissä selkeä kuva miten pelittää homma.
    jollei toimi uudella tolla kolminapaisella,siis back up neutral switcillä laittelen ton painonappikäynnistyksenestonappilisävehkeen.

    (Pian kyllä edesmennyt ala asteen äidinkielenopettajani hyppää ylös jäätyneen maan alta tuonkin sanan nähtyään)
     

Kerro tästä muillekin!